Autoscout ja Mobile.de

Tiedoksi kaikille niille autontuojille, jotka käyttävät otsikoituja hakuohjelmia, että
autoista annetut tiedot saattavat valitettavasti olla puutteellisia - jopa vääriä.
Myyjäkin oli Daimler-Benz.
Ennen kuin varasin lentolipun Düsseldorfiin, tulin nimittäin aivan vahingossa kysyneeksi, että onhan auton CO2-arvo se - 127 g, joka on ilmoitettu?!

Vastaus oli: Se on 155g!!!

En sitten varannut lentolippua ja jatkan siis auton hakemista.
Harmi, sillä siinä autossa oli aivan kaikki tarvittava ,mm. mukautuva kruiseri, Webasto ja vetokoukku, muusta puhumattakaan.
Myönnän, että haku monilla kriteereillä on hankalaa ja autoja löytyy usein
silloin vain yksi.
Jos löytyy toinen, on se jo eri puolella Saksaa.
Lisäksi nopeat syövät hitaat, se puheena ollut auto on jo myyty.

3

3229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä aloittaja ZJJ!

      Eivät nämä autonhaun keskeisetkään asiat näytä palstan lukijoita kiinnostavan,
      koska mitään välhuutoja ei edes ole tullut.
      Se CO2-arvo on pohjana autoverotukselle Suomenmaassa.
      Ero voi loppupeleissä hyvinkin olla tonnin luokkaa.
      Täällä kysytään kyllä tämän tästä, että onko se ja tämä välittäjä hyvä ja luotettava.
      Ehdokasautot pitää kyllä itse omin kriteerein valita ja vasta sitten päättää välittäjästä, mikäli se nyt on tarpeellista.
      Tosiasiallisesti juuri nämä itse autoa koskevat yksityiskohdat jäävät huomioimatta,
      ellei itse ole valinnassa mukana.

      • Anonyymi

        Muutamat tonnit kiinnostavat vain persaukisia ja nuo auton tiedothan täytyy tarkistaa, vaikka Nettiautosta autoa kotimaiselta liikkeeltä olet ostamassa, esim. ajoneuvoluokka voi olla ilmoituksessa väärin.


    • Näinhän se varmasti on!
      Useimmilla se käytettävä rahamäärä on niin tiukkaan laskettu, ettei se enää
      kestä mitään lisäyllätyksiä.
      Mikäli yllätykset tulevat eteen vasta sitten, kun on jo lennetty Saksaan,
      niin sieltä ehkä ei kannata palata tyhjin käsin.
      Lisäksi ihmettelen sitä välittäjän tarvetta tässä asiassa.
      Saksalaiset ja muunkinmaalaiset automyyjät ovat aivan tavallisia ihmisiä,
      vaikka eivät puhu suomea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe