ystäväni otti joskus 61kpl 10mg propralia. en itse tiedä miten näitä lasketaan, nii kuinka paljon tuossa sitten oikeesti on? kiinnostaisi vaan. kun tappava määrähän voi olla se yksi gramma kai? en enää oikein muista kun luin propralin yliannostuksesta jo jokin aikaa sitten.
propralin yliannostus
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikkei tappava annos ookkaan, niin kyllähän tuolla aikamoiset olot voi tulla. Yleisesti voi tulla tasapainohäiriötä, vatsavaivoja, huimaamista, tärinää ja ulospäin voi hyvinkin näyttää siltä, että ”on aineissa”. Olitko sä ite paikalla kun hän otti ton verran lääkettä?
Tietenki vaikutuksen suuruus riippuu suoraan henkilön iästä ja koosta. Jos henkilö on lyhyt ja/tai hoikka niin luonnollisesti vaikuttaa enemmän kuin suurempikokoseen.- Anonyymi
olin se, joka hänet löysi. myöhemmin vasta sain tietää paljonko oli ottanut ja mitä otti yms. on noin 165cm normi painoinen nuori. nuo oireet kuvaavat hänen silloista tilaansa aika hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai saatana, oon pahoillani että jouduit näkemään ystäväs siinä kunnossa. Propralhan tosiaan voi laskea sykettäkin aika tavalla ja senkin kyllä voi huomata jo uloskin päin.
Toivottavasti ystäväs on saanut apua ja päässyt toipumaan.On onneks saanut jo apua, kiitti vastauksist 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olin se, joka hänet löysi. myöhemmin vasta sain tietää paljonko oli ottanut ja mitä otti yms. on noin 165cm normi painoinen nuori. nuo oireet kuvaavat hänen silloista tilaansa aika hyvin
Ai saatana, oon pahoillani että jouduit näkemään ystäväs siinä kunnossa. Propralhan tosiaan voi laskea sykettäkin aika tavalla ja senkin kyllä voi huomata jo uloskin päin.
Toivottavasti ystäväs on saanut apua ja päässyt toipumaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126