Putin on asettanut maansa osittaiseen liikekannallepanoon. Nyt on infosoturillamme loistava tilaisuus lunastaa lupauksensa tarttua aseeseen (AK47) ja ryhtyä uuden isänmaansa puhdistamiseen maan alkuperäisen väestön (ukr) ikeestä. Odotamme jo innolla uusia videolähetyksiä fennomaan kanavalta.
Luhanskin infosoturi
19
57
Vastaukset
- Anonyymi
Jaanus on puutiaisen salainen ase. Kylä lähtee kun pukee teräsmies-asun päällensä Z-tunnus rintamuksessa.
- Anonyymi
Infosoturit etsii kuumeisesti netistä tapaa millä voi poistua LÄNSIMAISEN HYVINVOINNIN PARIIN.
- Anonyymi
Janus voi tehdä videon, jossa haukkuu Suomen olosuhteet ja elintason. Vakuuttaa uudet maamiehensä, ettei Suomeen kannata lähteä suomalaisten syljettäväksi. Venäläisyys ei ole Suomessa nyt in ja pop.
- Anonyymi
Januksella menee pupu housuun. Saattepa nähdä. Höpötys ei auta kun ukrainalaiset käyvät päälle.
- Anonyymi
Heh.odotelkaas pojat hetki kun venäjä alkaa sotimaan.sitten ei kerkeä enää pikkumies wlodomir tehdä joukkoineen lavasteita rintamalle
- Anonyymi
https://twitter.com/i/status/1572623740973768704
Onko tuo musta-asuinen kypärämies Janus ja pamppu? - Anonyymi
pakeniko paikalta?
Menee Murmanskiin, kun siellä on Venäjän propagandisteille turvallisempaa kuin Luhanskissa.
- Anonyymi
Neuvoja putler- propagandatrolleille🖕🏽
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3936f358-6ab4-488a-b4b1-20c65a91d365 - Anonyymi
Mihin se januksen tubekaveri, yläsavon einstein, on hävinnyt? Naurut olisi paremmat kun palaisi videoille toilailemaan infosoturin kaa. Onko saanut oikeita töitä?
- Anonyymi
Ja toveri toiselle puolelle .kun venäjä on kuulemma niin lyöty ja heikoilla niin kai nyt pari everstiä loput hoitaa omin nokkineenkin 🙊🙈 ai niin se olikin vain peksin unimaailmaa
- Anonyymi
saatanan valkovenäjä aseistaa venäjää....ei tällaista voi hyväksyä...valkovenäjä on sodassa mukana kierolla pelillä...vitun ketkusenkko...liikkeet pois valkovenäjältä ja pakotteet kehiin...oppii kätyrit
- Anonyymi
Mites sotaliitto nato ja jenkki äpärät ruokkii näyttelijä ukon reservejä.toisin sanoen nato sotii ukrainan rinnalla.ihme ettei venäjä ole hermostunut
- Anonyymi
Ei taida janus mennä sotimaan uuden kotimaansa valiojoukkoihin. Sanat ja teot eivät kohtaa. Rotunsa hyvä edustaja?
- Anonyymi
pakeni paikalta?
- Anonyymi
Nähty viimeksi kiinan rajalla.
- Anonyymi
Missä menee
- Anonyymi
Eikös tämä Putkonen jo kesällä vannonut että Ukrainan itäosa on kokonaisuudessaan "vapautettu" muutamassa päivässä? Jotain muutoksia varmaan tullut suunnitelmiin?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512