Mieltä osoittava nainen kuoli poliisin käsiin!
Mitä Iranissa tapahtuu.
13
100
Vastaukset
- Anonyymi
Polttavatko fasistinatsirasisti islamfoobikko naiset siellä huivejaan…?
- Anonyymi
Ilmeisesti Tanskan Rasmus on siellä polttamassa….
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Kuinka naiset voivat vastustaa Iranissa huivin käyttöä, kun eihän kukaan Suomessakaan tee niin?
- Anonyymi
Iranissa naiset eivät kuulemma suostu pysymään aisoissa ja käyttämään huivia, kaapua, burkaa…jne, ovat siis islamfoobikoita kaikki tyyni….
- Anonyymi
Suomen virallinen kanta tapahtuneeseen: "Ok, asia ei kuulu meille. Iran on suvereeni valtio."
😂- Anonyymi
Aivan iran on suvereeni valtio.Myös Venäjä on suvereeni valtio siksi ei viisumeiden antamista saa lopettaa! Kysykää vaikka vanhalta Erkiltä.
- Anonyymi
Sovitaanko, että maat, joissa tapahtuu ihmisoikeuksien rikkomisia, menettävät suvereniteettinsa? Jonkun pitää aina voida puuttua niihin. (Joopa joo, sitten kun lehmät lentää...)
- Anonyymi
Iran on Putinin ystävyys-valtio. Sielläkin ihmiset voivat kuolla vankilassa, kuten Magnitski Venäjällä.
- Anonyymi
Siksi naisilla eikä kellään muullakaan ole oikeutta islamofobisesti vastustaa huivi, nigabi, burkha, kaapu..jne pakkoa.
- Anonyymi
Mitä ne naiset vastustaa Iranissa?
- Anonyymi
Jotkut herää oivaltamaan että imaamit johtaa ihmisiä helvettiin eikä paratiisiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3074981Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721756Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991634Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161347