Kalaan huomenna

Anonyymi-ap

Ilmaista kalaa haen mereltä huomenna. Hieno päivä tulossa on.
Mitäs te muut, leipäjonoon menette hakemaan leipää vai?
Sitten teille jää tupakki rahaa kun saatte ilmaiseksi viikon ruuat leipäjonosta.

9

56

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletko työllinen?

    • Anonyymi

      Myin ahventa tänään enolle ja se vetäs persuuksiin.

      • Anonyymi

        Älä anna kalaa sellaselle. jessus sentään.


    • Anonyymi

      Kalastus on kokopäivä hommaa. Laiskat pummit ei jaksa edes tuntia kalastaa vaikka ilmaista kalaa tulee niin paljon kun jaksaa kotiin viedä.

      • Anonyymi

        Totta toinen puoli. Ei se kala välttämättä onkeen ota. pistä katiska ja lähde harrastamaan. Jos hyvin käy niin kauppasillit jää kauppaan ja teetee hienon aterian kalasta. ei siellä enää dioksiinia ole niinkuinvielä 90-luvulla. järvissä tosin elohopeamäärät kasvaneet ja näkee kansan järjessä. jesus sentään.


    • Anonyymi

      Jakeluista saa ruokia vaikka kuinka paljon ni miks kalastaa.Toimeentulotuella mällää komeesti.

      • Anonyymi

        Saako sieltä tuoretta ahventa ja tai siikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako sieltä tuoretta ahventa ja tai siikaa?

        Hyvää hyvää kalaa särkiöä ja haukia. kaikki ui katiskoihin muttei ota onkeen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe