Oletko jättänyt viestiä ylemmäsotosta poisjäneille?

Anonyymi-ap

Itse en ole. Miettinyt oon että pitäisi se tehtä. Näin pään näyn ylösotosta tuntien ensin Hengen tai Voiman lähestyvän minua ylöstemmattavaa. Siinä aavistus tulee mieleen liittyykö tämä ylösottoon. Liittyy. Samassa Voima vetää ylöstemmattavaa puoleensa, tapahtuu kuljetukseen otto. Voima vie ylösotettavaa kuin muurahaista mukanaan. Siinä hetkessä ylöstemmattava toivoo kahta asiaa. Sitä että olisi evankelioinut rakkaimpansa terävämmin, vastustamattomammin. Ja sitä että olisi jättänyt vielä selvän viestin jälkeensä.

Pääni näkyjen johdosta pidän mahtollisuutena ylösoton tapahtuvan juuri ennen ison pommisotan alkua.

Minulla on Neulansilmäongelma, mutta elän toivossa päästä ylöstempaukseen. Rakastan Herraa enemmän kuin nannaa tai mannaa.

Herra meitä armahtakoon.Herra vaikuttakoon meissä lissee lähimmäisenrakkautta, sillä meidän rakastamisemme ei ole aina helppoa? Jumala auttaa meitä rakastamaan toisiamme. Aika kulkee kulkuaan, ylöstempaus aikaansaa ikuista sulkuaan moniain pian yhteyskatkossa jumalattoman sukulaisen ja kristityn sukulaisen välillä. Ehkä jälkeenjääneelle viestisi on se asia, joka auttaa hänet pitämään totena Raamatun Jumalan, ehkä ei. Rakkaus näkyy teoissa.

Selef Urge

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen jättänyt viestin. Ja olen ostanut Chick Tracts -traktaatteja, niitä saa suomeksikin, ja lähettänyt niitä tutuille, joiden tiedän olevan helvettiin menossa. Puhun puolisolleni ylöstempauksesta yhtenään. Se ärsyttää häntä, mutta ainakin hän muistaa sitten jälkeenpäin, mitä olin kertonut, eikä usko sitä valhetta, jolla ylöstempaus tullaan selittämään: ufot vei jne.

      • Anonyymi

        Jos olen ulkona, kun tempaus tulee, laukussani on viesti. Alkuriehassa varmaan tänne jääneet keräävät kadonneiden vaatteita ja tavaroita ja luulevat onnen päivänsä koittaneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olen ulkona, kun tempaus tulee, laukussani on viesti. Alkuriehassa varmaan tänne jääneet keräävät kadonneiden vaatteita ja tavaroita ja luulevat onnen päivänsä koittaneen.

        Tuo on totta.Eipä ole itselle tullut aiemmin mieleen tuo kristittyjen vaatteista ryöstösaaliin etsintä.Ryöstösaalis kännyköineen ja luottokortteineen nenän edessä ajaa rikolliset ostelemaan ylöstemmattujen laskuun kaikenlaista.


      • Anonyymi

        Minäkin hommaan niitä traktaatteja kun mun omakerrontaisuuden sanani eivät ole läpäisseet äitini epäuskon haarniskaa niin pitää sitten traktaatti lähettää synttärilahjaksi tai joulux.Ja asuntooni traktaatteja ja lapulle viesti että traktaatissa kerrottu tapahtuu ja jos en itse ole kadonneiden listalla niin olen tyhmä neitsyt ja kerron silloin lisää, sillä elämälläni ei ole väliä ilman lapseutta Isässä Jumalassa enkä luovu Jumalasta tietoisesti jos se tiedostamattomasti on viakseni tuleva ja olen ottanut avioeron eläen parannuksenteottomuutessa.

        Minua jännittää jossain määrin olenko lopulta ylösnostoin tapahtuessa todella minäkin sen joukon mukana. Se on ykkösunelmani. Tietenkin unelmaani on saada äitini mukaan, jonka suhtautumispuheet kauhistuttaneet minua kuin en happea saisi kun hän ei usko puhettani Jumalasta, mutta muut puheet sitten uskoo kunhan eivät ole uskonasioita Jumalaan.

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta.Eipä ole itselle tullut aiemmin mieleen tuo kristittyjen vaatteista ryöstösaaliin etsintä.Ryöstösaalis kännyköineen ja luottokortteineen nenän edessä ajaa rikolliset ostelemaan ylöstemmattujen laskuun kaikenlaista.

        Ne, joilla on vähä-älykännykkä, voisivat ladata Raamattu-apin, joko KJB tai Biblia, tai vähintään 30-luvun kirkkoraamattu; uudemmat ovat vielä enemmän vääristeltyjä. Varas saattaisi sitten sitä kautta löytää totuuden sanaa ja ehkä hankkia paperiraamatun ennen kuin ne ja apit kielletään. Voisi myös ottaa kuvia raamatunkohdista, linkeistä hyviin opettajiin (Robert Breaker ym)...

        Jotkut arvelevat, että meistä jää tänne vaatteidemme lisäksi veremme. Aika makaaberia puuhaa seuloa luottokortteja verisistä vaatekasoista, mutta varmaan sekin tapahtuu. Auton ja kodin avaimet varastetaan samalla ja etsitään kuumeisesti sopivaa autoa, johon avaimet kävisi, ja asunnon osoitetta. Kuinkahan moni poliisi pääsee taivaaseen tuona päivänä?

        Viime aikoina en ole paljon tarttunut auton rattiin, kun mieheni on kyydissä. Jos auto ajaisi kolarin ilman kuljettajaa yhtäkkiä, hän ei ehkä ehtisi ottaa vastaan Jeesusta, vaan joutuisi siltä istumalta helvettiin. Autossa on hyvä puhua Jeesuksesta, ajan merkeistä ja tulevasta. Toinen ei pääse karkuun. Joku sana voi juurtua vastahakoiseenkin mieleen.

        Mitä ehdottaisit, että lyhyeen viestiin voisi kirjoittaa, joka osuisi yhdellä silmäyksellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin hommaan niitä traktaatteja kun mun omakerrontaisuuden sanani eivät ole läpäisseet äitini epäuskon haarniskaa niin pitää sitten traktaatti lähettää synttärilahjaksi tai joulux.Ja asuntooni traktaatteja ja lapulle viesti että traktaatissa kerrottu tapahtuu ja jos en itse ole kadonneiden listalla niin olen tyhmä neitsyt ja kerron silloin lisää, sillä elämälläni ei ole väliä ilman lapseutta Isässä Jumalassa enkä luovu Jumalasta tietoisesti jos se tiedostamattomasti on viakseni tuleva ja olen ottanut avioeron eläen parannuksenteottomuutessa.

        Minua jännittää jossain määrin olenko lopulta ylösnostoin tapahtuessa todella minäkin sen joukon mukana. Se on ykkösunelmani. Tietenkin unelmaani on saada äitini mukaan, jonka suhtautumispuheet kauhistuttaneet minua kuin en happea saisi kun hän ei usko puhettani Jumalasta, mutta muut puheet sitten uskoo kunhan eivät ole uskonasioita Jumalaan.

        Selef Urge

        Trakut netistä saa noita, samoin Alberto-sarjakuvia, joista suurin osa on valtavan hyviä nekin. Trakuista minua on eniten koskettanut nämä: Tämä olisi voinut olla elämäsi, Titanic, ja Lento 144.


    • Anonyymi

      Jeesus on sielujen pelastaja.
      Ei ihminen.

      Me toimimme sen hengen mukaan, joka meissä kussakin vaikuttaa. Voimme kertoa evankeliumista, mutta itse pelastustyö ei ole meidän käsissämme, vaan sen vaikuttaa Jumalan Pyhä Henki Itse, Jumalan sanan kautta.

