"Estääkö" Joku Lidlin tulon tänne ? ?

Anonyymi-ap

Jos Lidl tulis, niin "joku" ? menettäisi tulojaan ja asiakkaita. Kukahan..? Estääkö joku tosiaan Lidlin tulon... Veikkauksia kukahan..

45

1505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lidl on jo liian halpa. Joku kilpaileva kauppias vois hermostua..

      • Anonyymi

        miten 1 voi torpata Lidlin tulon tänne ..? Mitä sanoo kunnanvaltuusto..?


      • Anonyymi

        Tänne ei mitään Lild, liä päästetä ! Ihmiset ostais sitten kaiken sieltä halvalla !!!


    • Anonyymi

      Eikö sovi ääsryhmälle vai kaupunkiko haraa vastaan.Sjoella ollut 20 vuotta ja Abc vieres.Kyllä tulis Liideli jos Hilkka ja Paavo vielä eläisi.Tarjoushaukkakin kävis joka päiväa tarjouslehti käres.

    • Anonyymi

      Vesa vastustaa sitä ? ?

      • Anonyymi

        Ja tännehän ei mitään lidliä tule ! minä pidän siitä huolen ! # vesan roust


    • Anonyymi

      Lidlis on myynnissä epäkuranttia tavaraa. Ei kukaan fiksu ihminen käy siellä. Pultsareiden kauppa.

      • Anonyymi

        Äläs nyt vesa viitti... Lidl on hyvä kauppa !


    • Anonyymi

      Lidl on tosi hyvä kauppa. Hyviä tarjouksia usein ja paljon tuotteita joita muissa kaupoissa ei ole. Ja ne saksalaiset oluet ! nam nam.. Ja batwurst makkarat niin hyviä ! T: Pirkanmaan miäs.

      • Anonyymi

        sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan, siis Lildlistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan, siis Lildlistä.

        Olis se kiva kun Lild tulis tänne. Mut joku estää sen ? Ei oo hyvä homma ja reilua...


      • Anonyymi

        Haukka järjestää meille Lidlin !! Haukka on Äijä !! ja ajaa jalan yli !


    • Anonyymi

      Estääkö vesa kilpailun ? Minä vaan kysyn ? ?

    • Anonyymi

      Eipä oo muutakaan vaihtoehtoa ja kaupunki jeesaa.K ja Ääs saa kyl olla

    • Anonyymi

      Terve kilpailu on estettävä !

      • Anonyymi

        Matalalla mörinä äänellä. . Ja tännehän ei mitää kilpailijaa tule! Lidl on estettävä ettäs sen tierätte!


    • Anonyymi

      Kepulaaset.

    • Anonyymi

      Onko Alavudella kepulaasia?

    • Anonyymi

      Kyllä saksalaisetkin katsoo millaiseen pirun paikkaan kauppansa tuovat!

    • Anonyymi

      Lidl nuorisoseuran tontille. Hyvä paikka Kantatien varrella. Siihen vois laajentaa jotain muutakin toimintaa, joku grilli/pizzeria tmv niin että ohikulkijat pirättäis. Voi ku oliski hyvä idea!

    • Anonyymi

      Ns seuran tontille Liudeli ja Keskisen outlet.ugala bugala keihäs.Lola Odusooka tuloo avajaisiin.Aulis.Pasvo Hilkka Holger kirjan vois kirjoittaa valmiiksi et ehtii avajaisiin.Luhtasaaren autoliikekkin sopis siihen viereen.Ladoja.Morriksia.Zetoreita

    • Anonyymi

      Haukka Lild,n puuhamieheksi ? ?

    • Anonyymi

      Toivottavasti tuloo pian - keskise ruokpuole hinnat karanu pilivii.

    • Anonyymi

      Halpaa vielä on kunhan kattoo päiväkset

    • Anonyymi

      Se on USA:sta kiinni mihin Lidl voi rakentaa. Jenkit määrää Saksassa ja Suomessa mitä saa tehdä.

    • Anonyymi

      Ei kuolevassa kylässä ole asiakkaita, eli ei kannata investoida uuteen kauppaan.

    • Anonyymi

      S-market ja K-Market varmaan. Niiden myynnistä Lidl on pois

    • Anonyymi

      Kouraan tai Sydänmaalle se on Liidelin kauppa laitettava.Saataas uutta pöhinää ja kepua kuritettua nazikaupalla.
      Ei tartte lähteä Sjoelle eikä Alavudelle kauppaan.Uuninpankolla makaavia löytyy 11 euron töihin.Kaikki pellon suojavyöhykkeelle syrjäytyneet töihin

    • Anonyymi

      Vesa ei vaan tajuu että Sukari ostaa kyläkaupan kun ei oo jatkajaa.
      Toista oli enben hyvään aikaan.Isoja lavallisia esim.tonnikalaa.makrillia ja kympillä sai neljä.Nyt on ahneus iskenyt kauppiaisiin ja porvareihin

    • Anonyymi

      jumala suojelee Alavuden väestöä

    • Anonyymi

      Terveisiä Lapualta! Täällä on ollut Lidl jo kauan ennen Seinäjokea.
      Alussa mm. karkit oli saksalaiaiseen makuun eivätkä ne oikein uponneet lapsille.
      Äkkiä ne oppivat ja nyt kaikkea on suomalaiseen makuun.
      Laatu on huippua ja päiväykset tuoreita. Saksalaisille ei p*ska kelpaisikaan.
      On onni kun Lidl on vielä lähin kauppani.

      • Anonyymi

        Onnea sinulle ja päiväysvanhaa mulle. Sitä mä saan Lidlin hinnoilla.


      • Anonyymi

        Mä olen pannut Lidlille viestiä ettei tänne kannata tulla koska Keskinen on vienyt kaikki halvan tavaran perässä kulkevat, eivätkä he tapojaan muuta.


    • Anonyymi

      Miksi pitäs lidlin tulla alavuden kaltaiseen takapajulaan missä ainoa puheenaihe tuntuu olevan joku ikivanha murha

    • Anonyymi

      Lapualaasia on nii vähän notta niille riittää yksi Liideli ja smaketti sekä kmarketti.
      Seinäjoeltahan ne suurimmat ostokset ostaa.Kesikiselle lähteminen liian kallista.
      Laitilta haetaan sekundarakennustarvikkeet.b laatua

    • Anonyymi

      Lidlin tulo aluksi voisi viehättää,mutta miten kävis pitemmällä tähtäimellä? Löytyy halpaa ja vähemmän halpaa,mutta ei välttämättä saa kaikkea haluamaansa.Onhan siellä niitä maakohtaisia viikkoja,mistä löytyy mielenkiintoisia tuotteita,mutta ei ehkä niin halpoja kuitenkaan.Herkkuja löytyy runsaasti,mutta esim.Halvat "luxus" jäätelöt ovat oikeastaan vaan pelkkiä lisäaineita.( enempi kuin niissä mitä yleisemmin tulee ostettua muista kaupoista).Itse olen aktiivinen Lidl:ssä kävijä ja huomannut,että aina vaan vähemmän siellä on tuotteita,mitä kelpuuttaa ostoskoriinsa.Seinäjoella salaatit yleensä tuoreita,mutta olen tavannut pienemmän paikkakunnan Lidl:ssä ,että salaatit syömäkelvottomia.Joten ,miten tuoreiden jakelu onnistuisi,kävisikö jakeluauto riittävän usein? Isompien paikkakuntien kaupat,kuitenkin jakelussakin varmaan etusijalla. Toisaalta meillä on jo hyvä S-market,missä tuoreus taattua,sen lisäksi ystävällinen henkilökunta.Löytyy K-Supermarkettikin ja keskisen kyläkauppakin lisäksi,kun haluaa ns."väljemmille vesille".

      • Anonyymi

        Kepulaaset sen koittaa estää, suojaavat omia pisneksiä, ettäkö te mitää tajua ?


    • Anonyymi

      Kyllä on Liidelin vihannekset tuoretuotteet hedelmät laadukkaampia kuin Ääsmarketeis ja koos.Tullut yli 20 vuotta testattua.Ei kierrätetä Vantaan keskusvaradtojen kautta vaan suoraan Liideliin

      • Anonyymi

        S-Marketin valikoima on jotenki huonontunut, ootteko muut huomanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-Marketin valikoima on jotenki huonontunut, ootteko muut huomanneet?

        Hinnat noussu ja kauhiaa paskaa.


    • Anonyymi

      Lidl on tulossa ensi vuoden aikana?!?

    • Anonyymi

      Kepulaiset ovat kovasti sitä vastaan.

      • Anonyymi

        On se jännä homma


    • Anonyymi

      Ajatelkaa isosti! Tuurissa ei ole järkevä paikka Lidelin kaupalle.

      Keskinen on ainoa yleisöä vetävä paikka, jos Keskinen lopettaa niin sinne investoinnit on täysin 0 arvoisia.

      Alavuuden keskustassa jäisi asiakaskuntaa kaupalle mutta suomessa lukemattomia paikkoja joissa mahdollisuus suurempaan asiakaskuntaan.

      Vesa alkaa olla jo ikämiehiä ja täyttää muutaman vuoden kuluttua 60 v. Hänellä elämä ollut melko rankkaa, joten Hänen vetäytymistään liikkeen johdossa on vaikea arvioida.

      • Anonyymi

        Miksi se Tuuriin pitäisi edes pykätä? Seuran tontille ja kylkeen joku ruokapaikka, 66 on vilkkaasti liikennöity, muutama ohikulkijakin saattais pysähtyä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4603
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe