Jeesus ei ollut helluntailainen

Anonyymi-ap

Jeessus ei ollut helluntailainen uskoltaan, vaan Juutalainen. Lapsena ympärileikkauksessa vanhan liiton jäseneksi tullut. Eikä Jeesus perustanut mitään uutta uskontoa.

Ei ole vielä taivas ja maa kadonnut !

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 4:16

Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.

39

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesuksen lähettämät tämän ajan oikeat profeetat ovat LAINOPETTAJIA, ei mitään hihhuleita ja ennustajia.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.

• Anonyymi

Jeesus katkeroitui nysäänsä kun saksittiin liian perusteellisesti. Ja nyt siitä kärsii puoli maailmaa.

• Anonyymi

UUSI (!) liitto on Hengessä ilmoitettu helluntailaisille.
      Salaisuutta ei ole ilmoitettu vauvakastetuille!

Efesolaiskirje:
      3:5 jota menneiden sukupolvien aikana ei ole ihmisten lapsille tiettäväksi tehty, niinkuin se nyt Hengessä on ilmoitettu hänen pyhille apostoleilleen ja profeetoille
      Kolossalaiskirje:
      1:26 sen salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen, mutta joka nyt on ilmoitettu hänen pyhillensä,
      1.Pietarin kirje:
      1:20 hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten,

• Anonyymi

Markuksen evankeliumi on kaikista vanhin. Se on evankeliumin alku.

Siinä puhutaan ensin puhutaan Johaneneksen kasteesta syntisille ihmisille sytien anteeksisaamiseks.

Johanneksen kasteen tilalel tuli vielä parempi kaste helluntaina,
        Kristuksen kasteeksi vedestä ja Hengestä, veren osallisuuden tullessa kasteeseen mukaan.

Johanneksen kasteen ja Kristuksen kasteen perusmerkitys on kuitenkin ihan sama.
        Syntien anteeksisaaminen armosta.

Mark.1 (33/38)
        1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU.
        2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
        3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
        4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
        5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Markuksen evankeliumi on kaikista vanhin. Se on evankeliumin alku.

Siinä puhutaan ensin puhutaan Johaneneksen kasteesta syntisille ihmisille sytien anteeksisaamiseks.

Johanneksen kasteen tilalel tuli vielä parempi kaste helluntaina,
        Kristuksen kasteeksi vedestä ja Hengestä, veren osallisuuden tullessa kasteeseen mukaan.

Johanneksen kasteen ja Kristuksen kasteen perusmerkitys on kuitenkin ihan sama.
        Syntien anteeksisaaminen armosta.

Mark.1 (33/38)
        1 Jeesuksen Kristuksen, Jumalan Pojan, EVANKELIUMIN ALKU.
        2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
        3 "Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'",
        4 niin Johannes Kastaja saarnasi erämaassa parannuksen kastetta syntien anteeksisaamiseksi.
        5 Ja koko Juudean maa ja kaikki jerusalemilaiset vaelsivat hänen tykönsä, ja hän kastoi heidät Jordanin virrassa, kun he tunnustivat syntinsä.

Pietari Julisti pelastuksen evankeliumin uuden liiton alkamiseksi käskemällä heti kastamaan miesten lapset, miehet ja miesten perheet heti välittömästi syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskon Hengen lahjan saamiseksi.

Pyhä Henki käänsi Pietarin puheen kaikille paikalla olijoille 18 vieraalle kielelle samanaikaisesti.

Ja he hämmästyivät ja ihmettelivät sanoen: "Katso, eivätkö nämä kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
        Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?

Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
        Teitä tämä lupaus tarkoittaa, teitä ja teidän lapsianne, ja myös kaikkia niitä, jotka ovat etäällä -- keitä ikinä Herra, meidän Jumalamme, kutsuu."
        Pietari jatkoi vielä puhettaan. Hän vetosi heihin ja kehotti: "Antakaa pelastaa itsenne, ettette hukkuisi tämän kieroutuneen sukupolven mukana."

• Anonyymi

Uusi liitto alkaa Kristillisessä kasteessa, jossa Jumala pesee synnit pois ja yhdistää synneistä pestyn sielun Kristuksen ruumiiseen. Vakuudeksi kuulumisesta uuteen kasteen liittoon, Jumala vuodattaa kasteessa synneistä puhdistettuun sydämeen omaa Henkeään. Sinetiksi ja merkiksi kuulumisest auuden liiton jäsenkeksi, vihan enkelin kulkea Kristukseen kastetun ihmisen Ihmisen Pojan Päivänä, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään. Silloin ei enää ehditä ketään kastaa Kristuksen omaksi.

• Anonyymi

Jumala otti lapsen vanhan liiton jäseneksi ja liitti seurakuntaan pojat ympärileikattiin 8 pv. ikäisenä ja tytöistä piti uhrata syntiuhrina kaksi kyyhkysen poikasta. Ilman veren vuodatusta ei ollut sovitusta silloinkaan.

Jumala ottaa lapsen, sekä tytön että pojan uuden liiton jäseneksi kasteessa.

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Ihmisiä lahkoissa nurin viskovat irtohenget ja outoja moliset villitsevät henget eivät ole Jumalasta lähtöisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jumala otti lapsen vanhan liiton jäseneksi ja liitti seurakuntaan pojat ympärileikattiin 8 pv. ikäisenä ja tytöistä piti uhrata syntiuhrina kaksi kyyhkysen poikasta. Ilman veren vuodatusta ei ollut sovitusta silloinkaan.

Jumala ottaa lapsen, sekä tytön että pojan uuden liiton jäseneksi kasteessa.

Tiedättehän, että meidät kaikki Kristukseen Jeesukseen kastetut on kastettu hänen kuolemaansa.

Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.
        ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        Ihmisiä lahkoissa nurin viskovat irtohenget ja outoja moliset villitsevät henget eivät ole Jumalasta lähtöisin.

Kun katsoo vauvakastettujen hedelmiä, niin mitään ei ole tapahtunut vauvakasteessa.
        Vauvakastetut yrittävät tehdä Kristuksen ruumiista porton ruumiin.

• Anonyymi

Anteeksi että tulen tänne väliin keskusteluun mutta olen monasti miettinyt kun Jeesus sanoi seuraavia asioita:

Matt. 5:17 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään."
      Matt. 5:18 "Sillä totisesti minä (Jeesus) sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut."
      Luuk. 16:17 "Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää."

Tulee mieleen että nämä nimenomaan Jeesuksen itse sanomat asiat ovat valtavassa ristiriidassa asioiden kanssa joita hän ei itse koskaan sanonut kuten :

Room. 7:4 "Niin, veljeni, teidätkin on kuoletettu laista Kristuksen ruumiin kautta ..."
      Efes. 2:15 "Kun hän omassa lihassaan teki tehottomaksi käskyjen lain säädöksinensä ..."
      Kol. 2:14 " pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme ..."

Nämä jälkimmäiset asiat joita Jeesus ei koskaan sanonut ja jotka ovat hänen omien ilmoituksiensa kanssa täydessä ristiriidassa on saanut minut epäilemään että on tapahtunut valtava petos.

En usko että Jeesus valehteli joten joku tässä ristiriidassa valehtelee.
      Mitä mieltä Uskovaiset itse ovat valehteliko Jeesus omissa puheissaan vai valehteliko joku muu ja mitätöi näin Jeesuksen oman ilmoituksen.

• Anonyymi

Olipas

• Anonyymi

Parhami meinasi, että mitään lakeja ei tarvi noudattaa eikä totella, kunhan nyt vain kovasti rakastellaan vähän jokaista, mitä eteen sattuu tulemaan.

Missä lakia ei lueta, siellä ei ole tietenkään syntiäkään, meinasi Parhami seuraajineen.

Ei Jeesuksen visualisointipuhe rakkauden tärkeydestä tietenkään yhtään lakia kumonnut, Jeesus ilmaisia asioita eri näkökulmata, mutta ei Jeesus lakeja ja käskyjä kumonnut, eikä siihen ole valtuuksia Tarsolaisella murhamiehelläkään, vaikka sormet siihen jossain vaiheessa syyhysi.

