Kysyy erittäin huolestunut Suomen kansalainen?
Tuleeko Suomeen uusnatseja Ukrainan pakolaisten sseassa?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me tarvita, kun meillä on jo riittävästi omasta takaa.
https://voima.fi/artikkeli/2020/suomalaisten-uusnatsien-toiminta-jatkuu-yha-kansallissosialistisen-pvl-jarjeston-kiellosta-huolimatta/- Anonyymi
EIKÖ OLE VAARA ETTÄ NÄMÄ RADIKALISOITUVAT JA LIITTYVÄT PERSUKOKOOMUSKSEEN?
- Anonyymi
Ei tule!!
Muita kysymyksiä?
Ainoa uhka on kun rajaa ei pidetä kiinni niin Kokoomuksen toverit pääsee maahan kuten nähty. Putinin ja Kokoomuksen politiikka kansaa kohtaan on hyvin smanlainen. - Anonyymi
Ukrainahan on erittäin korruptoituunut maa, ainakin valuuttapako on ollut valtaisa. Eiköhän Suomeenkin olla kuljetettu joku rahakirstu lahjusrahoja yms pestäväksi.
- Anonyymi
Totta, Ukraina on korruptoitunut maa ja siksi valta haluttiin vaihtaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, Ukraina on korruptoitunut maa ja siksi valta haluttiin vaihtaa!
kyllä nyt olisi syytä syynätä tarkasti ketä sieltä päästetään maahan ettei jotain joukkomurhaaja-natsien porukoita päästetä maahan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä nyt olisi syytä syynätä tarkasti ketä sieltä päästetään maahan ettei jotain joukkomurhaaja-natsien porukoita päästetä maahan?
porvareita tuodaan nyt suomeen liukuhihnalla
- Anonyymi
yhtä todennäköisesti kuin terroristeja Afrikasta ja Lähi-Idästä.
- Anonyymi
Toivottavasti tulee.
- Anonyymi
Aiheellinen kysymys.
- Anonyymi
Aiheellisempi kysymys on, onko fasistinen Venäjä ujuttanut hapankaalinatseja maahamme?
- Anonyymi
Epäilemättä FSB on soluttanut agenttejaan sotaa vastustavien joukkoon. Näin heillä on valmiit listat eliminoitavista jos ikinä palaisivat putistaniin.
Mutta sitä toista Ukrainalaista uusnatsia ei ole vielä löydetty, yhtä vähän jo epäillään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1382534Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591948- 401617
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311453Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281340Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762