Voimmeko luottaa siihen, että USA:ssa on riittävästi astiantuntemusta ja harkintakykyä, että tiedetään, mihin rajaan asti Putinia voi painostaa? Länsimedia tuputtaa meille propagandaa, jossa Putin esitellään arvaamattomana sotapäällikkönä, mutta samalla kuitenkin Venäjän saartoa tiukennetaan ja natoa tuodaan yhä laajemmalta alueelta Venäjän rajoille. Ristiriitaista, eikö?
Putin voi olla julma sotapäällikkö, mutta enemmän olen huolissani siitä, miten Venäjällä reagoidaan USA:n politiikkaan, retoriikkaan ja toimintaa. Se voi muodostaa oikeasti sen todellisen uhan maailman rauhalle. Niin kauan kuin USA:lle kumarrellaan ajattelematta muuta kuin USA;n suosiollisuutta, niin kauan tuetaan myös USA:n imperialismia. Jos USA onnistuu provosoimaan Kiinan ja Venäjän, sekä mahdollisesti Kiinan vasallit sotajalalle, niin se on bye bye länsi. Siinä ei auta naiivit länkytykyset "ilkeistä demokratian ja vapauksien uhkaajista".
Voiko USA:n harkintakykyyn luottaa?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Usa on hyvä, kun on kieli pebassa, esim. Suomelle. Venäjällä ei ole kieli Usan pebassa. Kiinallakaan ei ole. Eikä Pohjois-Korealla. Eikä monilla Afrikan ja Lähi-Idän mailla. Eipä ihme, että Usalla on paljon vihollisia.
- Anonyymi
kyseessä on maailman sota. vihoviimeinen sellainen.
- Anonyymi
Ei voi luottaa. Siellä on sota hulluja liikaa.
- Anonyymi
Ei pidä unohtaa juurisyytä Niinistöä, joka on osa hallitusta ulkopolitiikassa. Niinistön persoonaassa on ongelma. Suuruusharha. Itsevaltaisuus, ei mitään rajoja. Taipumus aggressioon.
- Anonyymi
Putin laskee aloittajan ajatuksien varaan, että vastustajat taipuvat hänen etenemiseensä.
- Anonyymi
en laittais ropoakaan likoon usan harkintakyvyn puolesta.
- Anonyymi
USA haluaa kolmannen maailmansodan. Siihen voimme luottaa.
- Anonyymi
Usalla on pelkästään voitettavaa kun euroopan iso sota taas syttyy. Teollisuus tuottaa minkä kerkeää kalustoa eu hun. Siellä meren takana jo sormet syyhyää ja suunnitelmat on valmiiksi tehty. Analyytikot käyneet joka scenaarion läpi ja kaikki näyttää positiiviselta ison sodan aloittamiseen
- Anonyymi
Tässä viestiketjussa on tähän mennessä aloittaja mukaan luettuna n. 10 kommenttia ehkä henkilöä. Iloitsen siitä, että tällaista järkeilyä löytyy. Itse en luota USA:n toimiin juurikaan ja siksi olen aina halunnut, että EU pitäisi kunnon etäisyyttä rapakon taakse, toki rakastaen ns. kaukaa. EU suhteet Venäjään pitäisi pitää kunnossa ja pyrkiä luomaan sinne suhteet sitomatta liikaa itseään Venäjän varaan. Kaikkien kansojen suvereniteettiä pitää kunnioittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879