Kuka on oikeesti Juutalainen tänä päivänä ?

Ensiksi sanotaan näin >>

Room 9
25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani.

ME OLEMME MUUTTUNEET HÄNEN KUTSUSTA JUUTALAISKANSAKSI. SORRI VAAN JUUTALAISET !!

Room. 2:28

Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

Room. 2:29

vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

SIIS NÄKEHÄN SITÄ MAAILMASSA SELVÄSTI että Kristikansa on valtava ja Juutalaiset vain vähäsen jopa Isralissa. Siis me Oikeat Juutalaiset Hänen Kansa on valtava ja myös he jotka ovat nukkuneet pois ovat valtava määrä ja KANSA... Näin Hän teki kutsui meitä Hänen Kansaksi kun Juutalaiset kääntyi pois Hänen luotaan Erämaassa . Nyt pelastuu vain jäännös Juutalaisista !!

8 se on: eivät ne, jotka lihan puolesta ovat lapsia, ole Jumalan lapsia, vaan lupauksen lapset, ne luetaan siemeneksi.

SIIS ME LUPAUKSEN LAPSET OVAT JUUTALAISET.

14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.
19 Sinä kaiketi sanot minulle: "Miksi hän sitten vielä soimaa? Sillä kuka voi vastustaa hänen tahtoansa?"
20 Niinpä niin, oi ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään Jumalaa vastaan? Ei kaiketi tehty sano tekijälleen: "Miksi minusta tällaisen teit?"

AVAN !!! NIINPÄ NIIN !!!!!!!!! >>>

25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani.
26 Ja on tapahtuva, että siinä paikassa, jossa heille on sanottu: 'Te ette ole minun kansani', siinä heitä kutsutaan elävän Jumalan lapsiksi."
27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
28 Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

NYT HÄN ON TÄMÄ MEISSÄ RUTOSTI JA AJAN LOPUSSA TOTEUTTANUT !!

SIIS RAKKAAT USKOVAISET OTTAKAA VASTAAN TÄMÄN RAKKAUDEN JUMALALTA ETTÄ OLETTE HÄNEN RAKKAAT JUUTALAISET JA KANSA JOKA HÄN ON TOTEUTTANUT LOPUN AJASSA !!! OLETTE HÄNEN KANSA JOKA JUUTALAISJÄÄNÖS SAA MYÖSKÄÄN TULLA MUKAAN OLEMAAN OIKEITA JUUTALAISIA JOS OTTAVAVAT JEESUSTA VASTAAN
OLKAA SIUNATTUJA !!!v

44

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä kuitenkaan unohda Roomalaiskirjeen 11.-lukua kokonaisuudessaan.

    • Siis >>> 30 Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;
      31 mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut.
      32 Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskosta, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen,
      33 niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu".

    • Anonyymi

      Hyödytöntä lainailua kun asian ydin on väärä.

      • Miten niin väärä ? Onko Pyhä Raamattu tullut väärä jotenkin ??


      • Anonyymi

        Ei ole olemassa juutalaista DNAta. Khazaarit ovat vale juutalaisia.
        Raamatusta puuttuu alkuperäisiä kirjoja.
        Raamattua on satanistit, vatikaani,jesuiitat,masonit muutelleet omaksi edukseen ja ihmisiä vahingoittakeeseen. Vatikaani on satanistinen. Luoja ei vaadi tappaamaan eikä uhraamaan lapsia ja eläimiä ja silpomaan sukuelimiä. Ne pahat ovat halunneet kontroida ihmisten elämää ja kaikkea muuta meitä koskevaa. Aiheuttaaakseen pelkoa joka asiassa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Merkittävää sanomaa Raamatusta.


    • Anonyymi

      10 Israeliitti heimoa eivät tiedä ketä he ovat. Raamatussa on kohta jossa tämä sanotaan. Raamatun kirjoittivat valkoiset miehet valkoisille ihmislle kuten ovat tehneet kaiken muunkin maailmassa. Sitten jotain siellä muutettu esim. lasten ja eläinten veriuhraus ja sukuelinten silpominen ei ole Jumalasta eikä ole Jeesuksen opetus tai käsky. Ne kuuluu satanismiin. Moni asia on päinvastoin kuin luulette tai on kerrottu. Valheet paljastuvat.

      • Anonyymi

        Nyt on Putinin trollitehtaan tarinat ja retoriikka sitten jo tälläkin palstalla.


