Ano on nyt uudestisyntynyt ja puhuu kuten saarnaajat. Uskoo Raamatun kuvaavan maailmanlopun ja Putinin toimet. Anolla on räväkkä kieli ja p...nvastaiset saa huutia. Venäjä on oikeassa ja tekee oikein. Sanon mukaan itänaapurin vastustajat häviävät. Puolueella on meidänkin kunnassa monta ehdokasta seur vaaleihin. Sitten suurimpana puolueena huhtikuussa VKK kuulemma muuttaa kaiken. Irti Eusta ja lait muutetaan Raamatun mukaan ja Venäjä kehutaan sitten. Jumala muuttaa kaiken. Anon ihailija suhtautuu tähän kuin Jeesukseen.
Mutta uskotteko VKKn toiveiden toteutuvan? Miten käy Suville Anolle Paavolle Maijalle? Pääseeko edes Ano Arkadianmaelle?
Miten menee VKKlla tulevaisuudessa
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541