Anarkistista teatteria tekevä Red Nose Company -ryhmä palkittiin tänä vuonna Valtion tiedonjulistamiapalkinnolla. Onnittelut!
He pistävät suomalaisuutta ja impivaaralaisuutta, katoavaa kulttuuria ja kieltä, halvalla alta lipan. Kriitikot ja katsojat ovat haltioissaan, jotkut jopa ekstaasissa.
Anarkismiteatterille valtionpalkinto 2022
5
1167
Vastaukset 5
- Anonyymi
Eipä tartte ihmetellä, kun meillä on vasemmistolainen, ruotsinkielinen opetus- ja kulttuuriministeri. Millähän perusteilla valittiin muut palkinnonsaajat?
- Anonyymi
Eipä tosiaan tartte ihmetellä, kun lisäksi ohjaaja Linda Wallgrenin isä on filosofi, demariaktivisti Thomas Wallgren.
- Anonyymi
Helsingin vasemmistolainen kulttuurimafia palkitsee monin tavoin toinen toisiaan ja hengenheimolaisiaan.
- Anonyymi
Ensin Aleksis Kivi sai aikanaan murskaavaa arvostelua äärioikeistolaiselta August Ahlqvistilta. Nyt on vuorossa äärivasemmisto.
Tärkeintä on se, että tavalliset perussuomalaiset "kaduntallaajat" arvostavat hänen teoksiaan ja suurella sydämmellä tehtyjä elokuvia ja näytelmiä. - Anonyymi
Kansalliskirjailijamme Aleksis Kiven syntymästä tulee tänään kuluneeksi 150 vuotta. Isänmaallisuus, kansallismielisyys ja Impivaaralaisuus voivat hyvin sekä meillä että maailmalla.
Esimerkkinä jalkapallokulttuuri Argentiinassa ja Brasiliassa, maiden liput heiluvat nuorisonkin käsissä.
Anarkistit heiluttavat Natsilippuja ja -kortteja Putinin tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2731096Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49890Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "236880- 98841
- 73758
- 90752
- 107649
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2541Nyt kyllä nainen otetaan tosissaan
ja tutustutaan kunnolla toisiimme. Ei silleen luulojen tai juorujen perusteella, vaan kuunnellen toisiamme kiirehtimättä25429