Suomi menettää valtavia määriä, ilmaista bioenergiaa

Anonyymi-ap

Taloyhtiöissä puiden oksat, risut ja lehdet, pitää laittaa roskiksiin, eli sekajätteisiin, eikä biojätteisiin bioenergiaksi muutettaviksi, kuten ne todellisuudessa kuuluisivat. Onko Suomella tosiaan varaa, haaskata niin valtavia määriä bioenergiaa.

https://www.aamulehti.fi/tampere/art-2000009080239.html

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17146739/missa-elokapinan-veroparatiisi-havittajahankkeen-vastustus--sita-ei-ole-

Miettikää kun jokainen Suomen taloyhtiö, heittää pihapuiden oksat ja lehdet roskiksiin, sekajätteisiin, sehän on hirvittävä kuormitus ja täysin tyhjään, eli koska tulee aito bioenenergian käyttö Suomeen, kyse olisi miljardisäästöistä.

7

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EI NE OLE NENNENKÄÄN OKSAT ELÄTTÄNEET

• Anonyymi
    • Anonyymi

puut muuttaa auringon energian kotimaiseksi luonnonmukaiseksi polttoaineeksi. ei voi tuon luomumpaa enää olla.

• Anonyymi

Niimpä. Johtuuko se kierrätysmonopolien laiskuudesta, että niille tärkeintä, on vain rahastus, eivät ne aidosti välitä siitä, miten luonto voi, eli päätyykö kierrätettävä / maatuva jäte aidosti kiertoon.

Kierrätysfirmat eivät piittaa siitä, mitä ns. sekajätteisiin eli turhuuteen, eli roskiksiin päätyy, esim. laitosten, yhdistysten ym salaatit jne menevät muovipusseissa sekajätteisiin ja se on kierrätys-veroparatiisiyrityksille näköjään ok.

• Anonyymi
    • Sekajätteethän poltetaan nykyään Suomessa, eikä niitä enää säilötä kaatopaikoille. Tarkoittaa sitä, että se oksien energia tulee aika hyvin käyttöön, mutta ei toki saa mitään bio-leimaa.

• Anonyymi

pierullakin voit lämmittää makuuhuoneesi, mutta ainostaan jos sinulla on sytkäri tai muu kipinänluova jolla ulostulon aikana ko. puhalluksen pistät leimahtamaan tuleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      210
      1386
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      960
    4. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      908
    5. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      870
    6. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      15
      831
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      800
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      796
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      738
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      734
    Aihe