Vimpeli voitti mestaruuden

Anonyymi-ap

Täällä vain kitistään ja mangutaan valtiolta rahaa joka paikkaan. Ärsyttää asua täällä, mutta poiskaan en pääse. Olen työtön ja peruskoulu vain käyty

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Notta Vimpelis osatahan pelata, jojo-joko palloa. Lapulla ei osata.

      • Anonyymi

        Mutta me osataan juoda ja örveltää


    • Anonyymi

      voi hyvänen aika ,,jos tuo on sun ainut huoli niin eipä oo kummoonen ,,nauti olostasi sillä asut luultavasti Suomen parhaimmassa kunnassa.täällä on tyytyväisimmät asukkaat,,palvelut pelaa ja kaikille jos jotakin...ei sinne vimpeliin kannata enää muuttaa vaikka puikkopallossa tulikin metalliplakaatit

      • Anonyymi

        Mahtavia grillejä piisaa 😂🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavia grillejä piisaa 😂🤣

        ja laadukkaita ruokapaikkoja lähes 20 kpl ,kauppoja,palveluita,liikkuntapaikkoja ja lajeja jokaiselle mahtavaa tarjontaa...inisijöille ei mikään riitä koska mistään he eivät mitään tiedä.
        kaikki arvostelijat tulisi viedä Alajoelle ,,no jokainen voi päätellä lopputuloksen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja laadukkaita ruokapaikkoja lähes 20 kpl ,kauppoja,palveluita,liikkuntapaikkoja ja lajeja jokaiselle mahtavaa tarjontaa...inisijöille ei mikään riitä koska mistään he eivät mitään tiedä.
        kaikki arvostelijat tulisi viedä Alajoelle ,,no jokainen voi päätellä lopputuloksen!

        Laadukkaita salli mun nauraa 🤣 makaronilootaa ja porkkana raastetta gurmeeta kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laadukkaita salli mun nauraa 🤣 makaronilootaa ja porkkana raastetta gurmeeta kerrakseen.

        sä ett taida tietää mitään ruokalajeista,totta maar niin on kun purkkiruokaa syöt joka päivä


    • Anonyymi

      HYVÄ VIMPELI OLI HIENOA PELIÄ JA VOITTO ON MINULLE, KUIN VOITTAJIA OLTAISIIN.

      SAARIKENTTÄ ON HYVÄ KASVATAMO JA HALAPURO SIIHEN PÄÄLLE -

      • Anonyymi

        oon käyny vimpeliss ,hyvää oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oon käyny vimpeliss ,hyvää oli

        Otitkos kengät pois jaloista, kun menit pyhään paikkaan ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otitkos kengät pois jaloista, kun menit pyhään paikkaan ?

        joo ja otettihin pois muutakin ;)


    • Anonyymi

      Lapualaiset otti viikloppuna pataan

    • Anonyymi

      7 n vuoden aikana 5 s voitto Vimpeliin !!!!!! Jeeeeee

      • Anonyymi

        maailman suosituin laji on jalkapallo,,sitä ei vimpelis osata pelata


    • Anonyymi

      Laitoin paljaan paikallisen suuhun kjäh kjäh t Mirko

      • Anonyymi

        oliko paikallista tomaattia vai perunaa ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe