Kuinka yleistä on helluntailaisuudessa usko että lapsena kastetut joutuvat helvettiin?
Tästä on näköjään tullut villitys vastuuttomien saarnaajien opetuksen tuloksena.
Helluntailaisten helvettituomiot
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus sanoi pastoreita kyykäärmeen sikiöiksi ja susiksi lampaiden vaatteissa.
- Anonyymi
Mitä Raamatussa tarkoitetaan käärmeellä?
- Anonyymi
Helluntailaisten mielestä rakkauden jumala siis kiduttaa ihmisiä? Ja vieläpä sellaisen asian takia millekkä eivät itse voi mitään? Vai mitä he sanovat?
- Anonyymi
Adventistit piinaavat ja kiduttavat sapattiopillaan.
- Anonyymi
Luterilainen oppi on, jos vauvaa ei keritä kastaa, niin hän joutuu kadotukseen.
Sen tähden on hätäkaste.
En ymmärrä miksi tämä harhaoppi laitetaan helluntailaisten syyksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilainen oppi on, jos vauvaa ei keritä kastaa, niin hän joutuu kadotukseen.
Sen tähden on hätäkaste.
En ymmärrä miksi tämä harhaoppi laitetaan helluntailaisten syyksi?Ei ole tuollaista oppia luterilaisuudessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tuollaista oppia luterilaisuudessa
Jaa, nyt pikkulasten vesirituuali onkin turha ja hätäkaste pelkkää teattria. Mutta tunnustiko todella Jumalan Sanan olevan totta?
- Anonyymi
Onko pastorisi luvannut sinulle Helluntaikirkossa iankaikkisen elämän?
Genesis 3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole." (iankaikkinen elämä)
Usko vaan pastoriasi jos se helpottaa. - Anonyymi
Helluntailaisuus on kultti koska he eivät vietä sapattia.
- Anonyymi
Maailman ruhtinaan iki oma ketju.
- Anonyymi
Monet helluntailaisetkin on kastettu lapsena. En ole kuullut tuollaista. Mutta jos joku puhuu noin, niin kyse ei ole lapsikasteesta. Kyse on siitä mitä sen jälkeen elämässä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään. Jeesus usko kaste = pelastus. Se on raamatun resepti. Itselleni järjestyksellä ei ole niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919