elämän sisältö rahasta puhuminen ja mitä krääsää sillä on ostettu.
Hiihaaa.... minä lähdenlahteen tänään ja sitten sunnuntaina kahdeksi viikoksi lappiin, ja olen vaan. Se jos mikä on rikkautta kun voi tehdä mitä haluaa.
Parasta on kun kukaan ei määrää, millon menen minnekin, missä olen ja kuin kauan, koska syön ja mitä teen...=orjuutta.
Vapaus olla oman elämän herra = rikkautta ja rakkautta ja onnea.
Onko työllisten ainoa
6
207
Vastaukset
- Anonyymi
On, kaikki mitä he kirjoittavat, alkavat lauseella kaljottelevat työttömät, kela, loisijat, käyhät, ym...
- Anonyymi
Kuun vaiheessa työlliset saavat tilin ja suorastaan r-y-p-e-v-ä-t rahassa.
- Anonyymi
Ryvettäkööt te tyälliset, ME TYÖTTÖMÄT UIDAAN JA SUKELLETAAN RAHASSA JOKA NELJÄS VIIKKO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryvettäkööt te tyälliset, ME TYÖTTÖMÄT UIDAAN JA SUKELLETAAN RAHASSA JOKA NELJÄS VIIKKO!
EI E I E I sinne työttömien rahoihin voi kovin syvälle sukeltaa.
Korvat on vielä pinnalla kun otsanahka jo naarmuuntuu pohjaan.
Ankeaa se on työttömän elämä, saa syödä pelkkää makaroonia
otsa laastarien peitossa.
- Anonyymi
On se. Joka ikinen päivä täällä jaksetaan sanoa että työttömät on käyhiä. Minä en ainakaan ole. Saan työttömänä 1800 e kk, asumitukea, lapsilisää, tt tukea kun haen, elarit.... me päjrätään hyvin, mieskin sa hyvin rahaa, ja ne kun yhdistää niin rahaa on. Ensiviikolla lähdetään ranskaan lomaileen. Se on kallis kaupunki joten raha on.
- Anonyymi
Mutta Dubai olisi paljon lämpimämpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108