Vain Jeesuksen kautta

Anonyymi-ap

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6

16

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana ”vain”! ☺️

• Anonyymi

Minä aion kulkea omia polkuja. Enkä tarvi siihen fiktioopasta.

• Anonyymi

Ihan saat valita. Ei taivaaseen ketään raahata väkisin.
        Ei Jeesuksen armo kaikille kelpaakaan.

• Anonyymi

”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
        Sananlaskut 14:12

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
        Sananlaskut 14:12

Kaikki tiet päättyy kuolemaan, se on varmaa!

• Anonyymi

Aikanaan tulet ymmärtämään, mutta toivottavasti et liian myöhään.

• Anonyymi

On valtavaa, että meille annettiin Jeesus! 😁

• Anonyymi

Omituinen hyypiö vaikuttaa olevan, kun ei uskalla ihmisten ilmoilla näyttäytyä? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omituinen hyypiö vaikuttaa olevan, kun ei uskalla ihmisten ilmoilla näyttäytyä? 😁

Kuolleet ei kenellekään näyttäydy! mikäli jollekin näyttäytyy, kannattaa hakeutua kiireesti asianmukaiseen hoitoon.

• Anonyymi

Vai otti se joutojuippi portsarin viran. Ja millähän perusteella. Pelkkä isättömyystrauma ja lesot jutut ei pitkälle riitä.

• Anonyymi

Kannattaa varata kolikoita portsaria varten, jos meinaa taivaaseen päästä. $$€€

• Anonyymi

Kunnia ja kiitos Jumalalle! 😁

• Anonyymi

Montako plussapistettä taivaan kirjaan tuosta tuli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako plussapistettä taivaan kirjaan tuosta tuli?

Kun kerää 100 plussapistettä plustililleen, saa ilmaiseksi purkin Pirkka olutta.

• Anonyymi

Jeesuksen kautta käy tie. Jopa Amerikkaan 1400 luvun lopussa aukeni tie vasta Kristuksen avulla. Sinne oli jo 500 eKr päässeet mormonit, 300 jkr buddhalaiset (fusang) ja 900 jkr viikingit, mutta vasta Kristus vei perille asti pysyvästi?

Mitä tarkoittaa tie, totuus, elämä?
      Taivas, paratiisi, maa
      Äly, Ego, Mieli
      C^2, Massa, Energia
      Tms.

Oliko Jeesus tosissaan, vai oliko hän hurmiossa sanoessaan olevansa tie, totuus, elämä. Hänellä oli valta sanoa niin. Mutta esim massasta opetti ennen Jeesusta Lord Kapila 600-luvulla eKr, Aristoteles 300-luvulla eKr jne. YKSIN JEESUS SAI KUITENKIN VALLAN PERUSTAMALLA MARTTYYRIEN VEREN KAUTTA RISTILLÄ KUOLLEEN JUMALAN RUUMIIN ELI KIRKON MAAN PÄÄLLE.

Tänä päivänäkin valta kuuluu Kristukselle ja kirkko on ainut tie autuuteen.

• Anonyymi

MInä olen TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ.

Jeesus itse on se TIE, johon ihminen kasteessa liitetään.

1. Kor. 12:13

Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

---

Saatanalliset hurmoslahkot yrittää uskotella, että Jeesuksen kautta kulkeminen tarkoittaa heidän lahkokuntansa mukaista elämäntapaa, johon ihmisen pitäisi alistua ja maksaa siitä vielä 10% kaikista tuloista niille lahkoguruille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1801
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1482
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1336
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1191
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1078
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      1071
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      217
      869
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      151
      829
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      793
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      738
    Aihe