elämän sisältö rahasta puhuminen ja mitä krääsää sillä on ostettu.
Hiihaaa.... minä lähdenlahteen tänään ja sitten sunnuntaina kahdeksi viikoksi lappiin, ja olen vaan. Se jos mikä on rikkautta kun voi tehdä mitä haluaa.
Parasta on kun kukaan ei määrää, millon menen minnekin, missä olen ja kuin kauan, koska syön ja mitä teen...=orjuutta.
Vapaus olla oman elämän herra = rikkautta ja rakkautta ja onnea.
Onko työllisten ainoa
6
229
Vastaukset
- Anonyymi
On, kaikki mitä he kirjoittavat, alkavat lauseella kaljottelevat työttömät, kela, loisijat, käyhät, ym...
- Anonyymi
Kuun vaiheessa työlliset saavat tilin ja suorastaan r-y-p-e-v-ä-t rahassa.
- Anonyymi
Ryvettäkööt te tyälliset, ME TYÖTTÖMÄT UIDAAN JA SUKELLETAAN RAHASSA JOKA NELJÄS VIIKKO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryvettäkööt te tyälliset, ME TYÖTTÖMÄT UIDAAN JA SUKELLETAAN RAHASSA JOKA NELJÄS VIIKKO!
EI E I E I sinne työttömien rahoihin voi kovin syvälle sukeltaa.
Korvat on vielä pinnalla kun otsanahka jo naarmuuntuu pohjaan.
Ankeaa se on työttömän elämä, saa syödä pelkkää makaroonia
otsa laastarien peitossa.
- Anonyymi
On se. Joka ikinen päivä täällä jaksetaan sanoa että työttömät on käyhiä. Minä en ainakaan ole. Saan työttömänä 1800 e kk, asumitukea, lapsilisää, tt tukea kun haen, elarit.... me päjrätään hyvin, mieskin sa hyvin rahaa, ja ne kun yhdistää niin rahaa on. Ensiviikolla lähdetään ranskaan lomaileen. Se on kallis kaupunki joten raha on.
- Anonyymi
Mutta Dubai olisi paljon lämpimämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka363545- 113278
- 1443064
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615- 441435
Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61388Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3971148Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos511067Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6900