Matt. 5:19

Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

Eikä pidä niin ymmärtää, että nuo lakien vähättelijät ja kumoajat edes pääsee koskaan sinne Jumalan valtakuntaan. Heitähän voidaan pitää valehtelijoina.

• Anonyymi

Sananl. 28:4

Lain hylkijät kehuvat jumalattomia, mutta lain noudattajat kauhistuvat heitä.

Room. 2:13 sillä eivät lain kuulijat ole vanhurskaita Jumalan edessä, vaan lain noudattajat vanhurskautetaan.

Ei se usko korvannut vanhankaan liiton aikana Jumalan lakeja ja säädöksiä.

• Anonyymi

Helluntailaiset eivät osaa eivätkä ymmärrä Raamatun alkuperäisiä kieliä ollenkaan.

Ei se hellareiden molotuskieli sitä viisautta eikä ymmärrystä heille näytä lisäävän ollenkaan.

Uskollisuus eli totteleminen ja usko on ihan sama sana ja sama merkitys.

Ei ole uskollisuudesta erillistä uskoa, vaan uskominen tarkoittaa kuuliaisuutta Jumalan käskyille ja säädöksille eikä mitään oman uskonratksisun korostamista ja hokemista.

Ottaa vaarin, totella, Jumalaa pelkääväisiä on niitä sanontoja, joita tulisi käyttää.

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Miksi uskoa johonkin jota ei ole olemassa,ihan niinku joku uskoo ufoihin ,eikä niitäkään ole olemassa.

• Anonyymi

Raamatusta löytyy kohtia, jossa Paavalia luonnehditaa luonteeltaan valheelliseksi ja epärehelliseksi, mutta ne kohdat yleensä sivuutetaan olan kolahduksella.

Nyt on kuitenkin niin, että Paavalia ei kannata nostaa jalustalle, sillä Jumalankin luottamus meni siihen mieheen Korintossa, kun Jumala lähetti Paavaliin Saatanan enkelin.
      King James käännöksen mukaan oikein Paholaisen vistintäpäällikön
      "The Messenger of Sathan" -nimisen demonin.

• Anonyymi

Se joka kumoaa Jeesuksen itse sanomat asiat lakia kohtaan väitteellään tekee automaattisesti Jeesuksesta valehtelijan .

Kuka tulee viskaamaan ensimmäisen kiven kohti Jeesusta ja mitätöi Jeesuksen omat sanat ja ilmoituksen jonkun muun sanoilla .

• Anonyymi

Jeesuksen sanat on oikein ja totta. Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Helluntailaiset ja monet muut eksyttäjät nostavat Paavalin sanat Jeesuksen totuuksien yläpuolelle.

Niin ei saisi tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen sanat on oikein ja totta. Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä.

Helluntailaiset ja monet muut eksyttäjät nostavat Paavalin sanat Jeesuksen totuuksien yläpuolelle.

Niin ei saisi tehdä.

Joka ei hyväksy Paavalin tekstejä ei ole kristitty.
        Onko pride-pappi opettanut vauvakastettuja, että Paavalin opetuksia ei pidä noudattaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko pride-pappi opettanut vauvakastettuja, että Paavalin opetuksia ei pidä noudattaa?

Paavalia pitää totella mieluummin kuin Jeesusta.

1. Kor. 14:35

Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalia pitää totella mieluummin kuin Jeesusta.

1. Kor. 14:35

Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa.

Aina kun Jeesuksen itsensä sanomat viestit on ristiriitaisia Paavalin puheiden kanssa, niin silloin Jeesuksen sanat on aina voimassa.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kun Jeesuksen itsensä sanomat viestit on ristiriitaisia Paavalin puheiden kanssa, niin silloin Jeesuksen sanat on aina voimassa.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Raamattu itse kehottaa tutkimaan kaikki. Ei Paavalin kirjeet tee siitä poikkeusta.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu itse kehottaa tutkimaan kaikki. Ei Paavalin kirjeet tee siitä poikkeusta.

Ap. t. 17:11

Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.

