En voi sanoa hänestä juuta enkä jaata. Minä en ymmärrä miksi joku ajattelee niin, että ollaan kovasti jonkun puolella taikka vastaan. Minulla on täysin mahdoton sanoa mitään koska en tunne häntä! En voi olla Sauli Niinistöä vastaankaan, hän saattaa olla ihan ok.
En minä tunne Sauli Niinistöä
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ärsyttää se tyyppi joka jatkuvasti leikkii tällaista ollaan sitä puolta ja tätä puolta. Se joku häirikkö on se syypää kaikkeen. Se hallitus siellä vaihtuu, mutta häiriintynyt henkilö on yhtä tyhmä.
- Anonyymi
Minua ärsyttää se äijä kun se ei älyä yhtään mitään joka sitoo jatkuvasti meitä johonkin. En halua olla jossakin ihme liitossa jonkun palstalaisen kanssa jota en tunne.
- Anonyymi
Se palstalainen on itse syypää moniin ongelmiimme koska vahtaa. ei siihen mikään Sauli Niinistö vaikuta yhtään.
- Anonyymi
Saulion Vapamuurari ja tekee mitä käskytetään. Suomi ei ole ratifioinut ydinaseiden kieltosopimusta (TPNW). Tämä fakta aiheuttaa uhan, koska sotaisasti Venäjään suhtautuva ja NATO:n jäseneksi pyrkivä Suomi esitetään lännen valtamediassa potentiaalisena Venäjä-vastaisten ydinaseiden keskitysalueena, presidentti Sauli Niinistön johdolla.
- Anonyymi
Niinistö muistutti Viron vierailulla: ”Kasakka vie, mikä irti on”
ww2 Suomalaiset pettivät saksan
suomalaiset pettivät venäjän luottamuksen
suomalaiset valehtelivat neuvostoliitolle
suomalaisille valehdeltiin Eu:ta
suomalasille valedellaan Natosta- Anonyymi
Olemme puudeli kansa, annamme tassua, tottelemme käskyjä vaikka omaa tahtoa.
- Anonyymi
Ja venäjä valehtelee aina.
Hulluimmat siellä varmaan uskoo jo itsekin valheitaan mm Ukrainasta.
- Anonyymi
sale yritti olla tärkee putin kuiskaaja. Mutta ei se toiminu.
Sitten sale on tehokkaasti ympäripuhuttu holokaustijuhlilla ja toimii nykyään washingtonin posetiivarin marakattina. Toistellen lännen lauluja.
Olisiko nyt biden kuiskaaja?- Anonyymi
Yritti kiitettävästi ja kärsivällisesti puhua putelle järkeä. No eipä tuo kyllä auttanut.
Hienoa kuitenkin että tunnusti sitten tosiasiat ja osasi tehdä oikeat johtopäätökset.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781