Putinia on nyt joka tuutissa, negatiivisesti, kuten Trumpkin oli aikoinaan ja vähän edelleenkin jos jotkut jaksavat vääntää jutun. Kukaan ei pysty tarkistamaan näitä kymmeniä Putinista lentäviä negatiivisia juttuja, puhutaan vain "lähteistä"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3070925d-61dd-4cdb-a63f-853847b75339
Se "totuus"ei ainakaan onnistunut, kun kerrottiiin, että Putin sairastaa vakavaa syöpää ja elinaikaa on muutama kuukausi.
Putin joutunut samaan liriin kuin Trump.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sotapelottelu ,koronapelottelu, ruokakriisillä pelottelu, .energiapulalla pelottelu, pakkolait, koronasulut, pakkopiikit jne tuota samaa ps...kaa.
- Anonyymi
Trump ei edes tehnyt mitään vastaavaa, mutta silti alkoi mustamaalaaminen punikkimediassa heti ekasta päivästä lähtien, ja se oli päivittäistä.
- Anonyymi
Hyi ei saa olla eri mieltä, siitä saa loppuelämän jahtaamisen. Kukahan mahtaa olla seuraava.
Unkarin pressa Orban ehkä. Unkarihan ei ole EU, n mielestä enään demokratia. - Anonyymi
Putinia ei mustamaalata Venäjän mediassa. Trumpia taas haukuttiin (ja haukutaan edelleen) koko USA:n ja Länsimaiden valtamediassa. Putinille on yhdentekevää mitä hänestä kirjoitetaan Lännessä.
- Anonyymi
Jo 70 venäläistä paikallispoliitikkoa on allekirjoittanut avoimen kirjeen, jossa vaaditaan presidentti Vladimir Putinin eroa. tilanne 19.9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749