Kumpi voittaa? Presidentti Joe Biden teki 9. syyskuuta 2021 COVID-19-rokotukset pakollisiksi liittovaltion työntekijöille ja terveydenhuoltohenkilöstölle, jotka työskentelevät Medicaren ja Medicaidin tunnustamissa laitoksissa.
-Putin tappaa Ukrainassa hän näyttää olevan hyvin tyytyväinen hävittäessään Ukrainaa ja sen kansalaisia.
Putin johtaa kilpailua ihmisten tappamisessa. Hän käyttää tuhoaseita siihen, mutta Biden myrkyttää rokotteilla ihmisiä. Bidenin ajatus: perässä tullaan ja ohi mennään. Jos olisivat Lutherilaisia maailma pelastuisi, ainakin siihen asti kun ilmestyskirja avataan ja Pasuunat alkavat soivat.
Biden vs Putin
4
73
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt sinun aloittajan on vain todistettava, että koronarokotteilla myrkytetään ihmisiä. Kun tähän ole pystynyt, niin jatketaan sitten kisan arvioimista.
- Anonyymi
Osa on saanut pidempiaikaisia haittavaikutuksia rokotteesta. Isommalle osalle siitä on tullut vain pienempiä, muutaman päivän kestäviä sivuvaikutuksia ja rokotteesta on ollut enemmän hyötyä sen suojatessa pahemmalta taudilta, joka rokotetta todennäköisemmin on aiheuttanut niitä pidempiaikaisia haittavaikutuksia ja laadultaan pahempia sellaisia. Myös rokotteeseen on ihmisiä kuollut, mutta huomattavasti enemmän silloin, kun sitä ei ole ottanut ja on saanut koronan pahempilaatuisena.
- Anonyymi
Typeryys on kuin energia maailmankaikkeudessa. Sitä ei voi tuhota, se vain muuttaa toiseen muotoon.
>>Nyt sinun aloittajan on vain todistettava, että koronarokotteilla myrkytetään ihmisiä. Kun tähän ole pystynyt, niin jatketaan sitten kisan arvioimista.>>
Se selviää sinulle sitten kun saat itse sydänkohtauksen ja toivottavasti kuolet.
😄😄😄😄😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682932On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662611Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251647- 351635
- 591566