Ajanvaraus netissä kävi sujuvasti.
Menin reilusti etuajassa, odottelua aulassa jossa paljon ihmisiä.
Oma aika meni, ei kutsuttu. Kymmenen minuuttia yli uskalsin ovelle kysymään.
Laboratoriohoitaja vinkkasi iloisesti sisään ja otti verinäytteet.
Kysyin että miksi ei varaukset toimi, oli minulla jo toinen kerta peräkkäin kun ei varaus toiminut.
Hän sanoi että kolme työntekijää on liian vähän, varausjärjestelmä ei tunne todellista suorituskykyä vaan asiakkaat ruuhkautuvat.
Aksentista päätellen hoitaja oli venäläinen ja yksi oli pikimusta mies.
Tilanne näyttää olevan jatkuva, miksei tällaisiin asioihin riitä rahaa?
Kansanedustajilla on all-inclusive deluxe-edut myös työterveydenhuollossa, rahvaan vaivat ei jaksa kiinnostaa.
Sotahommat ja Natot ovat seksikkäämpiä ja niillä uhoilu antaa aina hetken näkyvyyden.
Kävin keskussairaalassa laboratoriossa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Asiaan on selvä vastaus.
Koronan testauksessa ideologisista syistä ei haluttu ostaa yksityistä valmista laboratoriokapasiteettia käyttöön vaan testaus haluttiin STM:n valt.maist. Kirsi Varhilan, SDP, mukaan pitää omissa käsissä.
Perheministerinä Krista Kiuru, SDP, johti ideologiaa ja valtaleikkiä.
Laboratoriokapasiteetti testaukseen rakennettiin lisäämättä laboratorioiden kokonaiskapasiteettia. Testaus otettiin vähentämällä muiden, kuten esim. syöpäpotilaiden, tutkimuksia.
Siksi Sinä ja muut odottava.
Yhteiskunnallistetuissa järjestelmissä on sääntö, että alhainen rahvas jonottaa.
Muuten.
Kirsi Varhila, SDP, johtaa nyt Porissa Sotea 17000 euron kk.palkalla edut ja Krista Kiuru, SDP, hakee kaupunginjohtajaksi.. - Anonyymi
Terveydenhuollon ajanvarauksia ei kannata koskaan ottaa kirjaimellisesti. Hyvin usein lääkäri tai labra on aikataulusta jäljessä. Yhteen potilaaseen käytetyn ajan ennakointi on vaikeaa, koska on tapaukset ovat hyvin erilaisia.
- Anonyymi
Itsekeskeinen aloitus.
Tuskinpa terveydenhuollon ongelmat Suomessa tulisivat kuntoon sillä, että suomettuisimme uudelleen kovasti itänaapurin kanssa ja ehkä peräti solmisimme uuden YYA-sopimuksen.
Kivan tarinan kuitenkin kirjoitit. Koomiseksi se muuttui, kun jo kymmenen minuutin VALTAVAN odottelun jälkeen menit "kyselemään".
Tosiasia on, että kaikilla hallituksessa olleilla puolueilla olisi ollut jo vuosikymmeniä aikaa korjata terveydenhuollon ongelmat. Sitä ei ole vain tehty. Nyt ollaan sitten suurissa ongelmissa.- Anonyymi
"Tilanne näyttää olevan jatkuva, miksei tällaisiin asioihin riitä rahaa?"
Rahat tarvitaan ansiotuloveron alennuksiin ja säästääkin pitää. Sairaaloissa ravaavat kuolevat kuitenkin, joillakin se kestää vaan vähän pidempään, joillkain jopa kymmeniä vuosia. Ei niihin kannata tuhlata, elävät sitä rahaa tarvitsee.
Toivoo: Kokoomus- Anonyymi
Rahat tarvitaan ansiotuloveron alennuksiin jotka hoidetaan valtionvelalla. Kokoomus.
- Anonyymi
Näiden venäläisperäisten lekureiden ja hoitajien esiintymiskerrat alkaneet tihentyä palstalla sitä mukaa kun ukrainassa turpaanveto kiihtyy.
Sattumaa? En usko. - Anonyymi
Voi, vautsia! Että ihan kymmen minuuttia oli liikaa! Kyllä ihmiset ovat nykyään malttamattomia. Muutaman minuutin viivästys antaa jo aiheen valittamiseen.
- Anonyymi
Vauhti senkun kiihtyy. Kymmenen minuutin paikallaan olo on lähes tappavaa ja vaatii lisätutkimuksia tässä ja nyt.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017570641ck
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792