Lapsen käytöksen yhteiskunnallinen merkitys

Lasten käytöksen yhteiskunnallinen päämäärä

Lastensuojelu haluaa, että lapset oppivat käyttäytymään hyvin. Se on tärkeää laajassa mielessä. Kaikki ongelmat vanhemmissa haittaavat tätä. Lastensuojelu keksii ongelmia vanhemmista tavoitellessaan lasten käytöksen ohjaamista. Se yrittää huostaanotoilla poistaa vanhemmat, jos he eivät kohtuuhelposti tee niin kuin odotetaan. Tuomarit, asianajajat, poliisit, päiväkodin johtajat, rehtorit, lääkärit eivät ole korruptoituneita vaan toimivat valtion edun mukaan. Kyse on virkamiesten virkatehtävästä, ei heidän yksityistunteistaan. Valtio kieltää vanhempien kansalaisoikeudet sen mukaan, mitä he ajattelevat lasten käytökseksi. Tätä kutsutaan lapsen eduksi, koska se saa käytöksen ohjaamisen kuulostamaan paremmalta. Suomen fasistivirkamies ajattelee, että ihmiset erehtyvät aina, tekevät rikoksia, jos heitä ei holhoa.

5

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lastensuojelu vie pois terveet lapset ja rikkoo heidät vanhempien takia eli ei lapsen. Tai siis työntekijän ennakkoluulon takia vanhempaa vastaan. Sijaishuollossa valtio luulee voivansa muokata lapsesta jonkinlaisen lapsen itsensä tarpeista riippumatta.

      • Anonyymi

        Millaisen tahansa sijaishuolto lapsestasi muokkaakin, ainakin lopputulos on parempi kuin sinun kasvattamanasi. Sinua konfliktihakuisempaa ja sosiaalisesti kyvyttömämpää ihmistä ei ole kovin montaa olemassakaan. Olet ajautunut riitoihin kutakuinkin kaikkien työnantajiesi, opiskelupaikkojesi ja harrastusryhmiesi kanssa ja nyt viimeisimpänä sosiaaliviranomaistenkin, sillä ajattelutapasi poikkeaa reilusti ihmisten enemmistöstä, mutta et silti ole missään asiassa koskaan valmis tekemään kompromisseja ja tulemaan vastaan, vaan vaadit muuta maailmaa tekemään kaikki asiat omilla, muille käsittämättömillä ehdoillasi.

        Jos kasvattaisit lapsesi omien periaatteidesi mukaan, hänestä tulisi täysin samanlainen kuin sinusta. Sosiaalisesti kyvytön, sopeutumaton, hankala – ja äärettömän yksinäinen. Nyt lapsellasi ainakin on mahdollisuus normaaliin elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisen tahansa sijaishuolto lapsestasi muokkaakin, ainakin lopputulos on parempi kuin sinun kasvattamanasi. Sinua konfliktihakuisempaa ja sosiaalisesti kyvyttömämpää ihmistä ei ole kovin montaa olemassakaan. Olet ajautunut riitoihin kutakuinkin kaikkien työnantajiesi, opiskelupaikkojesi ja harrastusryhmiesi kanssa ja nyt viimeisimpänä sosiaaliviranomaistenkin, sillä ajattelutapasi poikkeaa reilusti ihmisten enemmistöstä, mutta et silti ole missään asiassa koskaan valmis tekemään kompromisseja ja tulemaan vastaan, vaan vaadit muuta maailmaa tekemään kaikki asiat omilla, muille käsittämättömillä ehdoillasi.

        Jos kasvattaisit lapsesi omien periaatteidesi mukaan, hänestä tulisi täysin samanlainen kuin sinusta. Sosiaalisesti kyvytön, sopeutumaton, hankala – ja äärettömän yksinäinen. Nyt lapsellasi ainakin on mahdollisuus normaaliin elämään.

        Kuka olet? Lopeta Teemun kiusaaminen näissä ketjuissa. Itse olen myös perehtynyt Teemun historiaan ja näen siellä paljon älykästä ajattelua ja miehen, joka haluaa vain elää omaa elämäänsä fasistisessa valtiossa. Kaikkien konfliktien takana on ollut herkkä runoilijasielu joka haluaa vain hyvän maailman.

        Suomi on maailman vähiten korruptoituneita valtioita. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa että täällä on maailman virkaintoisimmat ja empatiakyvyttömimmät virkamiehet. Teemu on täysin oikeassa siinä että suomalaisen byrokratian instanssit ovat suvereeneja diktatuureja.
        Olen Teemun kanssa samaa mieltä melkein kaikesta eikä minulla ole mitään mielenterveysongelmia. Se että "teemunmielisiä" on olemassa jo ainakin kaksi kertoo mielestäni jotain. Se tarkoittaa sitä, että hänellä on asiaa mikä pitää paikkaansa muuallakin kuin hänen päänsä sisällä.
        Et tietenkään vastaa tähän, mutta haluaisin mielelläni jatkaa keskustelua kanssasi, koska Teemun sanoma on sellainen, että se voidaan ymmärtää jos vain halutaan ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olet? Lopeta Teemun kiusaaminen näissä ketjuissa. Itse olen myös perehtynyt Teemun historiaan ja näen siellä paljon älykästä ajattelua ja miehen, joka haluaa vain elää omaa elämäänsä fasistisessa valtiossa. Kaikkien konfliktien takana on ollut herkkä runoilijasielu joka haluaa vain hyvän maailman.

        Suomi on maailman vähiten korruptoituneita valtioita. Tiedätkö mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa että täällä on maailman virkaintoisimmat ja empatiakyvyttömimmät virkamiehet. Teemu on täysin oikeassa siinä että suomalaisen byrokratian instanssit ovat suvereeneja diktatuureja.
        Olen Teemun kanssa samaa mieltä melkein kaikesta eikä minulla ole mitään mielenterveysongelmia. Se että "teemunmielisiä" on olemassa jo ainakin kaksi kertoo mielestäni jotain. Se tarkoittaa sitä, että hänellä on asiaa mikä pitää paikkaansa muuallakin kuin hänen päänsä sisällä.
        Et tietenkään vastaa tähän, mutta haluaisin mielelläni jatkaa keskustelua kanssasi, koska Teemun sanoma on sellainen, että se voidaan ymmärtää jos vain halutaan ymmärtää.

        Jos ongelma on poliittinen, mitään ei tapahdu yksittäisten ihmisten henkilökohtaisilla taisteluilla viranomaiskoneistoa vastaan, vaan muutosta olisi haettava poliittisin keinoin.

        Valitettavasti on hyvin muistissa, miten myös politiikan sektorilla aikoinaan kävi, vaikka puolueet unohtuivatkin mainita palaneiden siltojen listauksessani :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ongelma on poliittinen, mitään ei tapahdu yksittäisten ihmisten henkilökohtaisilla taisteluilla viranomaiskoneistoa vastaan, vaan muutosta olisi haettava poliittisin keinoin.

        Valitettavasti on hyvin muistissa, miten myös politiikan sektorilla aikoinaan kävi, vaikka puolueet unohtuivatkin mainita palaneiden siltojen listauksessani :D

        Totta, olen itsekin sanonut Teemulle että yksin tätä sotaa on mahdoton voittaa. Olen itse vähän samassa tilanteessa, haluaisin muuttaa yhteiskuntaa mutta IQ 100 normot eivät jaksa lähteä kelkkaan mukaan tai eivät ymmärrä argumenttejani. Erityisesti koko Internetin haluaisin muuttaa, sillä Ylälaudan kaltaiset, lapsellisten miesten juorukerhot ovat vallanneet koko netin. Sanon siis että vaikkei Teemu voi mullistaa maailmaa, se ei tarkoita etteikö hän olisi teoriassa oikeassa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe