Tiedoksi kaikille niille autontuojille, jotka käyttävät otsikoituja hakuohjelmia, että
autoista annetut tiedot saattavat valitettavasti olla puutteellisia - jopa vääriä.
Myyjäkin oli Daimler-Benz.
Ennen kuin varasin lentolipun Düsseldorfiin, tulin nimittäin aivan vahingossa kysyneeksi, että onhan auton CO2-arvo se - 127 g, joka on ilmoitettu?!
Vastaus oli: Se on 155g!!!
En sitten varannut lentolippua ja jatkan siis auton hakemista.
Harmi, sillä siinä autossa oli aivan kaikki tarvittava ,mm. mukautuva kruiseri, Webasto ja vetokoukku, muusta puhumattakaan.
Myönnän, että haku monilla kriteereillä on hankalaa ja autoja löytyy usein
silloin vain yksi.
Jos löytyy toinen, on se jo eri puolella Saksaa.
Lisäksi nopeat syövät hitaat, se puheena ollut auto on jo myyty.
Autoscout ja Mobile.de
3
3229
Vastaukset
Tässä aloittaja ZJJ!
Eivät nämä autonhaun keskeisetkään asiat näytä palstan lukijoita kiinnostavan,
koska mitään välhuutoja ei edes ole tullut.
Se CO2-arvo on pohjana autoverotukselle Suomenmaassa.
Ero voi loppupeleissä hyvinkin olla tonnin luokkaa.
Täällä kysytään kyllä tämän tästä, että onko se ja tämä välittäjä hyvä ja luotettava.
Ehdokasautot pitää kyllä itse omin kriteerein valita ja vasta sitten päättää välittäjästä, mikäli se nyt on tarpeellista.
Tosiasiallisesti juuri nämä itse autoa koskevat yksityiskohdat jäävät huomioimatta,
ellei itse ole valinnassa mukana.- Anonyymi
Muutamat tonnit kiinnostavat vain persaukisia ja nuo auton tiedothan täytyy tarkistaa, vaikka Nettiautosta autoa kotimaiselta liikkeeltä olet ostamassa, esim. ajoneuvoluokka voi olla ilmoituksessa väärin.
Näinhän se varmasti on!
Useimmilla se käytettävä rahamäärä on niin tiukkaan laskettu, ettei se enää
kestä mitään lisäyllätyksiä.
Mikäli yllätykset tulevat eteen vasta sitten, kun on jo lennetty Saksaan,
niin sieltä ehkä ei kannata palata tyhjin käsin.
Lisäksi ihmettelen sitä välittäjän tarvetta tässä asiassa.
Saksalaiset ja muunkinmaalaiset automyyjät ovat aivan tavallisia ihmisiä,
vaikka eivät puhu suomea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392060
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691- 66616
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467