Huomenta.🤗 Pilvisestä kelistä huolimatta. Kello lyö jo kahdeksan. Loma jatkuu. Mukavaa työpäivää sulle, jos oot. 😊☁️💫💕
Pirteää maanantai
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta lomailijalle. Harmaudesta viis veisataan🤭
Herätys kangerteli, kuulossa kait vikaa. No ei, äänettömälle lipsahtanut.
Oon mä olemassa, sitäkö tarkoitit. Tulee jonkun kaa aamututuksi, ei haittaa.:)
Kahvi mukaan ja menoksi🖐 - Anonyymi
Ihanaa miten vietät lomaa i syysloma on kivaa lomalla aina nukuttaa
up🆙
- Anonyymi
Kiitos 🤗💖 Mukavaa ja piristävää lomapäivää sinulle 💫💖 Miten meinaat lomapäivääsi viettää?
Kiitos 🤗💕. Tänään vietän ainakin osan aikaa autokorjaamolla. Autostani meni jarrut rikki 😕. Mutta sitten muuten, aion kuntoilla ja rentoilla. 😊✨💕
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos 🤗💕. Tänään vietän ainakin osan aikaa autokorjaamolla. Autostani meni jarrut rikki 😕. Mutta sitten muuten, aion kuntoilla ja rentoilla. 😊✨💕
Ja kivaa keskipäivää sinulle. 🤗✨💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja kivaa keskipäivää sinulle. 🤗✨💕
Kiitos paljon 🤗💖 Toivottavasti saat pian auton jarrut kuntoon. Kuntoilu ja rentoilu kuulostavat hyvältä lomapäivän ohjelmalta 😊💖 Mukavaa päivän jatkoa sinulle 💫💖
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos paljon 🤗💖 Toivottavasti saat pian auton jarrut kuntoon. Kuntoilu ja rentoilu kuulostavat hyvältä lomapäivän ohjelmalta 😊💖 Mukavaa päivän jatkoa sinulle 💫💖
Kiitos paljon 🤗💕 Auto tuli melkein kuntoon. Huomenna sitä laitetaan vähän lisää. Seuraavaksi voinkin kuntoilla. Toivotan sinulle kivaa iltaa. 🤗✨💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos paljon 🤗💕 Auto tuli melkein kuntoon. Huomenna sitä laitetaan vähän lisää. Seuraavaksi voinkin kuntoilla. Toivotan sinulle kivaa iltaa. 🤗✨💕
Kiitos kaunis 🤗💖 Hyvä juttu, kun auto melkein kunnossa. Hyviä kuntoiluja ja kivaa iltaa sinullekin 🤗💫💖
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kaunis 🤗💖 Hyvä juttu, kun auto melkein kunnossa. Hyviä kuntoiluja ja kivaa iltaa sinullekin 🤗💫💖
🤗✨💕
- Anonyymi
Kohta aika unien, hyvää yötä ja kauniita unia 🌛✨💫💖
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ja makoisia unosia. 🤗✨💕
Kiitos 🤗💫💖
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222241Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131472- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201086- 261076