Vain Jeesuksen kautta

Anonyymi-ap

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”
Joh 14:6

16

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana ”vain”! ☺️

    • Anonyymi

      Minä aion kulkea omia polkuja. Enkä tarvi siihen fiktioopasta.

      • Anonyymi

        Ihan saat valita. Ei taivaaseen ketään raahata väkisin.
        Ei Jeesuksen armo kaikille kelpaakaan.


      • Anonyymi

        ”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
        Sananlaskut 14:12


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
        Sananlaskut 14:12

        Kaikki tiet päättyy kuolemaan, se on varmaa!


      • Anonyymi

        Aikanaan tulet ymmärtämään, mutta toivottavasti et liian myöhään.


    • Anonyymi

      On valtavaa, että meille annettiin Jeesus! 😁

      • Anonyymi

        Omituinen hyypiö vaikuttaa olevan, kun ei uskalla ihmisten ilmoilla näyttäytyä? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omituinen hyypiö vaikuttaa olevan, kun ei uskalla ihmisten ilmoilla näyttäytyä? 😁

        Kuolleet ei kenellekään näyttäydy! mikäli jollekin näyttäytyy, kannattaa hakeutua kiireesti asianmukaiseen hoitoon.


    • Anonyymi

      Vai otti se joutojuippi portsarin viran. Ja millähän perusteella. Pelkkä isättömyystrauma ja lesot jutut ei pitkälle riitä.

      • Anonyymi

        Kannattaa varata kolikoita portsaria varten, jos meinaa taivaaseen päästä. $$€€


    • Anonyymi

      Kunnia ja kiitos Jumalalle! 😁

      • Anonyymi

        Montako plussapistettä taivaan kirjaan tuosta tuli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako plussapistettä taivaan kirjaan tuosta tuli?

        Kun kerää 100 plussapistettä plustililleen, saa ilmaiseksi purkin Pirkka olutta.


    • Anonyymi

      Jeesuksen kautta käy tie. Jopa Amerikkaan 1400 luvun lopussa aukeni tie vasta Kristuksen avulla. Sinne oli jo 500 eKr päässeet mormonit, 300 jkr buddhalaiset (fusang) ja 900 jkr viikingit, mutta vasta Kristus vei perille asti pysyvästi?

      Mitä tarkoittaa tie, totuus, elämä?
      Taivas, paratiisi, maa
      Äly, Ego, Mieli
      C^2, Massa, Energia
      Tms.

      Oliko Jeesus tosissaan, vai oliko hän hurmiossa sanoessaan olevansa tie, totuus, elämä. Hänellä oli valta sanoa niin. Mutta esim massasta opetti ennen Jeesusta Lord Kapila 600-luvulla eKr, Aristoteles 300-luvulla eKr jne. YKSIN JEESUS SAI KUITENKIN VALLAN PERUSTAMALLA MARTTYYRIEN VEREN KAUTTA RISTILLÄ KUOLLEEN JUMALAN RUUMIIN ELI KIRKON MAAN PÄÄLLE.

      Tänä päivänäkin valta kuuluu Kristukselle ja kirkko on ainut tie autuuteen.

    • Anonyymi

      MInä olen TIE, TOTUUS JA ELÄMÄ.

      Jeesus itse on se TIE, johon ihminen kasteessa liitetään.

      1. Kor. 12:13

      Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki me olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

      ---

      Saatanalliset hurmoslahkot yrittää uskotella, että Jeesuksen kautta kulkeminen tarkoittaa heidän lahkokuntansa mukaista elämäntapaa, johon ihmisen pitäisi alistua ja maksaa siitä vielä 10% kaikista tuloista niille lahkoguruille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe