Tiedoksi kaikille niille autontuojille, jotka käyttävät otsikoituja hakuohjelmia, että
autoista annetut tiedot saattavat valitettavasti olla puutteellisia - jopa vääriä.
Myyjäkin oli Daimler-Benz.
Ennen kuin varasin lentolipun Düsseldorfiin, tulin nimittäin aivan vahingossa kysyneeksi, että onhan auton CO2-arvo se - 127 g, joka on ilmoitettu?!
Vastaus oli: Se on 155g!!!
En sitten varannut lentolippua ja jatkan siis auton hakemista.
Harmi, sillä siinä autossa oli aivan kaikki tarvittava ,mm. mukautuva kruiseri, Webasto ja vetokoukku, muusta puhumattakaan.
Myönnän, että haku monilla kriteereillä on hankalaa ja autoja löytyy usein
silloin vain yksi.
Jos löytyy toinen, on se jo eri puolella Saksaa.
Lisäksi nopeat syövät hitaat, se puheena ollut auto on jo myyty.
Autoscout ja Mobile.de
3
3127
Vastaukset
Tässä aloittaja ZJJ!
Eivät nämä autonhaun keskeisetkään asiat näytä palstan lukijoita kiinnostavan,
koska mitään välhuutoja ei edes ole tullut.
Se CO2-arvo on pohjana autoverotukselle Suomenmaassa.
Ero voi loppupeleissä hyvinkin olla tonnin luokkaa.
Täällä kysytään kyllä tämän tästä, että onko se ja tämä välittäjä hyvä ja luotettava.
Ehdokasautot pitää kyllä itse omin kriteerein valita ja vasta sitten päättää välittäjästä, mikäli se nyt on tarpeellista.
Tosiasiallisesti juuri nämä itse autoa koskevat yksityiskohdat jäävät huomioimatta,
ellei itse ole valinnassa mukana.- Anonyymi
Muutamat tonnit kiinnostavat vain persaukisia ja nuo auton tiedothan täytyy tarkistaa, vaikka Nettiautosta autoa kotimaiselta liikkeeltä olet ostamassa, esim. ajoneuvoluokka voi olla ilmoituksessa väärin.
Näinhän se varmasti on!
Useimmilla se käytettävä rahamäärä on niin tiukkaan laskettu, ettei se enää
kestä mitään lisäyllätyksiä.
Mikäli yllätykset tulevat eteen vasta sitten, kun on jo lennetty Saksaan,
niin sieltä ehkä ei kannata palata tyhjin käsin.
Lisäksi ihmettelen sitä välittäjän tarvetta tässä asiassa.
Saksalaiset ja muunkinmaalaiset automyyjät ovat aivan tavallisia ihmisiä,
vaikka eivät puhu suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013801
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482721- 1142549
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392048Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221591- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701315Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81291