Harhaisen putinin vuoksi. Pilaa koko venäjän tulevaisuuden lasten tulevaisuuden ihan kaiken uskottelemalla propagandaisia harhoja joiden mukaan länsi uhkaa ydinaseilla venäjää. Kääntää kaiken väärinpäin ja kansa uskoo ja hyväksyy? Kukaan muu ei uhkaile murhasta kiduta ja raiskauta muu kuin venäjän mielisairas putin. Tajuavatko ylipäätään mitään?
Venäläiset maksaa kovan hinnan
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin piti aloittaa sotiminen ja maailmanvalloitus vielä kun ehti.
Vähän samoin kuin Hitlerin piti aikoinaan aloittaa sotiminen että ehtisi valloittaa Euroopan ennen delaamista.- Anonyymi
Kyllähän jo lapsikin silmistä näkee ettei ole päästään terve. Harhainen sairas tapattanut jo laumoja oman maansa ihmisiä.
- Anonyymi
Venäläiset tykkää putinin touhuista, muutenhan ne vois helposti panna putinin pään pölkylle, mut venäläiset tykkää putinista niin paljon.
- Anonyymi
Ilmeisesti onhan niillä verinen historia nyt nykyiset lapset ja nuoretkin saavat siellä murhaamisen kulttuurin.
- Anonyymi
Hitler oli sittenkin oikeassa kun sanoi venäläisiä alikehittyneeksi kansaksi, nyt se on oikeaksi todistettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057