      • Anonyymi

        12 israeliitti heimoa ei tiedä keitä he ovat. Alkuajoista on valheita ja kaikenlaisia väärennöksiä. Totuus ei vasta yleisesti meille opetettua ja kerrottua narratiivia.
        Paljastusten aika tulossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        12 israeliitti heimoa ei tiedä keitä he ovat. Alkuajoista on valheita ja kaikenlaisia väärennöksiä. Totuus ei vasta yleisesti meille opetettua ja kerrottua narratiivia.
        Paljastusten aika tulossa.

        Room. 2:28

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.


      • Pyhä Raamattu on pyhä . Sä et saa sen poistettu . Jumala Pyhä Raamattu poistaa sinua jos et te parannusta . Niin yksinkertaista on asiat !

        Ilm. 22
        18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;
        19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.
        20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian". Amen, tule, Herra Jeesus!
        21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.


    • Anonyymi

      Siihen aikaan jolloin raamattu kirjoitettiin ja Jeesuskin eli maan päällä ihmiset olivat valkoisia ja olivat vaalea ja punertava tukkaisia ja silmäsiä Välimeren ympärillä ja Pohjois Afrikassa esim. berberit. Saharakin oli vihreä maa vesistöineeen. Nämä asiat tulevat esille kun aika on. On monia asioita joista luulemme tietävämme mutta ne onkin tarkoituksellisia valheita historiassa. Aasiassa vaikuttanut Tsingis Kaanikin oli vaalea mutta maalausten väärentäjät muuttivat ja uskottelivat hänen olleen tumma mongoli piirteinen. Tartarian edisynyttä loistelias Imperiumi aikaa ei löydy historiasta mistähän syystä? Rakennuksia siltä ajalta on edelleen vaikka tuhosivat niitä esim katedraalit ympäri maailmaa. Jotain on haluttu salata meiltä. Nykyiset talot on alkeellisia rumia huonoja palikoita vrt niihin.

    • Anonyymi

      Tietääkö sivuston juutalais fanit mistä juutalaiset obat alunperin tulleet maa planeetalle? Entä Afrikan mustat? Luojamme eivät ole samat. Luojamme loivat meidät omaksi kuvakseen vaaleaihoiseksi valkoisiksi.

      • Anonyymi

        Faaansonly ilmeisesti vie järjen.


    • Siis kirjoitettu on !!!!

      ME OLEMME JUUTALAISIA JOTKA USKOO !!!!!!!!!!!

      Room. 2:28

      Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

      Room. 2:29

      vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

      • SIIS UUDESTISYNTYMINEN TEKEE IHMINEN JUUTALAISEKSI.

        TURHA VOUHUTUS JUUTALAISISTA YLEENSÄ. NE JUMALAN RAKKAAT SAA KYLLÄ JOSKUS PEITE POIS SYDÄMISTÄ ETTÄ NÄKEVÄT JA OTTAVAT JEESUSTA VASTAAN...


      • Savis kirjoitti:

        SIIS UUDESTISYNTYMINEN TEKEE IHMINEN JUUTALAISEKSI.

        TURHA VOUHUTUS JUUTALAISISTA YLEENSÄ. NE JUMALAN RAKKAAT SAA KYLLÄ JOSKUS PEITE POIS SYDÄMISTÄ ETTÄ NÄKEVÄT JA OTTAVAT JEESUSTA VASTAAN...

        SIIS NYT OLEMME PAKANAT OTTANEET VASTAAN KUTSUN JOKA TEKEE MEIDÄT JUUTALAISEKSI JA HÄNEN LAPSIKSI ME MUUKALAISET..

        25 niinkuin hän myös Hoosean kirjassa sanoo: "Minä olen kutsuva kansakseni sen, joka ei ollut minun kansani, ja rakkaakseni sen, joka ei ollut minun rakkaani.
        26 Ja on tapahtuva, että siinä paikassa, jossa heille on sanottu: 'Te ette ole minun kansani', siinä heitä kutsutaan elävän Jumalan lapsiksi."
        27 Mutta Esaias huudahtaa Israelista: "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös.
        28 Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."
        29 Niinkuin Esaias myös on ennustanut: "Ellei Herra Sebaot olisi jättänyt meille siementä, niin meidän olisi käynyt niinkuin Sodoman, ja me olisimme tulleet Gomorran kaltaisiksi".
        30 Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;
        31 mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut.
        32 Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskosta, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen,
        33 niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu".


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        SIIS UUDESTISYNTYMINEN TEKEE IHMINEN JUUTALAISEKSI.

        TURHA VOUHUTUS JUUTALAISISTA YLEENSÄ. NE JUMALAN RAKKAAT SAA KYLLÄ JOSKUS PEITE POIS SYDÄMISTÄ ETTÄ NÄKEVÄT JA OTTAVAT JEESUSTA VASTAAN...

        Raamattu ei sano missään, että pakana muuttuisi "juutalaiseksi" tai että uudestisyntyminen tekisi meidät "juutalaisiksi".

        Asia, josta väität näin, sanottiin Raamatussa juutalaisista ja juutalaisille:

        "se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa"

        Pakanakansat ovat osa "hengellistä Israelia", kun tulevat uskoon. Mutta eivät koskaan "juutalaisia".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei sano missään, että pakana muuttuisi "juutalaiseksi" tai että uudestisyntyminen tekisi meidät "juutalaisiksi".

        Asia, josta väität näin, sanottiin Raamatussa juutalaisista ja juutalaisille:

        "se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa"

        Pakanakansat ovat osa "hengellistä Israelia", kun tulevat uskoon. Mutta eivät koskaan "juutalaisia".

        Kannattaa kysyä Jumalalta miten asia on eikä omasta lihasta.

        Room. 2:28 

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29 

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Kannattaa kysyä Jumalalta miten asia on eikä omasta lihasta.

        Room. 2:28 

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29 

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.

        Sinähän täällä omiasi puhelet. Nämä jakeet puhuttiin juutalaisille juutalaisista.


    • Anonyymi

      Siis !!! 30 Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;
      31 mutta Israel, joka tavoitteli vanhurskauden lakia, ei ole sitä lakia saavuttanut.
      32 Minkätähden? Sentähden, ettei se tapahtunut uskosta, vaan ikäänkuin teoista; sillä he loukkautuivat loukkauskiveen,
      33 niinkuin kirjoitettu on: "Katso, minä panen Siioniin loukkauskiven ja kompastuksen kallion, ja joka häneen uskoo, se ei häpeään joudu".

      • Aivan ! Siis ympärileikkaus ei te Juutalainen Juutalaiseksi vaan UUdestisyntyminen. = Sydämen ympärileikkaus.


    • Ja koska me olemme muuttuneet Juutalaiskansaksi niin saamme kun Uskoon tullaan tarve muuttaa kotiin Israeliin. !!!

      • Anonyymi

        On epäselvää tapahtuiko kaikki juuri siellä missä kerrotaan raamatun mukaan.
        Uusi Jerusalem ei taida olla samassa paikkaa?
        Yleistä Historiaa ja karttoja on muutettu ja vanhoista kartoista txt löytyy nimiä,joista emme ole kuullet koulussa eikö kirjoissa. Esim. Sarmatia,Skyyttia,Tartarian ajasta ja paikoista sain tietää vasta v. 2020 alussa.
        Netissä on englanninkielinen pdf tiedosto 12 israel heimoista 35s. Etsivä löytää. Hakutuloksia etsimällä. Sisältää viitteet raamatun txt.


      • Anonyymi

        Sinun kotisi on Suomi, niin ei-uskovana kuin uskovanakin.


      • Anonyymi

        No ei se niin mene. Onko teillä penis fetissi?


      • Anonyymi

        Uudestisyntyneet pakanat, jotka uskovat Jeesukseen, eivät ole muuttuneet, eivätkä koskaan muutu "juutalaiskansaksi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uudestisyntyneet pakanat, jotka uskovat Jeesukseen, eivät ole muuttuneet, eivätkä koskaan muutu "juutalaiskansaksi".

        Ei Israeliitit ole ns "juutalaskansaa " jota kasaarit väittävät olevansa. Mitä historiaa meille on kerrottu kouluissa, kirjoissa ja mediassa on suurimmaksi osaksi valhetta. Käsitteiden hämmennys. Raamatussa on osia jotka ei ole Luojan eikä Jeesuksen tarkoittamia ja opettamia asioita. Vatikaanin jesuiitat yms ovat muuttaneet alkuperäisiä kirjoituksia ja niitä on piilotettu Vatikaanin arkistoihin ja vasta joku vuosi sitten ne löydettiin, saatiin takaisin. 777 kirjaa joista 66 oli otettu nykyiseen kirjaan. Kannattaa suhtautua avoimin mielin esiin tuleviin asioihin esim ihmisten alkuperä. Hyvät ihmiset jotka tehneet tai tekevät hyviä asioita voivat olla iloisia tietämyksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Israeliitit ole ns "juutalaskansaa " jota kasaarit väittävät olevansa. Mitä historiaa meille on kerrottu kouluissa, kirjoissa ja mediassa on suurimmaksi osaksi valhetta. Käsitteiden hämmennys. Raamatussa on osia jotka ei ole Luojan eikä Jeesuksen tarkoittamia ja opettamia asioita. Vatikaanin jesuiitat yms ovat muuttaneet alkuperäisiä kirjoituksia ja niitä on piilotettu Vatikaanin arkistoihin ja vasta joku vuosi sitten ne löydettiin, saatiin takaisin. 777 kirjaa joista 66 oli otettu nykyiseen kirjaan. Kannattaa suhtautua avoimin mielin esiin tuleviin asioihin esim ihmisten alkuperä. Hyvät ihmiset jotka tehneet tai tekevät hyviä asioita voivat olla iloisia tietämyksestä.

        Tämäkin viesti on suoraan Putinin propagandaohjeesta. Hyökkäys juutalaisia, Raamattuja ja kristittyjä vastaan. Samalla Putin hyökkää juutalaisia vastaan ja yrittää valmistella ihmisiä "uutta" uskontoa varten. Kuin suoraan Saksasta 1930-luvulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämäkin viesti on suoraan Putinin propagandaohjeesta. Hyökkäys juutalaisia, Raamattuja ja kristittyjä vastaan. Samalla Putin hyökkää juutalaisia vastaan ja yrittää valmistella ihmisiä "uutta" uskontoa varten. Kuin suoraan Saksasta 1930-luvulta.

        Mikäs lahko opettaa ja ajaa satanistien pelikirjaa meillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs lahko opettaa ja ajaa satanistien pelikirjaa meillä?

        Teillä se on Putinin hallinto.


    • Anonyymi

      " Juutalaiset eivät ole israelilaisia.
      Israelilainen/juudalainen = etnonyymi Israelin 12 heimolle, jotka ovat polveutuneet Jaakobista
      Juudealainen = Rooman Juudean provinssin asukas kaikista roduista, sekä kreikkalais-roomalaisista, israelilaisista että kaanailaisista/edomilaisista
      juutalaisista = keskiajalta peräisin oleva termi sekarotuiset edomiitit/israelilaiset/khazar/arabit jne. jotka yleensä tunnustavat talmudista uskoa "

      • Pyhä Raamattu joka on Totuus määrittele sen näin >>

        Room. 2:28 

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29 

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.


    • Anonyymi

      https://t.me/TheSacredBlueTentChannel/167138
      Palestiinan laittomasti vallanneet Rotschild ja Khazarian mafia ei ole siltä peräisin. Heillä ei ole hebrealaista alkuperää DNAssa. Palestiinan alueella arabi asukkailla on yhteys alueelle.
      Itse isisraelin lippukin on Rotsien vaakuna ja satanistien käyttämä symboli.
      Netistä löytyy kyllä tietoa monesta lähteestä aiheesta khazarian mafia ja se tieto auttaa tajuamaan valheet mitä on joutunut kuuntelemaan ja lukemaan satoja vuosia.

      • Anonyymi

        Putinin trolleilla on kova kampanja menossa Ukrainaa, juutalaisia, Israelia, Suomea ja suomalaisia vastaan. Tämä sinun viestisi on siitä tyypillinen esimerkki.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Juutalaisella ei tarvitse olle hebrealaista DNA:ta. Useimmilla kuitenkin on.

    • Anonyymi

      Oikeesti juutalaiseksi pääsy edellyttää Israelissa käyntiä tai Siionin vuorella käyntiä.
      Siellä vaikuttaa hengessä alkuseurakunta ja Aabraham itsekin.
      Kun on Aabraham liittänyt kansaan niin Herra Sebaot , Israelin Jumala opastaa sekä myös enkeli Gabriel.

      Sen jälkeen voi ilmestyä Kolmas taivas ja voi saada lisää opastusta Aabrahamilta ja silmien voitelun yms.

      Pääsee se jonka silmät on voideltu Kaikkein Pyhimpään ja näkee Jumalten, ihmisten ja maan asukkaiden synnit. Hän saa OMAN VALTAKUNNAN EIKÄ ISRAEL JA JUUTALAISUUS SEN JÄLKEEN MERKITSE PALJON MITÄÄN.

      Pikkuinen laumani, MINÄ ANNAN TEILLE VALTAKUNNAN..... Miksi ryövätä juutalaisten valtakunta kun voisi antaa heidän rauhassa rakentaa omaansa.

      • Anonyymi

        Olisihan se hassua jos juutalaiset ryöstäisi Kalevalan ja alkaisi esiintyä Joukahaisena ja Lemminkäisenä. Ollaan Pohjolan väkeä alunperin ja Pohjola kuuluu meille.


      • Anonyymi

        Ei edellytä. Nämä perusjutut kannattaisi tarkistaa juutalaisilta, eikä antisemitistisiltä nettisivuilta.


      • Höpsö olet rakas. Juutalaiseksi pääsee vain , Kun saa Jeesuksen luonto .
        Room. 2:28 

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29 

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.


    • Anonyymi

      Voi neuvoa lähteelle mutta jos ei osaa juoda.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe