Luuletko että valkoiset valheet on harmittomia viimeisellä Tuomiolla ??
Room. 9
1 Minä sanon totuuden Kristuksessa, en valhettele-sen todistaa minulle omatuntoni Pyhässä Hengessä-
Tuletko ujo ja valehtelet ? Vai sanotko Totuudenkuin Paavali?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olipas google-kääntäjällä hauska suomennos.
- Anonyymi
Ei se ole Google.
Savis on ruotsalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole Google.
Savis on ruotsalainen.Kirjoittaisi sitten ruotsiksi.
- Anonyymi
Saviksen äänessä on aina Syyttäjän ääni.
Armoa ja evankeliumia siinä ei kuule.- Anonyymi
Johtuu osittain siitä ettei kunnolla osaa ilmaista itseään suomen kielellä. Ulosanti hänellä usein töksähtelevää ja tahditonta.
Anonyymi kirjoitti:
Johtuu osittain siitä ettei kunnolla osaa ilmaista itseään suomen kielellä. Ulosanti hänellä usein töksähtelevää ja tahditonta.
Varmaan olisit sanonut Jeesukselle sama !
Luuk. 17:3
Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.Savis kirjoitti:
Varmaan olisit sanonut Jeesukselle sama !
Luuk. 17:3
Pitäkää itsestänne vaari! Jos sinun veljesi tekee syntiä, niin nuhtele häntä, ja jos hän katuu, anna hänelle anteeksi.Sama tässä >> Joh. 8:34
Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.Savis kirjoitti:
Sama tässä >> Joh. 8:34
Jeesus vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja.Ja edelleen >> Joh. 9:41
Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ja edelleen >> Joh. 9:41
Jeesus sanoi heille: "Jos te olisitte sokeat, ei teillä olisi syntiä; mutta nyt te sanotte: 'Me näemme'; sentähden teidän syntinne pysyy".Juu, koska sokeat eivät edes tajua, että se on mielen asia, yksikin synti sana pitää syntien valtakunnassa. Taivasten valtakunnassa ei ole edes sitä sanaa, sitä on se sokeus. Jos tajuaisi tämän, ja näkisi, niin ei hokisi kertaakaan tuota typerää sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, koska sokeat eivät edes tajua, että se on mielen asia, yksikin synti sana pitää syntien valtakunnassa. Taivasten valtakunnassa ei ole edes sitä sanaa, sitä on se sokeus. Jos tajuaisi tämän, ja näkisi, niin ei hokisi kertaakaan tuota typerää sanaa.
Te olette sokeita, kun koitatte samanaikaisesti
palvella kahta Herraa ja ratsastaa samaan aikaan kahdella hevosella. Ettekä te tajua edes mitä tämä tarkoittaa, koska jos näkisitte, ette te silloin olisikaan sokeita. Anonyymi kirjoitti:
Te olette sokeita, kun koitatte samanaikaisesti
palvella kahta Herraa ja ratsastaa samaan aikaan kahdella hevosella. Ettekä te tajua edes mitä tämä tarkoittaa, koska jos näkisitte, ette te silloin olisikaan sokeita.Aivan näin rakas !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän kyllä osaa ilmaista itseään kovin hyvin ruotsinkaan kielellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962