      Kukin ihminen itse sitten joko vastaanottaa tämän, tai ei. Me emme voi käännyttää ketään pelastavaan Uskoon. Tekopyhään uskonnollisuuteen toki on ihmisiä ihmisvoimin paljonkin käännytelty, mutta tällainen usko ei ole Pelastavaa Uskoa, Uskoa Jonka Jeesus Vaikuttaa.

      Jos aloittajalla on tuollainen huoli, niin eikö olisi aiheellista tehdä parannus, lopettaa sekoilu ja alkaa suhtautua Jumalaan ja Hänen sanaansa vakavasti, eikä pelleillen ja julistaen sitä kuin humalainen?

      • Anonyymi

        Eikö se ole Jumalan vaikutusta jos kristityllä on huoli lähimmäisistään kun tämä on menossa Helvettiin? Miksi siitä huolesta tulee tehdä parannus? Itse olen ymmärtänyt tuonkaltaisen huolen lähimmäisestä siunaavaksi senkin takia , että se kertoo huolenkantajalle tämän olevan Jumalan lapsi, jonka Isällä Jumalalla on huoli pelastautumattomasta ihmisestä. Jumalan tahton mukainen huoli aikaansaa myös sen että kristitty vanhurskas rukoilee loppuun asti pelastusta lähelle ja pelastusta kauas.

        Huokaisten tätä kovuutta, jota osoitat suuntaani verraten evankeliointiani humalaisen puheeseen, johon tulisi suhtautua halveksuin ja roskana arvostaen.

        Ytinpommi kun pamahtaa, silloin moni lamahtaa. Karhu paljon ytinlihaa syö kylkiluut vain jäljelle jää kun se ruhoon vihan nälkäänsä tyytyttää. Peton kasvot röyhkeät ovat ja sen suu puhuu kuin Peto valheitaa, kun se metian valheella aivopesmää orjakansaa liikekannallepanoon ohjeistaa. Luvassa on ytinpommia, hautankaivajilla hommia? Sotamurharikoksia, raiskauksia, kitutuksia on luvassa myös pian laajakuvassa rikoksilla Peto kansaa itseensä liittää, kuka on murhaamatta sanoen: jo riittää.

        Kostonpäiviä elämme homoeuroopalle?

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole Jumalan vaikutusta jos kristityllä on huoli lähimmäisistään kun tämä on menossa Helvettiin? Miksi siitä huolesta tulee tehdä parannus? Itse olen ymmärtänyt tuonkaltaisen huolen lähimmäisestä siunaavaksi senkin takia , että se kertoo huolenkantajalle tämän olevan Jumalan lapsi, jonka Isällä Jumalalla on huoli pelastautumattomasta ihmisestä. Jumalan tahton mukainen huoli aikaansaa myös sen että kristitty vanhurskas rukoilee loppuun asti pelastusta lähelle ja pelastusta kauas.

        Huokaisten tätä kovuutta, jota osoitat suuntaani verraten evankeliointiani humalaisen puheeseen, johon tulisi suhtautua halveksuin ja roskana arvostaen.

        Ytinpommi kun pamahtaa, silloin moni lamahtaa. Karhu paljon ytinlihaa syö kylkiluut vain jäljelle jää kun se ruhoon vihan nälkäänsä tyytyttää. Peton kasvot röyhkeät ovat ja sen suu puhuu kuin Peto valheitaa, kun se metian valheella aivopesmää orjakansaa liikekannallepanoon ohjeistaa. Luvassa on ytinpommia, hautankaivajilla hommia? Sotamurharikoksia, raiskauksia, kitutuksia on luvassa myös pian laajakuvassa rikoksilla Peto kansaa itseensä liittää, kuka on murhaamatta sanoen: jo riittää.

        Kostonpäiviä elämme homoeuroopalle?

        Selef Urge

        Sota on yksi keino vähentää ihmispopulaatiota, joka on l
        kasvanut maapallon saastuttavaan määrään. Ydinaseilla tahti nopeutuu.


