Minulla on syntinä makeanhimo miten pääsen siitä eroon?
Minulla on syntinä himo
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
Älä osta karkkia.
- Anonyymi
Minullakin oli, mutta kun sinnitteli ilman sokeria jonkun aikaa, niin enää ei tee mielikään ostaa. Joskus käytän keinomakeutettuja tuotteita ja ne huijaa aivot, että saikin makeaa. Myös yleensä höttöhiilarien syönnin lopettaminen auttaa. Ostan myös joskus sokerittoman proteiinipatukan.
- Anonyymi
Se voi olla kromin puutetta.
Osta kromia luontaistuotehyllystä. - Anonyymi
Makeanhimo ei liene mikään synti, Näin ruokakaupassa erään pyöreähkön Adventtikirkon naispastorin ostamassa kolme tai neljä jäätelökakkua. Mietin, että syököhän ihan itse viikonlopun ratoksi.
- Anonyymi
Samaa mieltä, makean halu ei ole mikään synti.
Mutta se voi kertoa siis jostain puutostilasta tai muusta, eli siihen puutokseen sun muuhun sinä syöt väärin ja väärää, kun kehosi ei enää kerro sitä, mitä se oikeasti tarvitsee.
Siis laihduttajilla, jotka syövät paljon sokeria ja makeaa, on usein vakaviakin puutostiloja, joita he yrittävät väärin sokerilla paikkailla.
Toki moni syö makeaa rakkauden puutteeseenkin.
Makeanhimo siis ei ole itsessään mitään syntiä, mutta sinun olisi hyvä selvittää se itsellesi, että miksi näin on ?
- Anonyymi
Minulla on monenlaisia himoja. Himoitsen erään seurakuntamme miehen vaimoa. Himoitsen seurakuntiemme vanhusten omaisuutta, rahaa, taloja ja tavaroita. Himoitsen päästä puhumaan ja olemaan esillä puhujakorokkeella. Minulla on myös suunnaton himo olla aina oikeassa.
Tällä kertaa rehellinen pastorinne.- Anonyymi
Minulla on kovan himo. Haluan saada kovaa ja juurta myöten.
Pastorinne Uskossa ja Armossa ja välillä vähän muuallakin.
- Anonyymi
Hän on niinkuin saalista himoitseva leijona, niinkuin nuori leijona, joka piilossa väijyy.
(Psalmit 17:12)
Vanhuksien taloudellinen hyväsikäyttö uskon varjollla, onko se raamatullista? - Anonyymi
Tuo ei ole minkään tason synti! Minä koen himoa nuoriin alastomiin naisiin mutta sekään ei ole syntiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai908746Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki484771Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414451Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit472659Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001526- 401316
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441266Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641182Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota391160Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1671110