Edes sanan vastaanottaminen ei tarkoita mitään helluntailaisten uskoon tulemista, jota he lisäilevät melkein jokaisen jakeen perään. Varsinkin sellaisten jakeiden sekaan, jossa mainitaan ihmisiä kastetun kristityiksi. On ne juonikkaita pumppaamaan sitä Parhamin oppia joka paikkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Joka ei hyväksy Paavalin tekstejä ei ole kristitty."

Sinä siis mitätätöit Jeesuksen omat sanomiset Paavalin täysin vastakkaisilla mielipiteillä ja sanoilla ja teet näin Jeesuksesta valehtelijan .

• Anonyymi

1. Aik. 28:8

Ja nyt minä sanon koko Israelin, Herran seurakunnan, läsnäollessa ja meidän Jumalamme kuullen: NOUDATTAKAA JA TUTKIKAA kaikkia Herran, Jumalanne, KÄSKYJÄ että saisitte pitää omananne tämän hyvän maan ja jättäisitte sen perinnöksi lapsillenne teidän jälkeenne ikuisiksi ajoiksi.

Parhamin rakkauden julistuksilla on vaan ne käskyt kumottu aikoja sitten!

• Anonyymi

Room. 7:19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä PAHAA, mitä en tahdo, minä teen.

3. Joh. 11

Rakkaani, älä seuraa pahaa, vaan hyvää. Joka hyvin tekee, se on Jumalasta; joka pahoin tekee, se ei ole Jumalaa nähnyt.

• Anonyymi

Paavali oli hyvä opettaja, mutta miehessä oli palon pahaa, josta ei päässyt eroon.

Ei Jumala ilman syytä lähetä kehenkään Saatanan enkeliä eli demonia asuvaiseksi, kuten kävi Paavalille Korintossa.

.

• Anonyymi

Demonihengeltä puuttuu fyysinen ruumis, siksi se tulee asumaan ihmisen sisälle ja ottaa ensimmäiseksi käyttöön ihmisen äänielimet.

Matt. 12:44

Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,

Luuk. 11:25

Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demonihengeltä puuttuu fyysinen ruumis, siksi se tulee asumaan ihmisen sisälle ja ottaa ensimmäiseksi käyttöön ihmisen äänielimet.

Matt. 12:44

Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,

Luuk. 11:25

Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,

Tätäkin tyttöä pidettäisiin tosiuskovaisena Jeesuksen seuraajana.

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tätäkin tyttöä pidettäisiin tosiuskovaisena Jeesuksen seuraajana.

Ap. t. 16:17

Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

Samoin näitä Paavalin seuraajia pidettäisiin tosiuskovaisina Jeesuksen seuraajina.

Ap. t. 19:13

Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin näitä Paavalin seuraajia pidettäisiin tosiuskovaisina Jeesuksen seuraajina.

Ap. t. 19:13

Myöskin muutamat kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niiden ylitse, joissa oli pahoja henkiä, sanoen: "Minä vannotan teitä sen Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa".

"julistajia" ja "todistajia" on joka lähtöön

uskonnollinen show on korvannut todellisen Jumalan pelon ja sana kuulemisen

Jer. 6:10

Kenelle minä puhuisin, ketä varoittaisin, että he kuulisivat? Katso, heidän korvansa ovat ympärileikkaamattomat, eivät he voi kuunnella. Katso, Herran sana on tullut heille pilkaksi, ei se heille kelpaa.

Paras mennä tavalliseen kirkkoon ja sinnekin takapenkkiin.

Saarn. 5:2

(5:1) Älä ole kerkeä suultasi, älköönkä sydämesi kiirehtikö lausumaan sanaa Jumalan edessä, sillä Jumala on taivaassa ja sinä olet maan päällä; sentähden olkoot sanasi harvat.

• Anonyymi

Nämä vauvakastetut rienaajat olisivat Lutherin aikaan tappaneet innolla anabaptisteja.
      Sama murhahenki vaikuttaa edelleen heissä.

• Anonyymi

Luther oli katolisen kirkon munkki, ei mikään murhamies, kuten helluntailiset häntä panettelevat.

Mennoniitat ja Hutteriitit kieltäytyivät asepalveluksesta ja siksi joutuivat viranomaisten käsiin ja pakenivat omiin oloihinsa ja erakoiksi. Erosivat yhteiskunnasta ja kävivät kapinaan Jumalaa vastaan keksimälä omia kasteitaan ja oppejaan.

Helluntailaiset Mansonin porukka juotti myrkkyä, koska Markuksen lopun lisäysteksti niin kehottaa tekemään.

David Korasinin porukka oli myö helluntailaisia.

Ruotsin Knutbyn helluntaiseurakunnassa yksi pastoreista julisti itsensä Kristuksen morsiameksi, niin toiset pastorit tappoivat hänet.

Sitä se "helluntailaisuuden" henki teettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luther oli katolisen kirkon munkki, ei mikään murhamies, kuten helluntailiset häntä panettelevat.

Mennoniitat ja Hutteriitit kieltäytyivät asepalveluksesta ja siksi joutuivat viranomaisten käsiin ja pakenivat omiin oloihinsa ja erakoiksi. Erosivat yhteiskunnasta ja kävivät kapinaan Jumalaa vastaan keksimälä omia kasteitaan ja oppejaan.

Helluntailaiset Mansonin porukka juotti myrkkyä, koska Markuksen lopun lisäysteksti niin kehottaa tekemään.

David Korasinin porukka oli myö helluntailaisia.

Ruotsin Knutbyn helluntaiseurakunnassa yksi pastoreista julisti itsensä Kristuksen morsiameksi, niin toiset pastorit tappoivat hänet.

Sitä se "helluntailaisuuden" henki teettää.

Vauvakastettu tässä seurakuntasi hedelmiä.
        Vauvakaste ei auta!

Pedofiliaa luterilaisen kirkon sisällä.

https://yle.fi/uutiset/3-5554658

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/piispa-kirkko-on-sulkenut-silmansa-pedofilialta/1844610#gs.9k7ish

• Anonyymi

Eikös se koko helluntailaisen uskon keksijä laitettu vankilaan sodomian harjoittamisestta?

• Anonyymi

Niin siinä taisi käydä.

Ne asiat on suuria tabuja, joista ei saa puhua ääneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siinä taisi käydä.

Ne asiat on suuria tabuja, joista ei saa puhua ääneen.

Paavalin mukaan lopun ajassa ilmestyvät USKONLAHKOT on perustettu liha himojen tyydyttämiseen.

GAL.5
        19 MUTTA LIHAN TEOT OVAT ILMEISET , ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, ERISEURAT JA LAHKOT
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonutETTÄ NE, JOTKA SELLAISTA HARJOITTAVAT, EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA

Kristilliset kirkot on vanhoja ja niillä on katkeamaton aikajana Pyhälle maalle.

Lahkon on Kristittyjen kirkkojen ulkopuolelle kuin tyhjästä ilmestyneitä erioppisia uskonyhdistyksiä ja yhteisöjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin mukaan lopun ajassa ilmestyvät USKONLAHKOT on perustettu liha himojen tyydyttämiseen.

GAL.5
        19 MUTTA LIHAN TEOT OVAT ILMEISET , ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        20 epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, ERISEURAT JA LAHKOT
        21 kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonutETTÄ NE, JOTKA SELLAISTA HARJOITTAVAT, EIVÄT PERI JUMALAN VALTAKUNTAA

Kristilliset kirkot on vanhoja ja niillä on katkeamaton aikajana Pyhälle maalle.

Lahkon on Kristittyjen kirkkojen ulkopuolelle kuin tyhjästä ilmestyneitä erioppisia uskonyhdistyksiä ja yhteisöjä.

"Kristilliset kirkot on vanhoja ja niillä on katkeamaton aikajana Pyhälle maalle."

Joo ristiretkiä ja miekkalähetystä harrastettiin ahkerasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kristilliset kirkot on vanhoja ja niillä on katkeamaton aikajana Pyhälle maalle."

Joo ristiretkiä ja miekkalähetystä harrastettiin ahkerasti.

Se ei muuta totuutta miksikään

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1626
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      269
      1541
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      270
      1276
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      1252
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      867
    6. 66
      844
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      64
      837
    8. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      821
    9. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      40
      817
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      44
      781
    Aihe