Television tolkuton mainostulva

Anonyymi

Toi television tolkuton mainostöryn tulva on mennyt aivan sairaaksi. Katon tässä just nyt töllöstä Terminator 2 -leffaa. Se mikä on sietämätöntä on se, että leffa on pätkitty lyhyisiin pätkiin ja mainoksia työnnetään vähän väliä kesken leffan. Ja kun jokaisella mainoskatkolla tulee järjetön määrä mainoksia putkeen. Laskin tässä just äsken mainoskatkolla esitetyn mainosroskan määrän. Tuli 17 mainosta putkeen! Täysin tolkutonta ja sietämätöntä. Sitten samanlaisia mainostöryn tulvia on vähän väliä. Tänkin leffan aikana on ollut ties kuinka monta vastaavan mittasta törkytulvaa mainoskatkolla.

Oikesti siis eihän kukaan viitsi enää kattoa töllöä kun leffat jne on pilattu sillä, että töllöstä tunkee aivan järjetön määrä mainosroskaa. Ei ole mikään ihme, että monella etenkin nuoremmalla ihmisellä ei ole enää televisiota ollenkaan vaan mieluummin käytetään Netflixin ja Youtuben tapaisia suoratoistopalveluita.

Kun vielä ottaa huomioon sen, että suurin osa töllön ohjelmista on täyttä roskaa niin se yhdistettynä järjettömään määrään mainostörkyä todellakin karkottaa ihmiset. Itsellänikin töllön katsominen on ollut jo vuosia hyvin vähäistä. Kun toi töllö hajoaa niin en kyllä enää osta uutta. Saa jäädä töllö sitten kokonaan ja käytän sitten vain Netflixiä, Youtubea ja vastaavia palveluita kuten muutkin nuoremmat ihmiset mukaanlukien moni kaverini, joilla ei ole ollut töllöä enää ikuisuuteen.

Mainoksissa on sietämätöntä myös se, että töllössä kesken leffan voi lävähtää joku vessapaperimainos ruudulle kesken kaiken täysin varottamatta. Mainokset hyppii silmille jopa kesken lauseen leffassa jne.

Nykyään toki töllön katsomiseni on vähäistä senkin takia, että olen sokeutunut ja itseasiassa siis kuuntelen töllöä. Mutta sillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä sen kanssa mitä mieltä olen tuosta mainosroskatulvasta.

Aikanaan kun vielä näin mulla oli Linuxia ajavassa tietokoneessani tv-viritin ja tallentelin sitten leffoja töllöstä. Leikkelin sitten niistä tallennetuista leffoista mainokset pois, koska jo sillon toi mainostörky kävi hermoille ja minusta jatkuva mainosten tunkeminen keskelleleffaa jne pilaa sen leffanautinnon. Täysin sietämätöntä.

T. miksuh

17

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja toki Youtubenkin mainokset on rasittavia, mutta niistä pääsee sentään eroon ottamalla webbiselaimessa käyttöön mainosten eston.

Ja joo voi olla, että olisi jokin parempikin alue tälle, mutta en nyt jaksanut selvitellä mikä alue olisi ollut sopivin.

T. miksuh

• Anonyymi

Siis miten Tuubissa otat mainosten eston käyttöön...on minullakin blokkeri tavallisille sivuille ublock origin, mutta ei se blokkaa YT:tä..

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis miten Tuubissa otat mainosten eston käyttöön...on minullakin blokkeri tavallisille sivuille ublock origin, mutta ei se blokkaa YT:tä..

Minulla Ublock Origin blokkaa myös Youtuben mainokset aivan perusasetuksilla. W11 ja Edge.

• Anonyymi

sehän on semmonen surkea munaton ja kliininen turha elokuva tuo termis 2, poju arskan paremmat roina ajat jo silloin oli kaukana takana, ja semmoinen määkyvä pentukin siinä, hyi helv.. varmaan pedofff salaliittoa

• Anonyymi

youtube tekee samaa
      jokainen video on pätkitty sellaisiin osiin
      että katsot 2-6 mainosta kerralla ja
      jos yrittää kelata eteenpäin, kaikki
      pätkät alkaa mainoksilla.

Lopulta itse sisältö on vähemmistönä.

SISÄLTÖ ON SIVUSEIKKANA

• Anonyymi

Tämän on voinut kiertää jo useita vuosia mainosblokkereilla.

• Anonyymi

Tallenna ohjelmat ja kelaa mainokset ohi

• Anonyymi

Kysymys on kapitalistien harjoittamasta psykologisesta tajunnanuokkauksesta jota itse kutsuisin JUNTTAUKSEKSI.

Tavoite kapitalistilla on saada kukkarosi avatuksi, sepposen selälleen. Taisivat onnistua, jopa !

t haans.s

• Anonyymi

Sanotaan, että nämä mainoskanavat ovat ilmaisia ja YLE toimii verovaroin.
      Kyllä me maksamme ne mainoskulut kaupan kassalla tuotteiden hinnoissa. Ei ole keksitty ikiliikkujaa.
      Kyse on pelkästään liiketoiminnasta. Halutaan mainostaa tuotteita, jotta ne menisivät kaupaksi. Epäilyttää kyllä, onko nykyinen mainostaminen edes kovin tehokas tapa lisätä myyntiä. Tässä taidetaan huijata myös kauppiaita.

• Anonyymi

Samat omistajat omistavat sekä yrityksiä että mainostoimistoja. Yritysten mainoskulut järjestellään verotuksessa niin, että tulos on parhain päin ja verot minimoitu. Enää ei ole väliä, ostavatko kuluttajat mainostettuja tuotteita, kun mitään muuta ei ole käytännössä tarjolla.

• Anonyymi

Mainostaminen on pakollista, jotta yritys ja sen tuotteet pysyy kuluttajien mielessä. Jos ne häviää sieltä, rahat menee kilpailijoille ja kohta voi laittaa lapun luukulle. Mainonta on jatkuvaa kilpailua huomiosta ja tämä sopii mainoskanaville hyvin, koska ne hyötyy rahallisesti. Bisnestähän tämä kaikki on alusta loppuun asti.

• Anonyymi

On se parempi laittaa ne mainokset, kuin maksaa suoraan niin kuin Ylelle tehdään. Olen nykyisin katsonut mainostelevisiota kuulokkeet korvilla, niin voi mainosten aikana antaa korvien levätä ottamalla kuulokkeet pois korvilta. Tietysti voisi hiljentää äänen napista, mutta pidän helpompana poistaa kuulokkeet.

• Anonyymi

Itse boikotoin kaikkia mainostavia yrityksiä.

• Anonyymi

Elokuvat ja muutkin ohjelmat ovat jo täynnä mainontaa ilman erillisiä mainoksiakin.

• Anonyymi

Kanavat nykyään pelkkää ulostetta.

• Anonyymi

Itse lopetin normikanavien katsomisen jo 2011 ja siirryin kokonaan netin puolelle. Mainostulva oli jo silloin sietämätöntä. Mainoksia tuli joskus niin paljon, että saatoin unohtaa, mitä olin katsomassa. Tämän lisäksi ns. laatulähetysten siirtyminen maksukanaville ja niitä paikkaamaan ilmaispuolelle kokki-, sisustus-, mökki-, tv-shop-, tosi-tv yms. turhakkeet. Siitä lähtien talossa ei ole ollut antennijohtoa seinässä. Kaikki leffat, sarjat, dokumentit, uutiset, urheilu yms. löytyy netistä, joten perinteisille tv-kanaville ei ole enää käyttöä, eikä tarvetta. Netti myös mainossaasteesta vapaa normi blokkereilla, sekä mainos- ja tietojenkeruupalvelimien blokaamisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Antti Hulkon taidot eivät riittäneet

Hesarin juttua Hanoi Rocksin konsertista: "Rockbiiseissä hänen ikuinen tapansa venyttää kieliä hieman summittaisesti tuo vain hyvää punkmaista rosoa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      3412
    2. Venäläislehti: Yli 260 000 miestä on lähtenyt venäjältä

liikekannallepanon jälkeen. FSB raportoi, että 261 000 miestä lähti maasta keskiviikon ja lauantain välisenä aikana. Mahtaa olla vaikea löytää niitä
      Maailman menoa
      210
      2259
    3. Millainen on liian erikoinen nainen?

Kysymys otsikossa. Mikä aiheuttaa sen, ettei kelpaisi kumppaniksi.
      Ikävä
      67
      1634
    4. Ymmärtääkö kaikki , että ydinsota on seuraava vaihe.

Näin.. Ei ole mitään " Ukrainan sotaa " , jonka voisi rajata vain tuonne maantieteelliselle alueelle. Tähän sotaan ei tulla myöskään saamaan mitään
      Maailman menoa
      241
      1597
    5. Voiko kirjoituksen perusteella rakastua?

Haluaisin tietää mitä mietitte, voiko toiseen rakastua pelkän kirjoitustavan perusteella? Tietämättä toisen ulkonäköä?
      Ikävä
      101
      1229
    6. Ajattelen sua joka ainoa päivä

kaikesta huolimatta, kaikesta sattuneesta huolimatta. Minua tietyllä tavalla pelottaa nähdä sua, koska ei olla tavattu pitkästä aikaa enkä tiedä laink
      Tunteet
      27
      1189
    7. Kun viimeksi näin sinut nainen

Näytti vartalosi taas yhtä kuumottavalta kuin kaikilla muilla kerroilla kun olemme olleet tekemisissä. Oletko valmis tapaamaan siinä paikassa?
      Ikävä
      32
      1184
    8. Ex-huippumalli, juontaja Anne Kukkohovi paljastaa: "Olen tosi röyhkeä ja päivän päätteeksi..."

Anne Kukkohovi on juontanut Koko Suomi -leipoo -ohjelmaa ammattimaisesti jo vuosia. Kansainvälisen uran tehnyt ex-huippumalli tunnustaa itsekin hämmäs
      Kotimaiset julkkisjuorut
      3
      1153
    9. Annathan vielä kerran anteeksi?

Saisin rauhan. Tunnen liian vahvasti eri tunteita ja en osaa hillitä niitä tietyssä mielentilassa. Kyllä varmaan tiedät. Ei se silti tietenkään oikeut
      Ikävä
      60
      1091
    Aihe