One Wayn talousahdinko

Anonyymi

One Way on taas uskonkoetuksessa, tällä kertaa talouteen liittyvissä.

Ihmettelin vain sitä, miksi seurakunnan johto Ajankohtaista-videollaan sanoi karsivansa ensisijaisesti kotimaantyöstään, jos heidän on alettava karsia jotain toimintojaan taloussyistä. Kotimaantyön edelle he laittavat orvot ym. muissa maissa asuvat vähäosaiset.

Mutta eikö se ole ihan ristiriitaista raamatun ilmoituksen kanssa?

Raamattuhan käskee ensisijaisesti viemään evankleiumia, ei tekemään laupeuden töitä.

Toisekseen raamattu käskee harrastamaan sen kaupungin parasta, johon Herra on itse kunkin laittanut. Ja One Wayhän on alun alkaen helsinkiläinen. Eikö toimintoja kuuluisi silloin supistaa ulkomailta, eikä kotimaasta alkaen?

5

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää ohjelmaa tekee OneWay. Toivottavasti saavat talous asiat kuntoon.

https://www.youtube.com/watch?v=ZBpv0vv-PB4&t=944s
      17.9.2022 Jakso 40. Mikä on pelastuksen unohdettu avain? Aiheen tiimoilta ovat keskustelemassa Teppo Lehtomäki, Timo Lindroos sekä Jari Lindroos.

• Anonyymi

Tämä Timo Lindroos sopisi paremmin helluntaiseurakuntaan, samanalainen turhan huutaja kun kerran on kuin Arto Boakin. En siis väitä, että ko. henkilöt puhuisivat muuta kuin totuutta, vaan puutun vain heidän tapaansa tuoda asiat julki. Jos ei kerran osaa puhua tavallisella ja ystävällisellä äänellä, voi minusta siirtyä helluntaiseurakuntaan. Siellä arvostetaan liian kovaa äänenkäyttöä ja hymytöntä esiintymistä. One Way sen sijaan on aina ollut hyvätapaisista ja ystävällisistä pastoreista tunnettu, eikä muutosta muuhun suuntaan kaivata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä Timo Lindroos sopisi paremmin helluntaiseurakuntaan, samanalainen turhan huutaja kun kerran on kuin Arto Boakin. En siis väitä, että ko. henkilöt puhuisivat muuta kuin totuutta, vaan puutun vain heidän tapaansa tuoda asiat julki. Jos ei kerran osaa puhua tavallisella ja ystävällisellä äänellä, voi minusta siirtyä helluntaiseurakuntaan. Siellä arvostetaan liian kovaa äänenkäyttöä ja hymytöntä esiintymistä. One Way sen sijaan on aina ollut hyvätapaisista ja ystävällisistä pastoreista tunnettu, eikä muutosta muuhun suuntaan kaivata.

>>Tämä Timo Lindroos sopisi <<

Lindroos on nuori kaveri vielä ja hyvä vaan että intoa on. Mielestäni se on parempi seurakunnassa on erilaisia ihmisiä. Käsittääkseni Lindroos ei ole pastori vaan enemmän evankelista siellä Turun Onewayssa. Vapaakirkkolainen Markus Sainio on toinen reipas nuoremman polven julistaja. Näitä tarvitaan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>Tämä Timo Lindroos sopisi <<

Lindroos on nuori kaveri vielä ja hyvä vaan että intoa on. Mielestäni se on parempi seurakunnassa on erilaisia ihmisiä. Käsittääkseni Lindroos ei ole pastori vaan enemmän evankelista siellä Turun Onewayssa. Vapaakirkkolainen Markus Sainio on toinen reipas nuoremman polven julistaja. Näitä tarvitaan lisää.

Titteleistä viis, esiintyminen ei vakuuta. Kaikilta mainituilta, oli titteli mikä tahansa, puuttuu hymy ja ilo, joka näkyisi ja tarttuisi, innostaisi ihmisiä sanomasta.

Olin kerran itsekin pitämässä hartaustilausuutta samalla haudanvakavalla tyylillä, kunnes eräs kuulijoista keskeytti tilaisuutemme ja tokaisi, että missähän se teidän ILO-sanomanne oikein on. Murjaus antoi kunnon ojennuksen ja laittoi miettimään.

• Anonyymi

Turhaa jorinaa, jos ei yhtälöä osaa korona-ajasta vetää..
      Talousahdinko on joka paikassa. Luterilainen kirkkokin, mitä uutisissa toi esiin Helsingistä, niin alasajo toiminnasta oli kylmäävän kovaa.
      Mutta, nyt kun sähköt ym. tulevana talvena tavoittaa urheiluseuroista kauppiaisiin ja sinunkin huusholliin, niin puhutaan sitten siitä talousahdingosta.
      Eli pitää katsella hieman ympärille ja miettiä sitä, että mistä kaikesta tässä ajassa asiat johtuu ja katsoo samaa ongelmaa talosta toiseen, niin siitä vetää itselle päätelmät.

Näin alkaa lyyti kirjoittamaan, eikä turhia aloituksia sitten tarvitse tehdä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      5340
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3625
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      507
      2422
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1636
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      148
      1353
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1016
    7. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1014
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      1006
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      342
      982
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      945
    Aihe