Covid-rokotettujen katumuslista julki.

Anonyymi-ap

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla neljä rokotetta, enkä kadu ensimmäistäkään!

    • Anonyymi

      En kadu

    • Anonyymi

      4 rokotetta mullakin ja vielä normi, joka vuotinen influenssapiikki päälle.

      Miksi katuisin? Kyllähän sitä piikkikammoinen saa olla, mutta ei itsestänsä olisi pakko pelleä tehdä.

    • Anonyymi

      En kadu, 4 piikkiä ottanut, vaimolla oli juuri korona, ei tarttunut minuun, tai oli yksi päivä jolloin olin helevetin väsynyt, saattoi siis oireettomana olla, en tiedä. Katson hyötyneeni rokotuksista, ei haittavaikutuksia yhdelläkään kertaa.

    • Anonyymi

      Otteko viellä rokotteita?

      Mitä aattelette hyötyvänne?

      Luotatteko rokotteisiin ja niistä uutisointiin?

    • Anonyymi

      Ei piikkiä, ei koronaa, ei myöskään influenssapiikkiä ole koskaan ottanut. Taisin tosin influenssan sairastaa useita vuosia sitten, saattoi olla sikainfluenssa.

    • Anonyymi

      En kadu rikottamattlmuuttani. Olen ottanut muita rokotteita. Koronarokotetta en, koska sen tutkimukset hiirillä, ei vakuttaneet.
      Olen sairastanut koronan 2x, lievempänä kuin normi flunssa.
      Nyt on uutisoitu, että rokotetutkimukset julkaustaan vasta 55 vuoden päästä. Se, ei lisää vaikuta luotettavalta.
      Monet tutut on ottaneet piikkejä, sairastuneet silti. Jokaisen oma valinta, ottaako koronapiikkejä, vai ei. Ei se muille kuulu.

    • Anonyymi

      Neljä rokotetta olen ottanut, enkä ole saanut tartuntaa, vaikka kolmella läheisellä on ollut tartunta ja yhdellä perheenjäsenellä myös.
      Lokakuun lopulla otan myös influenssarokotteen.
      Olen hyötynyt rokotteista. Henki on säilynyt.

    • Anonyymi

      Kolme koronar1okotetta, enkä kadu. Tauti kuulosti aluksi sen verran karmealta.

      Niihin aikoihin kun korona tuli, sairastin RS-viruksen, joka on enemmänkin lastentauti. Sain tartunnan ilm. apteekissa käydessä. On ihmisiä, jotka eivät osaa ennalta varautua mahd. tuleviin sairauksiin ja sitten kun tauti iskee, niin mennään apteekkiin kyselemään... köh... mikä tähän... köh... auttaisi ja tartuttamaan muita asiakkaita. RS-virukseen ei ole mitään hoitoa, se täytyy vain käydä läpi. Sain keuhkokuumeen. Sairastin sen yksin, kotona. Olin aika kanttuvei. Keuhkot vuoroin narisivat, naukuivat ja vihelsivät. Kesti kuukauden, kaikkineen.

      On hyvä tarvittaessa varautua rokotuksin, mutta ei tietenkään jatkaa, jos tulee uutta tietoa, joka osoittaa ne tarpeettomaksi.

      Ei niistä koronarokotteista ole mitään haittaakaan ilmennyt. Mutta näillä näkymin rokotteet saavat nyt jäädä jatkossa ottamatta. En ota muitakaan influenssarokotuksia.

      Sen sikainfluenssapiikin aikoinaan otin ja hoitaja löi neulan ilm. hermoon, koska vasen käsi oli puoli vuotta julmetun kipeä ja lähes toimintakyvytön olkapäästä sormenpäihin asti.

    • Anonyymi

      Lääketieteen ammattilaisethan myöntävät sen, että rokotteet eivät estä koronaan sairastumista. Rokotteen tehtävä on yleensä estää juurikin johonkin tautiin sairastuminen. Koronan kohdalla on vain toive siitä, että jos sairastaa ei tauti ole rokotetulla niin vakava. Toisaalta taas olemme yksilöitä ja tauti ei jokaisessa vaikuta samoin oli sitten rokotettu tai ei. Itse olen lähes kaikki rokotteet ottanut, mutta tätä en. En ole pikkikammoinen, mutta sen verran uskon tutkimuksiin, että en ota riskiä noin vähän aikaa tutkitulla "rokotteella". Olen ollut koko korona-ajan täysin terve. Oikeastaan minun vastahakoisuus vain kasvoi siinä vaiheessa, kun ihmisiä alettiin erottelemaan, syyllistämään, suorastaan uhkailemaan. Myös perusoikeuksia yritettiin rajoittaa sekä pääsyä tiettyihin tiloihin ja tapahtumiin. Sitä ei korostettu, että ne rokotetut, jotka koronapassillaan menivät ravintoloihin, tapahtumiin ja yökerhoihin levittivät tautia ja sairastuivat todella runsaasti. Nyt työssä näen,miten ne rokotetut työkaverit ovat jatkuvasti milloin missäkin kuumeessa ja flunssassa... sattumaa varmaan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe