Pitäisikö perustaa someryhmiä missä avoimesti vastustetaan näitä nylkyreitä? Onko edes olemassa politiikkoja jotka vastustaisi näitä?
Oma mielipide on että nämä firmat vain osaavat kusettaa ihmisiä ja polkevat palkkoja.
Vastustaako kukaan vuokratyötä?
13
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo ainakin se vuokrapaskoista paljon että monesti niiden työilmoituksissa lukee että tarjoamme asialliset työvaatteet. Millaisissa rytkyissä vuokrafirmoissa töitä tehdään jos erikseen pitää mainita jotenkin etuna asialliset työvaatteet!? Ainahan töissä pitää olla kunnon vaatteet. Ikinä en suostu vuokrapuljun kautta töihin. Mieluummin vaikka työtön
- Anonyymi
Pari kertaa olen mennyt vuokrafirman kautta töihiin ja ekana viikona huomasi kuinka ne kusettaa lyhyveksi jäi molemissa paikoissa hommat ja ei ikinä enää vuokrafirman kautta töihiin
- Anonyymi
Kokemusta on raksapuolelta monesta aliurakointifirmasta, tilipäivänä käytävä katsomassa onko tiliä tullut vai palaako kotiin kun bensatankki on tyhjä, palkkaturvahakemuksia useita ja konkurrssipesien kanssa neuvvotteluja, vuokrafirmojen kanssa ei näitä ongelmia ole ollut kertaakaan lisäksi ainakin minulla palkka vuokrafirman kautta parempi kuin näitten aliurakoitsijoitten kautta. Pääurakoitsijan kirjoille voin mennä mutten näitten ämpäriurakoisijoiden enään koskaan.
- Anonyymi
Noita vuokrapaskafirmoja tuli ketkujen aikana, kun sieniä sateella, joten kytkökset tiedetään. Politiikoilla, jotka on ahneita paskoja, niin niiden rahat mulle -keksintö. Ihan haista vittuja. Älkää erehtykö näihin paskapuulaakeihin
- Anonyymi
Vuokratyö on työn tiettäjälle passeli sillä hän ei joudu naimisiin työtä tekevän kanssa . Suomessa työsuhde on liitto mistä eroa ei saa kuten avioliitosta .
- Anonyymi
Toimii myös toiseen suuntaan eli jos haluaa tehdä vain sen verran että saa ne ansiosidonnaiset niin ei tarvitse mihinkään paskatyöhön sitoutua ikuisesti.
Hahhaa, vai että perustaa someryhmiä vastustamaan vuokratyötä tarjoavia yrityksiä. Hahhaa.
- Anonyymi
Ensimmäinen orjakauppias tuli itkemään.
- Anonyymi
Miten tämä osaava kusetus ilmenee?
Eikös tässä olisi parempi perustaa vuokra firma, joka toimii asiallisesti kuin somessa vastustaa huonosti toimivia vuokrafirmoja? Vastustus tuskin johtaa mihinkään? - Anonyymi
Vuokratyö on täysin verrattavissa kaikkeen muuhun työhön,palkankin osalta,tessin mukaan maksettava työläiselle.
Ei minulla ole halua perustaa toiminimeä tms omalle työlleni.
On helpompi saada raha palkkana. Minulle se ei kuulu,millä hintaa/ tunti minun työni myydään.
Itse olen pian 12 v tehnyt vuokratyönä. Työtä on ollut koko ajan,ja milloin ollut vähemmän,vuokratyö ei ole estänyt sovitellun saamista.
Minulle sopii hyvin. - Anonyymi
Vuokratyö on laillistettua orjakauppaa näennäisellä palkanmaksulla ja näitä orjapuulaakeja käyttävät asiakasfirmat ovat samaa paskakastia.
- Anonyymi
Miksi vuokratyötä pitäisi vastustaa? Ihan samoja töitä siellä tehdään ja samalla palkalla mutta erotuksena että ne on lyhytaikaisia keikkatöitä. Nykyään kun ei ole enää kannattavaa tehdä vakituista työtä niin ei ole mitään järkeä firmoilla edes tarjota vakituista työtä.
- Anonyymi
Vanhemmiten kun jatkuvalle työnteolle ei ole rahallisesti pakkoa, on mukava olla vuokratöissä ja keikoilla, sitten sovitellulla päivärahoilla saa korvausta vapaapäivistä, lomarahat saa ja niitä ei sovitella ansiosidonnaisiin päivärahoihin. Itsellä tuntipalkka 20€/tunti. Kannattaa tehdä yli 18tuntia viikossa niin tulee työssäoloviikko täyteen joita vaaditaan 26kpl niin päivät nollautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161998Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1571477Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551347- 551118
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1551097Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75966Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36867- 52864
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62852- 56811