Neukkulan aikaan se länsi oli heille se suuri paha, ja Putin on neukkuajan kasvatti. Joten Putinin puheissa ei ole mitään ihmeellistä.
Suomalaisilla putinisteilla olisi jo korkea aika muuttaa venäjälle.
No, länsihän on AINA ollut Neuvostoliitto/venäjän vihollinen
5
56
Vastaukset
- Anonyymi
Tismalleen.
- Anonyymi
Tsaarin-aika venäjä oli osa eurooppaa-
Venäjän liittymisestä EU seen ja NATOon puhuttiin aiemmin-
ilmeisesti lännellä kuitenkin jotain venäjää vastaan-
ja siksi tämä tilanne-?
lännessä vaan ei voi saada oikeaa tietoa asian perimmäisistä syistä ja siitä miten illuminatissa asiat on.- Anonyymi
Taaskin persujen alotus tolloilua-
Mazzinin vapaamuurari-kirjeen ohjeiden mukaan I maailmansota tehtiin jakamaan Eurooppa itäiseen ja läntiseen-
siitä alkoi tuo hajota ja hallitse hölmöys- joka elää yhä vahvana RKP-lahtarikaratia-suomen persunatseissa?
- Anonyymi
Tosin päin sama homma. Miksi USA.n pitää ängetä sotajoukkoineen Venäjän rajoille, kun ei se itsekään ole hyväksynyt Venäjän sotilasyhteistyötä Kuuban kanssa?
Pienellä köyhällä Kuuballa ei ole mitään mahdollisuutta häätää maaperänsä miehittäjää, USA-Luciferia, pois maaperältään, kun USA on pitänyt rikollisin keinoin anastamaansa Quantanamoa hallussaan lähes vuosisadan ajan. Kuuba olisi tarvinnut, ja sillä olisi pitänyt olla oikeus saada Neuvostoliiton, tai myöhemmin Venäjän apu, voidakseen häätää sen maita rosvonneet amerikkalaiset pois maastaan. - Anonyymi
EU ja venäjä yhdistyy näinä päivinä.
EU on konkurssissa ja tarttee mm kaasua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662