    • Anonyymi

      En ole. Suullisesti olen sanonut. En isommin heitä itke kun valintansa itse tehneet Helvettiin joutumisestaan. Tietenkin rukoilen heidän pelastumisekseen, mutten anna tunteiden ottaa valtaa ja masentaa mieltä kun tiedän Helvetin odottavan Jumalatonta.

    • Anonyymi

      Kun Jeesus tulee toisen kerran ja vie omansa taivaaseen 1000 vuodeksi, tänne ei jää yhtäkään jumalatonta eloon, he kaikki saavat surmansa Jeesuksen toisessa tulemisessa Hänen ilmestyksestään. Siis kukaan ei voi enää pelastua, että se siitä.

      1234567---

      • Anonyymi

        " Maa on oleva täynnä Herran kunnian tuntemista, niin kuin vedet peittävät meren."

        Haba 2:14

        Mihin tulevaan aikaan Habakuk, ehkä muskelimies oli, tässä viittaa?

        Vielä ei ole Habskukin jälkeen eletty siunattua aikaa, jolloin maa olisi ollut täynnä Herran kunnian tuntemusta. Myöntänet tämän.

        Luuletkos vielä ennen Jeesuksen paluuta ennen maan olevan täynnä Herran kunnian tuntemista?

        Eikö niin että kun Jeesus on Kuninkaana 1000v valtakunnassa niin vasta silloin Herran Jeesuksen kunnian tuntemusta?

        Sanon sinulle totuuden. 1000 vuotinen valtakunta on maan päällä, sillä vasta Jumalan Kuningaskunnassa Habakuk 2:14 voi vain toteutua kun kaikki näkevät konkreettisesti Herran, eikä Hänren tuntemisensa ole uskonvaraista vaan samanlaista olemassaolonsa ymmärtämistä kuin meillä on vaikkapa Jessica Boehrsista.

        Toista: Jeesus ei vie ketään 1000 vuodeksi taivaaseen vaan täällä maan päällä on Jeesuksen 1000v. Kuningaskunta.

        https://www.youtube.com/watch?v=SjFPypzsIWw

        Commandosankarikovis,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Maa on oleva täynnä Herran kunnian tuntemista, niin kuin vedet peittävät meren."

        Haba 2:14

        Mihin tulevaan aikaan Habakuk, ehkä muskelimies oli, tässä viittaa?

        Vielä ei ole Habskukin jälkeen eletty siunattua aikaa, jolloin maa olisi ollut täynnä Herran kunnian tuntemusta. Myöntänet tämän.

        Luuletkos vielä ennen Jeesuksen paluuta ennen maan olevan täynnä Herran kunnian tuntemista?

        Eikö niin että kun Jeesus on Kuninkaana 1000v valtakunnassa niin vasta silloin Herran Jeesuksen kunnian tuntemusta?

        Sanon sinulle totuuden. 1000 vuotinen valtakunta on maan päällä, sillä vasta Jumalan Kuningaskunnassa Habakuk 2:14 voi vain toteutua kun kaikki näkevät konkreettisesti Herran, eikä Hänren tuntemisensa ole uskonvaraista vaan samanlaista olemassaolonsa ymmärtämistä kuin meillä on vaikkapa Jessica Boehrsista.

        Toista: Jeesus ei vie ketään 1000 vuodeksi taivaaseen vaan täällä maan päällä on Jeesuksen 1000v. Kuningaskunta.

        https://www.youtube.com/watch?v=SjFPypzsIWw

        Commandosankarikovis,

        Selef Urge

        Suotakoon teille 1000 vuotinen rauha maanpäällä. Pelastuneet Adventistit ovat kuitenkin 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhotun maan päällä.
        Täällä Pohjan tähden alla on nyt kotomaamme, mutta tähtein tuolla puolen toisen kodon saamme.

        1234567---


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe