Velkakriisin maksajat

Anonyymi-ap

Kokoomus pääsee valtaan,nyt kaikki vähävaraiset maksumiehiksi,asumistuet mielellään kokonaan pois,ansiosidonnainen pitää porrastaa,kyllä näin saadaan velat maksettua.Äänestäjät,jotka olette nukkuneet äänestyspäivinä,kannattaa nyt miettiä todenteolla,olisiko minun äänellä jotain merkitystä.Valittaa ei kannata jos ei äänestä tai äänestää ns.väärää puoluetta.Herätkää nyt.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vasemmisto velkaantuu ja oikeistohallitukset joutuu aina korjaamaan tilanteen, saaden pölhöpopulisteiltä rapaa niskaan.

      • Anonyymi

        Vasemmiston holtiton velkaantuminen vie maan talouden turmion tielle.
        Kohta ollaan holhouksessa kuten Kreikka nyt ja kaikilla on sitten kurjaa.


      • Anonyymi

        Mihinkäs unohtui ne oikeistolaisten ottamat liki 100 miljardin euron velat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasemmiston holtiton velkaantuminen vie maan talouden turmion tielle.
        Kohta ollaan holhouksessa kuten Kreikka nyt ja kaikilla on sitten kurjaa.

        Kreikan tiukka valvonta loppui jo kuukausi sitten. https://yle.fi/uutiset/3-12585908


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kreikan tiukka valvonta loppui jo kuukausi sitten. https://yle.fi/uutiset/3-12585908

        Alkaako se seuraavaksi meillä holtittoman velkaantumisen myötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako se seuraavaksi meillä holtittoman velkaantumisen myötä.

        No ei todellakaan. Keväällä valmistuneessa tilastossa Suomi on velkaisuudessaan EU:n keskitasoa. Velan suhteessa BKT:seen Kreikka on reilusti muita edellä ja Italia pitää tukevasti kakkostilaa:
        1. Kreikka 193 %
        2. Italia 151 %
        3. Portugali 127 %
        4. Espanja 118 %
        5. Ranska 113 %
        6. Belgia 108 %
        7. Kypros 104 %
        8. (Britannia 85 %), Itävalta 83 %
        9. Kroatia 80 %
        10.. Unkari 77 %
        11. Slovenia 75 %
        12. Saksa 69 %
        13. SUOMI 66 %
        14. Slovakia 63 %
        15. Malta 57 %
        16. (Islanti 56 %), Puola 54 %
        17. Alankomaat 52 %
        18. Romania 49 %
        19. Latvia 45 %
        20. Liettua 44 %
        21. Tshekki 42 %
        22. Ruotsi 37 %
        22. Tanska 37 %
        24. Bulgaria 25 %
        25. Luxemburg 24 %
        26. Viro 18 %
        https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkinen-talous/Julkisyhteisojen-velka/#1d77dc41

        Pitkäaikatyötön


    • Anonyymi

      Asumistuki on tukea PK-seudun kiinteistösijoittajille, mukaanlukien ay-liikkeen Koijaamo.

    • Anonyymi

      Kyllähän valtion velka ihan älytön on kun 150 miljardia niin miksi oikeesti rahoja on siirrelty sinne tänne. Mutta kyllähän koronakin jotain tuli kustantaan.

    • Anonyymi

      Persut pääministeripuolueeksi,alkaa turhanpäivänen rahanjako loppumaan ja itse olen hakenut työkyvyttömyyseläkettä,40 vuotta raskaassa työssä mm paperitehtaalla(kaikki ei istu valvomossa) 20 vuotta siellä ja 20 vuotta keittäjä-siivooja,paikat ihan sökönä..mutta mutta,kun olet saanut työeläkkeesi kerättyä jopa hyväksi,ei puhettakaan mm kuntoutustuesta.Eläkekertymän ollessa n,600-700,olisin päässyt jo eläkkeelle,että semmosta täällä rakkaassa suomen maassa.

    • Anonyymi

      Jos 40 vuotta ollut työelämässä niin kyllä sillon eläkekertymä on vähimmillään 1300eur kk.Nin saa kansaneläkkeen myös ni tuhon 1300euroon menee. On se kanssa jos 40 vuotta tehny töitä ja remppaa ni vaikka kulumaa ei ei mitään kuntoutuksia mutta eläkkeitä myönnetään 25 vuotiaille kun nuppinsa tuhonnut mömmöillä.

      • Anonyymi

        Olet aivan oikeassa ja 25v saa eläkettä ihan yhtä paljon,kuin 60v erittäin pienellä palkalla ikänsä työnsä tehnyt,kun juur ja juur menee sen verran yli,ettei mitään muuta tukea ei ole mahdollisuutta saada.Taitaa nykynuoriso olla kaukaa viisas ja ei lähde tähän oravanpyörään,mutta ymmärrän kyllä sen että sairautta on myös monenlaista ja nykynuoriso ei kestä minkäänlaista vastoinkäymistä,ku alakaa ahistaan.


    • Anonyymi

      Ei maksumieheksi voi joutua, jos ei ole itsetienattua rahaa, josta sitä ottaa. Se, että ilmaista rahaa annetaan jatkossa vähemmän ei tee työttömistä maksumiehiä.

      • Anonyymi

        Taloustilanne on jo niin huono, että kaikki tukiaiset pitää jäädyttää 10:ksi vuodeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taloustilanne on jo niin huono, että kaikki tukiaiset pitää jäädyttää 10:ksi vuodeksi.

        Silloin lähtisi myös kokoomuslaisten kavereiden yritystuet sun muut.

        Ei tule tapahtumaan.


    • Anonyymi

      Ei vaan asumistukea nimenomaan korotetaan. Sehän on yhteisestä kassasta kierrätystä suoraan rikkaille asunnonomistajille

    • Anonyymi

      Kummalista että suomessa aina sanotaan että valtiolla on velkaa XXX asuksasta kohden.

      Mulal ei ole yhtään velkaa, akikki mitä mulla on on käteisellä maksettu ja ihan omaa. Ei ole auto velkaa eikä asunto velkaa.

      Eikä mitään valtion yhteisetä velkaa.

      Rahat tulee kelasta, niitäkään ei tarvi takasin maksaa, tt tukea ei makseta takasin, pimeesti kun saa rahaa kun vähän paiskii hommia, niin ei niistäkään mene veroa.

      En siis ole melkaa yhtään, eikä valtio voi näin sanoa että velkaa on asukasta kohden... OLEN TÄYSIN VELATON.

      Taas eduskunta ja hallitus valehtelee. Pitäkööt ja maksoot itse velkansa. Minä en puutu niihin. Enkä siis maksa.

      • Anonyymi

        Valtiolla on myös miljardeittain varallisuutta mm. kiinteistöissä sekä valtion kokonaan ja osittain omistamissa yhtiöissä. Pelkästään suorat pörssiomistukset ovat tällä hetkellä yli 28,3 miljardia euroa (uusin eli perjantain lukema). https://vnk.fi/omistajaohjaus/omistuksen-arvo

        Pitkäaikatyötön


    • Anonyymi

      No jos työttömiltä ja köyhiltä otetaan pois ja tukia vähennetää niin se on sitten taas hyvä syy tehdä pimeitä töitä ja kalastaa entistä enemmän.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🍒 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017571621ug

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe