Minä pilasin kaiken. Alusta saakka.
Näin se on sitten
26
53
Vastaukset
- Anonyymi
Fatalismisi on jossain määrin liikuttavaa, kunnes siitä tulee ärsyttävää.
- Anonyymi
No kerro nyt miten pilasit?
Siten että kerroin hänelle ihastumisestani ja tulin tänne kaipailemaan. Ei olisi ikinä pitänyt mainita nimiä täällä. Olisi pitänyt olla hiljaa aina. Pitää kaikki sisällä. Nyt se on kaikki myöhäistä ja mennyttä. Minulla ei ole enää mitään.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siten että kerroin hänelle ihastumisestani ja tulin tänne kaipailemaan. Ei olisi ikinä pitänyt mainita nimiä täällä. Olisi pitänyt olla hiljaa aina. Pitää kaikki sisällä. Nyt se on kaikki myöhäistä ja mennyttä. Minulla ei ole enää mitään.
Tietääkö hän, että kaipailit täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö hän, että kaipailit täällä?
Kyllä tiesi ja pyysi tänään että jättäisin hänet nyt rauhaan. Tuolla se lukee mun aamuisessa ketjussa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä tiesi ja pyysi tänään että jättäisin hänet nyt rauhaan. Tuolla se lukee mun aamuisessa ketjussa.
Melkeinpä uskallan väittää, ettei se ollut hän vaan joku kiusallaan laittanut. Kerta olet nimenkin viimeksi tänään maininnut. Älä ota niin vakavasti.
Anonyymi kirjoitti:
Melkeinpä uskallan väittää, ettei se ollut hän vaan joku kiusallaan laittanut. Kerta olet nimenkin viimeksi tänään maininnut. Älä ota niin vakavasti.
No mistäpä voin varma olla? Hyvin toden tuntuisesti ja asiallisesti sen ilmoitti.
Päässä pyörii itsetuhoisia ajatuksia non stoppina.
- Anonyymi
Tuo nyt ei ainakaan helpota tilannetta.
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt ei ainakaan helpota tilannetta.
No eihän tässä enää mikään auta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No eihän tässä enää mikään auta.
Ei naiset, eikä kyllä kukaan muukaan yleisestiottaen halua sellaista miestä, joka muutaman päivän välein surkuttelee elämäänsä. Kaikilla meistä on vastoinkäymisiä, mutta oli ihastuminen/rakastuminen yksi- tai kaksipuolista, niin tietynlainen käyttäytyminen saa ihmiset kaikkoamaan ympäriltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei naiset, eikä kyllä kukaan muukaan yleisestiottaen halua sellaista miestä, joka muutaman päivän välein surkuttelee elämäänsä. Kaikilla meistä on vastoinkäymisiä, mutta oli ihastuminen/rakastuminen yksi- tai kaksipuolista, niin tietynlainen käyttäytyminen saa ihmiset kaikkoamaan ympäriltä.
Aivan ja tätä myöskin tarkoitin, tuolla aloituksella.
- Anonyymi
Ihastuksesta ihastukselle kertominen on suurta rohkeutta vaativaa, joten ei todellakaan syytä vajota pakkien takia ahdinkoon! Itseäni kaduttaa niin paljon, kun en aikoinaan tehnyt samoin, kertonut siis yhdelle ihastukselleni tunteistani. Nyt jo myöhäistä.
Se olikin ensimmäinen kerta, kun niin uskalsin tehdä. Ja pärseelleen meni oikein juhlallisesti. Sain melkein potkut töistä sen jälkeen. Ihan vaan siitä hyvästä. Pakko se oli kertoa taas kerran tässäkin.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se olikin ensimmäinen kerta, kun niin uskalsin tehdä. Ja pärseelleen meni oikein juhlallisesti. Sain melkein potkut töistä sen jälkeen. Ihan vaan siitä hyvästä. Pakko se oli kertoa taas kerran tässäkin.
Hyvä jos et saanu potkuja
Ota opiksi Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos et saanu potkuja
Ota opiksiNiin että kenellekään ei mennä kertomaan että on ihastunut? Että, ole vaan pappa ilman naisystäviä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin että kenellekään ei mennä kertomaan että on ihastunut? Että, ole vaan pappa ilman naisystäviä.
Ei, vaan mikä teki tilanteesta niin raffin että oli potkut lähellä? Jos vedit tilanteen överiksi, niin siitä voit ottaa oppia. Vai ylireagoiko joku muu ehkä. Mutta muutoin aina kannattaa kertoa ihastuksestaan, jos haluaa vastapuolen tunteista selvää! Aina pakkien uhka, mutta sitä elämä on.
Anonyymi kirjoitti:
Ei, vaan mikä teki tilanteesta niin raffin että oli potkut lähellä? Jos vedit tilanteen överiksi, niin siitä voit ottaa oppia. Vai ylireagoiko joku muu ehkä. Mutta muutoin aina kannattaa kertoa ihastuksestaan, jos haluaa vastapuolen tunteista selvää! Aina pakkien uhka, mutta sitä elämä on.
Hän ylireagoi. Minä en tehnyt mitään yliampuvaa tilanteessa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hän ylireagoi. Minä en tehnyt mitään yliampuvaa tilanteessa.
Vastapuoliko sulle oli potkuja hankkimassa tästä hyvästä?
Anonyymi kirjoitti:
Vastapuoliko sulle oli potkuja hankkimassa tästä hyvästä?
Jotenkin niin se homma eskaloitui. Kertoi esimiehelleen siitä seuraavana päivänä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Jotenkin niin se homma eskaloitui. Kertoi esimiehelleen siitä seuraavana päivänä.
Koitin ajatella tuon onalle kohdalleni. Jos itse keräisin rohkeuteni ja menisin haavoittuvana toisen eteen tunnustamaan ihastukseni... Huh... Ja toinen reagoi pakeilla ja KERTOMALLA ESIMIEHELLEEN, niin kyllä ihan rehellisesti sanottuna olisin vain kiitollinen, että noin epäkypsästi reagoiva ihminen antoikin ne pakit. Mutta nyt kerää ylpeytesi rippeet, olet tuollaisen yläpuolella! Ja anteeksi, en tarkoita olla ilkeä ketään osapuolta kohtaan, mutta oikeasti nyt. :D
- Anonyymi
Eikun kohti uusia pettymyksiä. Ei se homma täällä ulisemalla paremmaksi muutu 💁♀️
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole enää mitään. Sama ku olisin kuollut.
Kuulehan Rinssi. Kun sun kirjoituksia joskus lukee, niin oon ajatellu, että siinä on kyllä kivan oloinen mies! Joten pää pystyyn! Se sulle tarkoitettu oikea Rinsessa tulee vielä joku päivä ihan varmasti vastaan.
-nimimerkillä: Elämä yllätti - Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei ole enää mitään. Sama ku olisin kuollut.
Vaikka nyt tuntuu pahalta niin joskus varmasti helpottaa. Harmi että toinen on ylireagoinut mutta sehän tarkoittaa vaan sitä ettei hän ollut se oikea sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802