Näin se on sitten

Minä pilasin kaiken. Alusta saakka.

26

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Fatalismisi on jossain määrin liikuttavaa, kunnes siitä tulee ärsyttävää.

    • Anonyymi

      No kerro nyt miten pilasit?

      • Siten että kerroin hänelle ihastumisestani ja tulin tänne kaipailemaan. Ei olisi ikinä pitänyt mainita nimiä täällä. Olisi pitänyt olla hiljaa aina. Pitää kaikki sisällä. Nyt se on kaikki myöhäistä ja mennyttä. Minulla ei ole enää mitään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siten että kerroin hänelle ihastumisestani ja tulin tänne kaipailemaan. Ei olisi ikinä pitänyt mainita nimiä täällä. Olisi pitänyt olla hiljaa aina. Pitää kaikki sisällä. Nyt se on kaikki myöhäistä ja mennyttä. Minulla ei ole enää mitään.

        Tietääkö hän, että kaipailit täällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö hän, että kaipailit täällä?

        Kyllä tiesi ja pyysi tänään että jättäisin hänet nyt rauhaan. Tuolla se lukee mun aamuisessa ketjussa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä tiesi ja pyysi tänään että jättäisin hänet nyt rauhaan. Tuolla se lukee mun aamuisessa ketjussa.

        Melkeinpä uskallan väittää, ettei se ollut hän vaan joku kiusallaan laittanut. Kerta olet nimenkin viimeksi tänään maininnut. Älä ota niin vakavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Melkeinpä uskallan väittää, ettei se ollut hän vaan joku kiusallaan laittanut. Kerta olet nimenkin viimeksi tänään maininnut. Älä ota niin vakavasti.

        No mistäpä voin varma olla? Hyvin toden tuntuisesti ja asiallisesti sen ilmoitti.


    • Päässä pyörii itsetuhoisia ajatuksia non stoppina.

      • Anonyymi

        Tuo nyt ei ainakaan helpota tilannetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei ainakaan helpota tilannetta.

        No eihän tässä enää mikään auta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No eihän tässä enää mikään auta.

        Ei naiset, eikä kyllä kukaan muukaan yleisestiottaen halua sellaista miestä, joka muutaman päivän välein surkuttelee elämäänsä. Kaikilla meistä on vastoinkäymisiä, mutta oli ihastuminen/rakastuminen yksi- tai kaksipuolista, niin tietynlainen käyttäytyminen saa ihmiset kaikkoamaan ympäriltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naiset, eikä kyllä kukaan muukaan yleisestiottaen halua sellaista miestä, joka muutaman päivän välein surkuttelee elämäänsä. Kaikilla meistä on vastoinkäymisiä, mutta oli ihastuminen/rakastuminen yksi- tai kaksipuolista, niin tietynlainen käyttäytyminen saa ihmiset kaikkoamaan ympäriltä.

        Aivan ja tätä myöskin tarkoitin, tuolla aloituksella.


    • Anonyymi

      Ihastuksesta ihastukselle kertominen on suurta rohkeutta vaativaa, joten ei todellakaan syytä vajota pakkien takia ahdinkoon! Itseäni kaduttaa niin paljon, kun en aikoinaan tehnyt samoin, kertonut siis yhdelle ihastukselleni tunteistani. Nyt jo myöhäistä.

      • Se olikin ensimmäinen kerta, kun niin uskalsin tehdä. Ja pärseelleen meni oikein juhlallisesti. Sain melkein potkut töistä sen jälkeen. Ihan vaan siitä hyvästä. Pakko se oli kertoa taas kerran tässäkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se olikin ensimmäinen kerta, kun niin uskalsin tehdä. Ja pärseelleen meni oikein juhlallisesti. Sain melkein potkut töistä sen jälkeen. Ihan vaan siitä hyvästä. Pakko se oli kertoa taas kerran tässäkin.

        Hyvä jos et saanu potkuja

        Ota opiksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos et saanu potkuja

        Ota opiksi

        Niin että kenellekään ei mennä kertomaan että on ihastunut? Että, ole vaan pappa ilman naisystäviä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin että kenellekään ei mennä kertomaan että on ihastunut? Että, ole vaan pappa ilman naisystäviä.

        Ei, vaan mikä teki tilanteesta niin raffin että oli potkut lähellä? Jos vedit tilanteen överiksi, niin siitä voit ottaa oppia. Vai ylireagoiko joku muu ehkä. Mutta muutoin aina kannattaa kertoa ihastuksestaan, jos haluaa vastapuolen tunteista selvää! Aina pakkien uhka, mutta sitä elämä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan mikä teki tilanteesta niin raffin että oli potkut lähellä? Jos vedit tilanteen överiksi, niin siitä voit ottaa oppia. Vai ylireagoiko joku muu ehkä. Mutta muutoin aina kannattaa kertoa ihastuksestaan, jos haluaa vastapuolen tunteista selvää! Aina pakkien uhka, mutta sitä elämä on.

        Hän ylireagoi. Minä en tehnyt mitään yliampuvaa tilanteessa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hän ylireagoi. Minä en tehnyt mitään yliampuvaa tilanteessa.

        Vastapuoliko sulle oli potkuja hankkimassa tästä hyvästä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastapuoliko sulle oli potkuja hankkimassa tästä hyvästä?

        Jotenkin niin se homma eskaloitui. Kertoi esimiehelleen siitä seuraavana päivänä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jotenkin niin se homma eskaloitui. Kertoi esimiehelleen siitä seuraavana päivänä.

        Koitin ajatella tuon onalle kohdalleni. Jos itse keräisin rohkeuteni ja menisin haavoittuvana toisen eteen tunnustamaan ihastukseni... Huh... Ja toinen reagoi pakeilla ja KERTOMALLA ESIMIEHELLEEN, niin kyllä ihan rehellisesti sanottuna olisin vain kiitollinen, että noin epäkypsästi reagoiva ihminen antoikin ne pakit. Mutta nyt kerää ylpeytesi rippeet, olet tuollaisen yläpuolella! Ja anteeksi, en tarkoita olla ilkeä ketään osapuolta kohtaan, mutta oikeasti nyt. :D


    • Anonyymi

      Eikun kohti uusia pettymyksiä. Ei se homma täällä ulisemalla paremmaksi muutu 💁‍♀️

      • Ei ole enää mitään. Sama ku olisin kuollut.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole enää mitään. Sama ku olisin kuollut.

        Kuulehan Rinssi. Kun sun kirjoituksia joskus lukee, niin oon ajatellu, että siinä on kyllä kivan oloinen mies! Joten pää pystyyn! Se sulle tarkoitettu oikea Rinsessa tulee vielä joku päivä ihan varmasti vastaan.
        -nimimerkillä: Elämä yllätti


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole enää mitään. Sama ku olisin kuollut.

        Vaikka nyt tuntuu pahalta niin joskus varmasti helpottaa. Harmi että toinen on ylireagoinut mutta sehän tarkoittaa vaan sitä ettei hän ollut se oikea sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe