Mitä henki sanoo seurakunnalle?

Anonyymi-ap

Johanneksen ilmestys 3:6 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo.

Kuinka paljon Helluntaiseurakunnasi on
- eronneita
- viisaita neitsyitä
- ulkokultaisia
- huorintekijöitä
- omavanhurskaisia

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko kyseessä paremmasta helluntailaisuushengestä joka vyöryi jenkeissä 100 vuotta sitten?

      • Anonyymi

        Vauvakastettu puhdista ensin oma kirkkosi.
        Luterilaisten vauvakastettujen hedelmiä.

        Pedofiliaa kirkon sisällä.

        https://yle.fi/uutiset/3-5554658

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/piispa-kirkko-on-sulkenut-silmansa-pedofilialta/1844610#gs.9k7ish

        Jooga-jumalanpalvelukset.

        Homojen ja lesbojen avioliittoon vihkiminen.

        Homo- ja lesbopapit.

        https://yle.fi/uutiset/3-12519394

        Pride-tilaisuudet Helsingin Pride-viikon aikana.

        https://www.helsinginseurakunnat.fi/uutiset/pride_1

        Sateekaariaate leviää.

        https://areena.yle.fi/1-50846360

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17538475/taas-2-kirkkoa-muuttui-sateenkaari-kirkoiksi

        Muunsukupuolinen pappi Late Mäntylä.

        https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000008866190.html

        Luterilaiset papit käyttävät Tarot-kortteja.

        https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/-jos-tarot-sana-tuntuu-pahalta-naita-voisi-nimittaa-armon-korteiksi-pappi-henri-jarvinen-kayttaa-tarot-kortteja-itsetuntemuksen-lisaamiseen

        Leipäpapit.

        10 000 aborttia vuodessa.

        13 500 avioeroa vuodessa.

        Sateenkaarilippu Kallion kirkon seinässä.

        Luther oli antisemitisti, jonka oppeja Hitler toteutti.
        Kristalliyön tapahtumat, jolloin juutalaisia synagoogeja poltettiin, järjestettiinkin juuri Lutherin syntymäpäivänä "suuren saksalaisen profeetan" kunniaksi. Kristalliyö on natsi-Saksassa vuoden 1938 marraskuun 9. ja 10. päivän välisenä yönä juutalaisiin kohdistunut väkivallan aalto.

        Kun Hitler alkoi vainoamaan juutalaisia, niin Saksan luterilainen kirkko ilmaisi tyytyväisyytensä siitä että alettiin toteuttaa Lutherin kirjoituksia.

        Luther vainosi myös Mennoniittoja, jotka olivat anabaptisteja.
        Tuhansia tapettiin. Heidän piti paeta Amerikkaan.

        900 000 henkilöä on eronnut kirkosta 20 vuoden aikana.
        Luterilaisia on enää 66,6%.

        Luterilaiset ekumeenikot näkevät mm. muslimit uskon veljinä ja sisarina, jotka uskovat samaan jumalaan.

        http://www.ekumenia.fi/uskontojen_kohtaaminen/arkkipiispa_jukka_paarman_kirje_maamme_muslimijohtajille/?session=90246803

        Kirkon tutkimuskeskuksen mukaan 15-24-vuotiaista suomalaisista vain 15 prosenttia sanoo uskovansa kristinuskon opettamaan jumalaan.


      • Anonyymi

        Tällä kertaa unohdit pilkatessasi epäjumalasi. Anonyymi
        18.09.2022 15:00

        Vainoat hellareita samalla tavalla, kuin fariseukset vainosivat alkuseureurakuntia.
        Tämä todistaa hellareitten olevan oikeita Jumalan perustamia seurakuntia.

        Jeesus sanoo
        Joh.15: ....
        18."Jos maailma vihaa teitä, tietäkää, että se on vihannut minua ennen teitä.
        19. Jos te olisitte maailmasta, se rakastaisi omaansa. Mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sen tähden maailma vihaa teitä.
        20. Muistakaa, mitä sanoin teille: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua, he vainoavat teitäkin. Jos he ovat noudattaneet minun sanaani, he noudattavat myös teidän sanaanne.
        21. Tämän kaiken he tekevät teille minun nimeni tähden, koska eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        ...
        26. Kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän luota, niin hän, Totuuden Henki, joka lähtee Isän luota, todistaa minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä kertaa unohdit pilkatessasi epäjumalasi. Anonyymi
        18.09.2022 15:00

        Vainoat hellareita samalla tavalla, kuin fariseukset vainosivat alkuseureurakuntia.
        Tämä todistaa hellareitten olevan oikeita Jumalan perustamia seurakuntia.

        Jeesus sanoo
        Joh.15: ....
        18."Jos maailma vihaa teitä, tietäkää, että se on vihannut minua ennen teitä.
        19. Jos te olisitte maailmasta, se rakastaisi omaansa. Mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sen tähden maailma vihaa teitä.
        20. Muistakaa, mitä sanoin teille: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos ihmiset ovat vainonneet minua, he vainoavat teitäkin. Jos he ovat noudattaneet minun sanaani, he noudattavat myös teidän sanaanne.
        21. Tämän kaiken he tekevät teille minun nimeni tähden, koska eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
        ...
        26. Kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän luota, niin hän, Totuuden Henki, joka lähtee Isän luota, todistaa minusta.

        Vauvakastetut valehtelijat ovat roskasakkia.
        Roskasakki todisti myös Jeesusta vastaan oikeuden edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauvakastetut valehtelijat ovat roskasakkia.
        Roskasakki todisti myös Jeesusta vastaan oikeuden edessä.

        Ne Jeesuksen syyttäjät ja tuomitsijat olivat kylläkin juutalaisia, sapatinviettäjiä. Teidän hellareiden hengenheimolaisia.

        Eivät vauvakastettuja kristittyjä.

        Vain roomalaisittain kylvetetty goj Pilatus yritti säästäå Jeesuksen hengen, mutta teidän sapatinpalvojien viha voitti.

        Teissä on sama henki: viha kristittyjä, roskaväkeä (gojim) kohtaan, kuten sanoit.


    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa mennään henki edellä vaikka heikoille jäille?
      Kuulutan seurakunnan paimenen vastuuta.

      • Anonyymi

        Anonyymi 18.09.2022 15:03 Pilkkaatko tahallasi Jumalan Henkeä ja Pyhän Hengen johdatuksessa olevia uskovia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 18.09.2022 15:03 Pilkkaatko tahallasi Jumalan Henkeä ja Pyhän Hengen johdatuksessa olevia uskovia.

        Ei pilkannut. Jos sinua johtaisi Pyhä Henki, sinun ei tarvitsisi kysyä.


    • Anonyymi

      Käärmehän puhuu palstalla ja käärme tekee suurimman osan aloituksista, se vanha käärme...

      • Anonyymi

        Käärme väitti, että mitään perisyntiä ei ole olemassakaan....hellarit puhuu samalla tavalla!


    • Anonyymi

      Ilmoita ensin prosenttimäärät kysymyksiin luterilaisessa kirkoissa. Lisäksi vuosikymmenten aikana abortin tehneet, kippokastetut, jota ei löydy raamatusta, pride marsseihin osallistuneet. Olet todellinen fariseus. Perkaa ensin oma kirkkosi.

    • Anonyymi

      Pyhä Henki puhuu järkeviä asioita. Ei molise hurmokielillä yhtään mitään. Hellarit valehtelee. Hellareissa on jokin muu henki, joka pistää tajun kankaalle ja mielen sekaisin.

      • Anonyymi

        Kuka tai mikä on hellari ? Tarkoitatko jotain hellaa ? Niitä on kymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tai mikä on hellari ? Tarkoitatko jotain hellaa ? Niitä on kymmeniä.

        Olsseni taisi tietää hyvin, ketkä on niitä hellapoikia?


      • Anonyymi

        Kielillä puhumisen armolahja on Pyhän Hengen armolahja.
        Koska kielillä puhuvaa on vaikea ymmärtää, siksi Jumala on antanut myös eri armolahjan kielien selittämiseksi.

        1.Kor.12:
        4. Armolahjoja on erilaisia, mutta Henki on sama.
        5. Myös palvelutehtäviä on erilaisia, mutta Herra on sama.
        6. Voimavaikutuksia on erilaisia, mutta Jumala, joka kaiken kaikissa vaikuttaa, on sama.
        7. Hän antaa Hengen ilmetä itse kussakin yhteiseksi hyödyksi.
        8. Niinpä toinen saa Hengen kautta viisauden sanat, toinen saman Hengen vaikutuksesta tiedon sanat,
        9. toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas parantamisen armolahjat samassa Hengessä,
        10. toinen saa lahjan tehdä voimallisia tekoja, toinen profetoimisen lahjan, toinen henkien erottamisen lahjan, toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä.
        11. Kaiken tämän vaikuttaa yksi ja sama Henki, joka jakaa kullekin erikseen niin kuin tahtoo.


      • Oletko sattumoisi lukenut Raamatusta Pyhän Hengen armolahjoista. Esim.

        1.Kor.14:
        1. Tavoitelkaa rakkautta ja pyrkikää innokkaasti saamaan hengellisiä lahjoja, varsinkin profetoimisen lahjaa.
        2. Kielillä puhuva ei näet puhu ihmisille vaan Jumalalle. Häntä ei ymmärrä kukaan, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä.


      • Anonyymi

        Pyysin vastaukset kysymykseeni. Ei mitään taju kankaalle. Mille kankaalle. Mäntykankaallekö ?????????


    • Anonyymi

      Entäs jos vertaa vkäkimäärään suhteessa luterilaisiin vastaaviin?

    • Anonyymi

      Osa helluntailaisista on taparikollisia koska ne ei tunnusta mitään.
      Helluntailaisuudessa vaikuttaa syyttäjähenki nimenonaan luterilaisia kohtaan.
      Tämä on myös järjen köyhyyttä.
      Kuvittelevat olevansa pyhiä koska ovat helluntailaisia.

      • Anonyymi

        Ketkä ne postaavat vihasaan tänne syytöksiään tukkien koko palstan samalla sanomalla ?

        Kyllä ne ovat lutherilaiset, joissa se viha ja syyttäjähenki selvästi vaikuttaa.

        Sillä jos teillä ei sitä vihaa ja syyttäjähenkeä olisi, niin ettehän te silloin täällä kirjoittelisi loputtomasti noita syytöksiänne !

        Te pysysitte lutherilaisuus osiossa keskustelemassa kaikessa rauhassa uskon asioista, liman tuota syyttäjähenkeänne ja vihaanne helluntailaisia kohtaan.

        Joten katso hyvä ihminen sinne peiliin ja mieti omaa toimintaasi.

        PS. Minä EN OLE hellari !


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe