En puhu kielillä mutta profetoin

Anonyymi-ap

Sain profetaallisen sanan.
"Saatanan kavala juoni on tullut Amerikasta."

Onko profetia Jumalan Hengestä?

Vahvistaisiko joku helluntaihemmo kielillä profetian.

69

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala on antanut tuon saman profetian jo usemmalle.Jenkkilahkot levittää eksytystä. Pentecostalismi eli helluntailaisuus on osa tuota kavalaa eksytystä.

      • Aivan näin rakas. Ja minulle Jumala sanoi , sano itsesi irti tuosta hengestä. Ja niin tunsin kun lähti ja ihana vapaus ja rauha laskeutui , joka on kestänyt lähes 40 v siitä.


    • Anonyymi

      Ilman Amerikkaa ei olisi syntynyt ja jatkunut Ukrainanliittolaisten sotaa.
      Osapuolet eivät eides halua tehdä rauhaa vaan laajentaa sotaa jopa Suomenkin maaperälle.
      Kenenkä puolesta me taistellaan viimeiseen suomalaiseen asti?

      • Anonyymi

        Eipäs nyt hätäillä. Ei se sota suomeen tule, koska Jumala onpi linnamme!


      • Ukrainan sota on yksin natsi-venäjän syytä. Natsi-venäjä on virallisesti nimetetty terrorismia tukevaksi valtioksi, terroristien kanssa ei neuvotella.


      • Anonyymi
        Henki kirjoitti:

        Ukrainan sota on yksin natsi-venäjän syytä. Natsi-venäjä on virallisesti nimetetty terrorismia tukevaksi valtioksi, terroristien kanssa ei neuvotella.

        Ukrainan sodan syyllinen on vain amerikka ja homma alkoi jo 2004 .


      • Anonyymi

        Sekoitat nyt Amerikan ja Venäjän. Mutta kerrankos uskovaiselle sellaista sattuu.
        Venäjä ja yksin Vennäjä on syyllinen Ukrainan sotaan.


    • Anonyymi

      Amerikasta on tullut roskaruokakulttuuri ja sekoilevaa uususkonnollisuutta.
      Sitä parempaa uskoa!
      Ovatko helluntailaiset, mormoonit, jehovat ja adventistit Amerikan Psyop operaatiota?

      • Hyvin kysytty Rakas !! Unohdit Vapakirkko ja Metodistit.


    • Anonyymi

      Ei sillä ole väliä mikä eksytyksen nimi on mutta muutoin pahuus leviää amerikasta.

      Kun TVssä tuli dokkari "Iran-Contra fiasko" niin se selvensi mikä valehtelija esim Reagan oli. Kuitenkin kaikki Suomen uskovat piti sitä uskovaisena.

      Kaikki saarnaajat, jotka tuli usasta oli niiiiiiin ihania.
      USAuskonto levisi Suomeen. Uskoimme kaikki profetiat "pahuuden venäjästä". Kuitenkin tuo oli vain amerikan politiikkaa ja kommunismin vihaamista. Se kaikki tarttui aina uusiin uskoviin koska vasta uskoontulleet TIETENKIN luuli että srkssa aina kerrotaan totuus.

      Tarvitaan erityinen johdatus ja Jeesuksen seuraaminen jos oikeasti haluaa nähdä totuuden.
      AINA valita Raamatun sana eikä saarnaajan sanaa jos niissä on ristiriitaa.

      Kaikki rahanhneus, valhe, riisto, suvakismi positiivisuus mikä eksytti seurakunnissa on nyt noussut valtaan Suomen politiikassa.
      Uhria vihattiin ensin seurakunnissa ja nyt valtiossa.
      Kärsijä seurakunnassa on aina itse syyllinen kärsimykseensä eikä srk auta. Samaa vihaa on nyt Suomen politiikassa suomalaisia kohtaan.
      Lääkäreitä palvottiin enemmän kuin Jumalaa niinpä he nyt saa myrkyttää koko kansaa myrkkypiikeillä.

      Lista on pitkä.

      • Anonyymi

        Reagan näytti tien mitä pahuutta saa vsltakoneisto tehdä ilman seuraamuksia. Dokkari näytettiin ikäönkuin haluttaisi kansan uskovan että "tällaista me tunnustetaan tehneemme mutta emme enää tee sellaista virhettä". 🤣🤣🤣
        Todellisuudessa nykyään jatkuu sama entistä pahempana laajempana eikä sitä enää edes hävetä tai sanota virheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reagan näytti tien mitä pahuutta saa vsltakoneisto tehdä ilman seuraamuksia. Dokkari näytettiin ikäönkuin haluttaisi kansan uskovan että "tällaista me tunnustetaan tehneemme mutta emme enää tee sellaista virhettä". 🤣🤣🤣
        Todellisuudessa nykyään jatkuu sama entistä pahempana laajempana eikä sitä enää edes hävetä tai sanota virheeksi.

        helluntailaiset kannattaa salaliittoteorioita, vaarallista touhua sellainen meno


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaiset kannattaa salaliittoteorioita, vaarallista touhua sellainen meno

        Missä kohtaa se salaliittoteoria pettää jos vaikka sanoo että "usa myy aseita terroristeille"?


      • Kyllä se pahuus rakas on että se voima kieltää että synti on tappavan vaarallinen.


    • Anonyymi

      Profetoimisen lahjaa ei ole ennen seurakunnan öljyämistä eikä ilman kielillä puhumista.

      T. Profeetta Pasanen.

      • Anonyymi

        Uudestikasteessa eli anabaptismisssa lahkoon se öljynvaihto tapahtuu, kun siinä Kristittyyn ihmiseen pumpataan sitä Amerikan öljyä.


      • Anonyymi

        "Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole
        merkiksi uskottomille, vaan uskoville" 1 Kor: 14: 22

        niin sanoo RAAMATTU.


      • Eikö Jumala ole sitten puhunut sinulle , että voit profetoida että uuskarismaattinen henki on saatanasta ??


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uudestikasteessa eli anabaptismisssa lahkoon se öljynvaihto tapahtuu, kun siinä Kristittyyn ihmiseen pumpataan sitä Amerikan öljyä.

        Rakas ! Väärä tulta tuodaan Suomeen joka on sama kuin väärä öljyä tai vesi.


    • Anonyymi

      Pyhä Henki ja villitsevä lahkohenki ei ole ihmisessä yhtä aikaa.

      1. Sam. 16:14

      Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      Uudestikasteissa lahkoon ihminen luopuu esikoisoikeudestaan, eli lapsena kasteessa saamastaan Pyhästä Hengestä ja lapsen uskosta.

      • Minut on kastettu lapsena niinkuin moni muukin, mutta en minä lapsikasteessa saanut Pyhää Henkeä, enkä myöskään lapsen uskoa.

        Olin lapsena aivan jumalaton, ettäs muistan kun sanoin kerran lapsena, että Jumalaa ei ole.

        Sain itseeni Pyhän Hengen vasta vähän aikaa se jälkeen kun olin ottanut Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana ja sanonut kyllä hänelle.

        Kastekysymyksessä voi pitäytyä siihen, että lapsikaste riittää tai sitten voi ottaa lisäksi kasteen myös sen jälkeen kun on tullut uskoon. Molemmat tavat kastaa käyvät, eli lapsikaste ja/tai uskovan kaste.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Minut on kastettu lapsena niinkuin moni muukin, mutta en minä lapsikasteessa saanut Pyhää Henkeä, enkä myöskään lapsen uskoa.

        Olin lapsena aivan jumalaton, ettäs muistan kun sanoin kerran lapsena, että Jumalaa ei ole.

        Sain itseeni Pyhän Hengen vasta vähän aikaa se jälkeen kun olin ottanut Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana ja sanonut kyllä hänelle.

        Kastekysymyksessä voi pitäytyä siihen, että lapsikaste riittää tai sitten voi ottaa lisäksi kasteen myös sen jälkeen kun on tullut uskoon. Molemmat tavat kastaa käyvät, eli lapsikaste ja/tai uskovan kaste.

        minä taas olen saanut lapsikasteessa Pyhän Hengen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minä taas olen saanut lapsikasteessa Pyhän Hengen.

        Minäkin sain lapsena kasteessa Pyhän Hengen, enkä luovu siitä koskaan.


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Minut on kastettu lapsena niinkuin moni muukin, mutta en minä lapsikasteessa saanut Pyhää Henkeä, enkä myöskään lapsen uskoa.

        Olin lapsena aivan jumalaton, ettäs muistan kun sanoin kerran lapsena, että Jumalaa ei ole.

        Sain itseeni Pyhän Hengen vasta vähän aikaa se jälkeen kun olin ottanut Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana ja sanonut kyllä hänelle.

        Kastekysymyksessä voi pitäytyä siihen, että lapsikaste riittää tai sitten voi ottaa lisäksi kasteen myös sen jälkeen kun on tullut uskoon. Molemmat tavat kastaa käyvät, eli lapsikaste ja/tai uskovan kaste.

        eiköhän ne hellareiden teltoissa riekkuvat henget oli niitä riivaajien henkiä


      • miikanaahum kirjoitti:

        Minut on kastettu lapsena niinkuin moni muukin, mutta en minä lapsikasteessa saanut Pyhää Henkeä, enkä myöskään lapsen uskoa.

        Olin lapsena aivan jumalaton, ettäs muistan kun sanoin kerran lapsena, että Jumalaa ei ole.

        Sain itseeni Pyhän Hengen vasta vähän aikaa se jälkeen kun olin ottanut Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana ja sanonut kyllä hänelle.

        Kastekysymyksessä voi pitäytyä siihen, että lapsikaste riittää tai sitten voi ottaa lisäksi kasteen myös sen jälkeen kun on tullut uskoon. Molemmat tavat kastaa käyvät, eli lapsikaste ja/tai uskovan kaste.

        Niin Rakas ja molemmat vesikasteet eivät ole pelastavia !!

        Vaan mikä sano ja käske Jeesus sinua.

        Ap.t. 1
        4 Ja kun hän oli yhdessä heidän kanssansa, käski hän heitä ja sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan odottakaa Isältä sen lupauksen täyttymistä, jonka te olette minulta kuulleet.
        5 Sillä Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä, ei kauan näitten päivien jälkeen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin sain lapsena kasteessa Pyhän Hengen, enkä luovu siitä koskaan.

        Niin rakkaat ? Oletteko nyt sitten ottaneet vastaan uuskarismaattinen henki joka hujjaa teidät luulemaan Pyhäksi Henkiksi ? Kysykää Jumalalta Totuuden..


      • Anonyymi
        miikanaahum kirjoitti:

        Minut on kastettu lapsena niinkuin moni muukin, mutta en minä lapsikasteessa saanut Pyhää Henkeä, enkä myöskään lapsen uskoa.

        Olin lapsena aivan jumalaton, ettäs muistan kun sanoin kerran lapsena, että Jumalaa ei ole.

        Sain itseeni Pyhän Hengen vasta vähän aikaa se jälkeen kun olin ottanut Jeesuksen vastaan omana Vapahtajana ja sanonut kyllä hänelle.

        Kastekysymyksessä voi pitäytyä siihen, että lapsikaste riittää tai sitten voi ottaa lisäksi kasteen myös sen jälkeen kun on tullut uskoon. Molemmat tavat kastaa käyvät, eli lapsikaste ja/tai uskovan kaste.

        Ympäristön pahaa puhuvat jumalattomat vaikuttavat lapsiin monin haitaksi olevin tavoin omaksuen yleisvalheen ettei Jumalaa ole olemassa. Itse en lapsena tiennyt onko Jumala olemassa joten ajattelin etten tiedä. Ympäristö viesti mulle että olisi silti ikään kuin tiedettävä otettava kantaa. No totesin vaan etten tiedä.Halusin tutkia asiaa ensin.

        Eräässä tilanteessa tapahtui asioita joita maailma kieltää voivan tapahtua mutta tapahtuman näki 4 henkilöä samaan aikaan joten tiesin etten ole hullahtanut vaan muutkin näkivät samaa "harhaa." Joten havaintoni olivat reaaliaikaista reaalimaajilmassa. Siitä syntyi kiinnostus ottaa selvää henkimaailman asioista.Heti kävi selvästi ymmärrykseen että henkimaailmassa on tosiaankin kyse klisestä hyvän ja pahan välisestä jatkuvasta jaosta. Koska osuin pahan kanssa tekemisiin ja jotenkin itsestäänselvyytenä ymmärsin pahan henkimaailman pelkkää pahaa mulle niin aloin etsimään hyvää henkimaailmaa ihan itse.Jotenkin vaan tajusin että se pahuus jonka kohtasimme voi murskata tehdä mitä vaan ihmiselle sillä tunsin siinä ilmapiirissä suuren vihan ja voiman.

        Mutkat suoraksi: lopulta pitkän etsimisen jälkeen Jumala uudestisynnytti minut.

        Elämäni muuttui siinä hetkessä ja nyt kiitän ikuisesti Jumalaa. Mulla on rauha. Hyvä olo maailman ahdingossapiinapenkki hetkinäkin silmissäni näkyy balanssi. Tai kuten itse ajattelen sielun peileissä olevan Pyhä Henki mitä ilmeisimmin.Peiliin katsoessani näet ikään kuin vaistoan katsovani Henkeäkin tai osaa siitä vaikken näe Henkeä vaan omat sielun peilini peilikaapista.

        Jumalan läsnäolo vaikuttaa tilanteessa ja välillä tulee tervehdittyä Jumalan Henkeä kun katson silmiini. Silmien katse muuttui uudestisyntymäni aikana.

        Selonteossa ahersi,

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Raamatussa kielillä puhumisella tarkoitetaan aina oikeilla vierailla puhumista.

      1. Kor. 14:10 "Niin paljon kuin maailmassa onkin kieliä, kaikki ne ovat ymmärrettävissä."

      Sitten on erikseen hurmoskielinen molotus eli siansaksa, jota sitäkin esiintyi Korintossa.
      Paavali oli itse kova molisemaan hurmostilassa. Paavali käyttää Korinton molotuksestaan alkukielen sanaa "glosssolalia"

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      Hellarit ovat keksineet, että tuosta molotuksesta saa hyvän tosiuskovaisen "brändin" rakennettua.

      Helluntaina valitettavasti kukaan ei molissut sekavia eikä joutavia hurmosmolotuksia. Eikä kukaan kaatunut helluntaina selälleen maahan alentuneessa mielentilassa. Helluntailaisten selitykset ei nyt vaan täsmää todellisuuden kanssa.

      Ap. t. 2:8

      Kuinka me sitten kuulemme kukin oman synnyinmaamme kieltä?

      • >> Helluntailaisten selitykset ei nyt vaan täsmää todellisuuden kanssa. <<

        Ei täsmä Rakas ! Ei heidän selitys , että he olisivat olleet räkähumalassa.. Niinkuin Rodney Howard Brownen opetuslapset jotka ovat kuin mielisairaita kun ovat saaneet vieraan hengen sisään..


    • Anonyymi

      "HÄDÄSSÄSI PYYDÄ JEESUKSELTA APUA

      miikanaahum
      2022-12-03 17:03:41
      Ilmoita
      Kyllä vain, Jeesus ei ole mikään olematon, eikä mikä mikä hahmo, ei vaan hän on elävä Jumala jolla on valta auttaa ihmisiä joita hän rakastaa.

      Yksi asia on syytä muistaa kun pyytää Jeesukselta apua: sinun pitää sitten kunnioittaa häntä.

      Muistan tuossa kun olin kesällä autolla liikkeellä ja minulla oli ripuli. Pyysin Jeesusta apuun, niin ei tullut ripulihätää kun ajoin autoa, selvisin juhlavasti kotiini ja sielläkään ei tarvinnut heti rynnätä vessanpytylle."

      Mitähän tää on nauttinut?

      • Aivan näin Rakas !!


    • Anonyymi

      Monet ovat saaneet kasteessa kinastelun hengen.

      Ehkä myös turhan höpötyksen hengen.

    • Anonyymi

      Suurvalta, aina sotimassa.
      Ryöstämässä ja käännyttämässä.
      Roskaruokaa ja eksyttävää uususkonnollisuutta.

    • Anonyymi

      Aloitus on lähes sataprosenttista puutaheinää. Touutta oli vain se, ettet puhu kielillä.

      • 1. Kor. 13:1 

        Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

        1. Kor. 12:30 

        Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämään?


    • Anonyymi

      Se on totta että Pohjois-Amerikasta on tullut eniten eksytyksiä ja jopa vaarallisia kultteja mm. Daavidin Oksa ja moniavioisia.
      Emme tarvitse näitä amerikkalaisia uskontoja.

      • Anonyymi

        Ilman vapaita suuntia ei olisi uskoontulleitakaan vasta kuin pieni kourallinen, koska kirkot opettavat väärin pelastuksesta. Jos opetus olisi jäänyt kirkon varaan, maailma olisi paljon enemmän pakanuuden vallassa edelleenkin, koska harva kirkon piirissä olevista tutkii asioita Hengen ohjauksessa Raamatusta.


      • Ei niin Rakas ! Me tarvitsemme kuolla Jeesuksessa Ristillä !!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman vapaita suuntia ei olisi uskoontulleitakaan vasta kuin pieni kourallinen, koska kirkot opettavat väärin pelastuksesta. Jos opetus olisi jäänyt kirkon varaan, maailma olisi paljon enemmän pakanuuden vallassa edelleenkin, koska harva kirkon piirissä olevista tutkii asioita Hengen ohjauksessa Raamatusta.

        Usko kirkkoon tai usko Helluntaisuuteen ja vilitseviä henkiä ei pelastaa ketään vaan Usko Jeesuksen joka valaisee koko Totuuden. !!


    • Anonyymi

      Parhamin teot puhuu selvää kieltä, mitä henkeä siellä Azusakadun slummeissa levitettiin.
      Charles Fox Parham The father of Pentecostalism.
      v.1907 vietiin vankilaan ja sai syytteen sodomiasta.

    • Anonyymi

      Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    • Anonyymi

      Aloittajan profetia on tullut Jumalasta.

      Et ole ainoa, joka tuon profetian on saanut.

      Jumala pelastaa valittunsa myös Jenkkilahkojen eksytyksistä pois.

      • Anonyymi

        Jos Jumalan valittu olet, niin Jumala on voimallinen vetämään valittunsa pois Jenkkilahkojen kavalista eksytyken juonista.

        Hes. 34:12 

        Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Jumalan valittu olet, niin Jumala on voimallinen vetämään valittunsa pois Jenkkilahkojen kavalista eksytyken juonista.

        Hes. 34:12 

        Niinkuin paimen pitää huolen laumastaan, kun hän on lampaittensa keskellä ja ne ovat hajallaan, niin minä pidän huolen lampaistani, ja minä pelastan ne joka paikasta, minne ne ovat hajaantuneet pilvisenä ja pimeänä päivänä.

        On vain yksi lauma ja yksi Paimen.

        Kyriake=Kristukseen kastettujen joukko on se yksi lauma ja Jeesus Kristus on sen lauman Paimen.

        Palkkapaimen ei ole oikea paimen, vaikka he tekeytyvät "pastoreiksi" eli paimeniksi.


      • Rakas >> Jumala pelastaa valittunsa myös Jenkkilahkojen eksytyksistä pois. <<

        Aivan kuin minä ja Mauno Mattila ja monet monet muut !!


    • Et varmaan saa Helluntaihengestä vahvistus tuohon. Mutta minä voin vahvistaa että juuri noin se on . Canadasta kävivät monet hakemaan Torontosta voima . Ja kun tulivat takaisin ne nauroivat kuin hulluja ihan holtittomasti. Monet lähtivät Saalemista sinne .

    • Anonyymi

      Aloittaja lienee murkkuikäinen ei-uskova tai murkkuikäistä vastaava luterilainen.

    • Anonyymi

      Vastaa aloittaja ja valhejuutalainen kakara, mitä sääntöjen vastaista: Ylläpito sabotoi palstaa postaamalla työkseen solvauksia ja hullutuksiaan ja valheitaan palstalle. Ylläpidon tarkoitus on estää kaikki rauhallinen ja oikeamielinen keskustelu palstan aiheesta, helluntailaisuus, ja tuoda tilalle luterilaisuuden pakanalliset opit ja saatanan synagoogan valheet.

    • Ja monet lähti sinne hakemaan vierasta tulta ja voima ja Jalovaara alkoi kaata kun tuli Englannista kun tapasi siellä nuo ulkomaalaissaarnaajat jotka antoi hänelle "voima" huh. Antoiko hän sitten Sepolle ja kun hän ei saanut häneltä maksun siitä niin suuttui ja erkanivat. Vai miten meni ???

    • Olen haastanut uuskarismaattinen kenttä ja sanonut >> perkeleestä olette ja näköjään siellä haluatte pysyä ISÄNNE KANSSA JOLLA ON SARVET PÄÄSSÄ ja jos olen väärässä niin heittäköön teidän henki minut sairasvuoteseen >> 22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; <<

      Ja muista nyt että Jumala otti minut tosissaan jo 2v sitten kun näin halusin että kaikki saa tämän totuuden mun kautta että näkevät ettei Jumala ole senjälkeen heittänyt mut päiväkään sairasvuoteen.
      SIIS SEURATKAA MINUA TAI OTTAKAA HASTEEN VASTAAN JA KATOTAAN KUKA ON SAIRASVUOTEESSA.
      JUMALA OTTAA MINUT TOSISSAAN JA NIIN MINÄKIN OLEN TOSISSAAN KOSKA EN HALUA TIETYSTI VIEDÄ MUN RAKKAAT VALEHENGESTÄ JOTKA RAKASTAVAT JOS OLISIN VÄÄRÄSSÄ JA SE OSOITTAISI OLLA PYHÄ HENKI MUTTA JOKA JUMALA ON YLI KAKSI VUOTTA TEILLE TODISTANUT ETTÄ UUSKARISMAATTINEN HENKI ON SAATANASTA.

      • Anonyymi

        Parhamihan oli jonkinsortin"pyhäkköportto"....sekin totuus on tullut julki vasta nyt nettiaikana.

        "Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parhamihan oli jonkinsortin"pyhäkköportto"....sekin totuus on tullut julki vasta nyt nettiaikana.

        "Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa."

        mitä ihmettä.... oliko rippipappi katollakin pyöränsä kanssa !=?

        taisi olla piian ovi lukossa luulen.


      • Anonyymi

        pidä taukoa välillä missiosi on sata kertaa jo nähty ja kuultu.

        kukaan ei sinua seuraa jos ei varjoasi lasketa !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Parhamihan oli jonkinsortin"pyhäkköportto"....sekin totuus on tullut julki vasta nyt nettiaikana.

        "Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa."

        En ole tiennyt että joku Parham edes on ollut mukana laittamassa liikelle Helluntaikoneisto.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        En ole tiennyt että joku Parham edes on ollut mukana laittamassa liikelle Helluntaikoneisto.

        Mutta varmaan olet kuullut hurmahengistä ja vilitsevistä hengistä. Mutta tuskin nähnyt niiden toimintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta varmaan olet kuullut hurmahengistä ja vilitsevistä hengistä. Mutta tuskin nähnyt niiden toimintaa.

        Miten niin ? Mun ympäri nauroi uskovat ja valui lattialle -80 luvulla kun Jorma Finnilä jakoi villitseviä henkiä uskoville Vantaalla.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        En ole tiennyt että joku Parham edes on ollut mukana laittamassa liikelle Helluntaikoneisto.

        Ilman Parhamin toimintaa mitään Pentecostalismin eli Helluntailaisuuden uskonliikettä ei olisi olemassakaan. Parhami on sen lahkon pääarkkitehti.
        Vietiin vankilaan ja sai syytteen sodomiasta.


    • Anonyymi

      Hebr,1:1-4 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeetain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljon korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jaompi kuin heidän. Fil.2:5-11

      • Mutta kumma sitten ettei Hän puhu Suomelle että heitä ulos tuon kavala järkyttävä Uuskarismaattinen henki ?

        Onko Hän saanut niin tarpeeksi Suomalaisista että puhu vain muutamille valituille niinkuin Mauno Mattilalle ja minulle ja muita, että tuo henki vie helvettiin valitut jotka eivät tule pois hengen alta.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta kumma sitten ettei Hän puhu Suomelle että heitä ulos tuon kavala järkyttävä Uuskarismaattinen henki ?

        Onko Hän saanut niin tarpeeksi Suomalaisista että puhu vain muutamille valituille niinkuin Mauno Mattilalle ja minulle ja muita, että tuo henki vie helvettiin valitut jotka eivät tule pois hengen alta.

        Sinussa savis, on kamala uskonnollinen henki, joka laittaa sinut puhumaan pahaa ja solvaamaan ja syyttämään.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Mutta kumma sitten ettei Hän puhu Suomelle että heitä ulos tuon kavala järkyttävä Uuskarismaattinen henki ?

        Onko Hän saanut niin tarpeeksi Suomalaisista että puhu vain muutamille valituille niinkuin Mauno Mattilalle ja minulle ja muita, että tuo henki vie helvettiin valitut jotka eivät tule pois hengen alta.

        Savis, se henki mikä sinussa on, syyttäjän henki, vie helvettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Savis, se henki mikä sinussa on, syyttäjän henki, vie helvettiin.

        Jaahaas että ,.Niinkö sanoo uuskarismaattinen henki että,, savis on syyttäjä ja saa sut surulliseksi ..


    • Anonyymi

      <<<<<<äl¨ylipäästä Perhanaa (Parhamia)

    • Kaikki on kyse Jumalan Rakkaudesta !! Ja Jumala halua että täytetään Laki Hänen Rakkauden kautta !!

      • Anonyymi

        Ei ihmisellä mitään Jumalan rakkautta ole. Mutta siitä huolimatta lait on tarkoitettu noudatettavaksi parhaan ymmärryksen mukaan.. eikä Jumalan pelosta pidä luopua, kuten hallarit ovat tehneet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihmisellä mitään Jumalan rakkautta ole. Mutta siitä huolimatta lait on tarkoitettu noudatettavaksi parhaan ymmärryksen mukaan.. eikä Jumalan pelosta pidä luopua, kuten hallarit ovat tehneet.

        Ei olekkaan Rakas ! Mutta jos Jumala vuodattaa Pyhän Hengen kautta hänen sydämeen Rakkautta, tai sinuun . Silloin sulla on Rakkauutta.


    • Anonyymi

      Profetoiminen kielilläpuhumalla tehoaa paremmin varsinkin vanhempiin ihmisiin. Outo käsittämätön puhe antaa juhlavamman ja luotettavamman vaikutelman heille kuin pelkkä normaali ymmärrettävä keskustelu.

    • Anonyymi

      Ps.139:7-16 Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä? Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaa vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin, sieltäkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tartuisi minuun. Ja jos minä sanoisin: Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi, niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä; yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa. Minä kiitän sinua siitä, että olet tehny ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan siistä oli tullut. Job.14:5 Hänen päivänsä ovat määrätyt, hänen kuukausiensa luku on sinun tiedossasi; sinä olet asettanut hänelle määrän, jonka ylitse hän ei pääse.

      • No huh ! Mitä haluat selittää tuon kautta. Anna kuulla. Onko sanoma että tuo pimeys on uuskarismaattisuus??


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe