Siksi, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti jo koko maailman itsensä kanssa antaen kaikkien synnit anteeksi - menneet ja tulevat.
Siksi, että Jumala ei tee mitään puolinaisesti - mitään ei saa Jumalan aivoituksissa jäädä hukkaan (vrt. ruokkimisihme ja tarina kadonneesta lampaasta).
Siksi, että Jumala päättää, kuinka luomassaan universumissa toimii, vaikka jukuripäisimmät eivät tätä ajatusta voikaan sietää (vrt. kertomus tuhlaajapojan isoveljestä ja viintarhan pitkän päivän tehneistä työntekijöistä).
Siksi, että Poika tuli tekemään perkeleen teot TYHJÄKSI.
Siksi, että Poika antoi henkensä MAAILMAN elämän puolesta.
Siksi, että Jumala kyllä huolehtii, että Pojan vapaaehtoinen ristinkuolema ei jätä lunastamatta yhtäkään niistä, joiden elämän vuoksi Poika elämänsä lunnaiksi antoi.
TÄTÄ sanomaa varten Paavali oli tehtäväänsä kutsuttu. Hän varmistaa lukijoilleen sanomansa kohteen kolmeen eri kertaan.
Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään KAIKKIEN ihmisten puolesta, 2 kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa. 3Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme, 4 joka tahtoo, että KAIKKI ihmiset pelastuvat ja tulevat tuntemaan totuuden. 5 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, 6 joka antoi itsensä lunnaiksi KAIKKIEN edestä, josta todistus oli annettava aikanansa, 7 ja sitä varten minä olen saarnaajaksi ja apostoliksi asetettu — minä puhun totta, en valhettele — pakanain opettajaksi uskossa ja totuudessa.
Miksi kaikki lopulta pelastuvat?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948876
- 114718
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523740Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043106Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952752Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62528Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121878- 441485
Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131429Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos681322