Eihän se käy laatuun, että ei hypi eu-mafian pillin tahtiin.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000009079011.html
""Eurooppa ajaa tavallisen unkarilaisen etua, kun Unkarin hallitus pakotetaan panemaan korruptio kuriin ja korjaamaan julkisten hankintojen prosessejaan.""
Ajattele, eu-mafia ajaa "tavallisen unkarilaisen" asiaa, koska tavallinen unkarilainen ei sitä itse osaa. Oletko huomannut sen ajavan myös tavallisen suomalaisen - vaikka sinun tai sairaanhoitajan - asiaa =? Huomaa, en nyt siis todellakaan tarkoita eu-eliittiä, sitä suomalaistakaan eu-vehkeilijää, joka sinua päivä päivältä ankarammin rahastaa.
Jäiköhän tavallisen "britin" asiat eu-mafialta kokonaan hoitamatta, kun ottivat kerralla hatkat ? Näyttivät ihastuneen monarkiaan, eikö totta.
Mutta tosiaan, sellaista peliä valtamedialta tällä kertaa. Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta, kun herrrliinin sanomatkin teitä jallittavat !
T. haans.sea
EU-mafia aikoo pistää Unkarin oo jennukseeen !
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi juuri nyt kun Unkarin pitää äänestää Suomen Nato jäsenyydestä? Liittyykö tämä Fortumiin?
- Anonyymi
Miksi ihmeessä tämä nyt fortumiin liityisi? ja sikäli mikäli tämä eu päätös nyt laittaa unkarin hallituksen sekasin niin nato päätöstä sieltä sadaan odottaa.
- Anonyymi
Nato ja EU ovat eri organisaatioita.
- Anonyymi
Örkki vauhdissaan!
- Anonyymi
Unkari maksaa Suomelle potut pottuina eikö ratifioi sopimusta.
- Anonyymi
Mitä olemme tehneet veljeskansallemme muuta kuin ehkä käyttäneet heidän maksullisia naisia FORMULA-kisoissa =?
- Anonyymi
Silloinhan Unkarilta jää kymmenet miljaardit saamatta sillä magjaarit tarvitsevat Suomea enemmän kuin Suomi tarvitsee Unkaria.
- Anonyymi
Pienen ihmisen pieniä ajatuksia.
- Anonyymi
Tottakai Unkari on pantava ojennukseen. Vapaamatkustajia ei tarvita.
- Anonyymi
No mutta miksi Unkarin pitää väkisin pysytellä EUn jäsenenä jos se on Unkarille noin vastenmielistä? Eroaminen on ihan vapaaehtoista. Kukaan eikä mikään estä. Esimerkkiä voivat katsoa Iso-Britanniasta.
- Anonyymi
Putin pelastaa Ukrainan sekä myös Unkarin: narkomaaninatseista, valkoposkihanhilta, demokratiasta, iljettävyyksistä, väestönvaihdolta, ydinsodalta, ilmastokatastroofilta, elintason laadulta ja hippimusiikilta.
Putin tarjoaa tilalle: isänmaallista kommunismia / fasismia, varmaa kuolemaa sodassa, Ladan, lisää viinaa, novitshokkia, vittumaisia vaalivirkailijoita, homoseksiä raiskauksen muodossa, KGB:n kidutuskammioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797