Sisar White ei ollut noita

Anonyymi

Raamatussa varoitetaan
"Ennusteli merkeistä, harjoitti noituutta ja hankki itsellensä vainaja- ja tietäjähenkien manaajia; hän teki paljon sitä, mikä on pahaa Herran silmissä, ja vihoitti hänet."

- ennusti sapattiennustuksia ja näki taivaalla kirkkaana loistavan sapattikäskyn joka innoitti häntä.
- Jumalan viha laskeutui perheen ylle - häneltä kuoli kaksi lastaan ja aviomies nuoreena
- hän ei lentänyt luudalla vaan teki ihan muuten vaan matkoja taivaan avaruuksiissa. Tämä todistaa ettei hän ollut noita.
- hän kysyi neuvoja kuolleelta aviomieheltään.

6

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ellen White näki yli tuhat proftaallista unta ja näkyä.

”Jos taas joku profeetta julkeaa minun nimissäni puhua sellaista, mitä minä en ole käskenyt hänen puhua, tai puhuu vieraiden jumalien nimissä, hänen on kuoltava.'

Jos alatte kysellä mielessänne, mistä tiedätte, mikä sana ei ole lähtöisin Herralta, muistakaa tämä: Jos se, mitä profeetta puhuu Herran nimissä, ei toteudu, se ei ole Herran sanaa vaan väärän profeetan röyhkeää puhetta. Älkää kuulko häntä. (5. Moos.18:20.22)

”He ovat ennustaneet minun nimissäni, vaikka minä en ole lähettänyt heitä, ja sanoneet, ettei miekka eikä nälänhätä tule tähän maahan. Ja nyt minä, Herra, ilmoitan sinulle, mitä aion tehdä näille profeetoille: he kuolevat miekkaan ja nälkään!” (Jer.14:15

”Minä lyön kädelläni profeettoja, jotka näkevät olemattomia näkyjä ja lausuvat perättömiä ennustuksia.” (Hes.13:9)

Väärä proffeeta haudattiin saatanan symbolin alle.

• Anonyymi

Sinä valehtelet.

• Anonyymi

On teillä jujtut ! Raamatusta saatte varmaan samanlaisia juttuja jos vain haluatte !

• Anonyymi

Nuita, näitä ja noita asioita.
      Kun sinäkin aloittaja menet kerran tuomiollesi, meidän muitten seurassa.
      Tulet näkemään sen, mitä tuoss tv7- Ilmestyskirjan opetusseminaarissa rabbi toi esiin.
      Olet Valtaistuimen edessä ja näe sen arkin avoinna, jossa on ne laintaulut jne.
      Siis muista - Ilmestyskirjan sanoma.

Onkohan moni vainajahenki selittämässä sinulle, että mitä siellä lain tauluissa lukee, nehän sinut ja minut tuomaroi. Mitenkäs me se suu pannaan, kunnioitettiinko me - sinä ja minä Jumalaa - yli kaiken. ja lähimmäistä niinkuin itseä.
      Saiko lähimmäinen sen -vaikkapa tämän lepopäivän, että voi palvella Herraa, vai käytiinko me -sinä minä kauppaa, että hän ei päässytkään rakentumaan.
      Siinäpä nyt pähkäillään. Siellä taivaissa ON se arkki avoinna.

Nyt on aika pohtia, siellä ei ole enää aikaa.

• Anonyymi

Entäpä sisar hellä valkoinen?

• Anonyymi

Aloitus on typerää valhetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan kauden päätöksen seuranta

Sitten vain seuraamaan kuinka kulkee. Taitaa olla elämänsä kunnossa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      380
      1601
    2. Rakastan sinua työkaverini

Niin rakastan vaikka kuinka yritän kieltää tunteeni. Aina mielessä.
      Ikävä
      62
      1273
    3. Millä kirjaimella alkaa

voitko kertoa millä kirjaimelle kaivattusi alkaa. Entä sinä?
      Ikävä
      44
      1005
    4. Lähes 6 miljoonaa Ukrainalaista on vapautunut Kiovan oligarkkien orjuudesta demokraattisesti

Vaalit jotka sinetöivät vapaan kansan synnyn Ukrainaan Nato johtoisen oligarkki orjuuden alta. Ihmiset ova onnellisia orjuuden päättymisestä , paitsi
      Maailman menoa
      416
      974
    5. Yrität parannella ulkonäköäsi

vaikka se ei paremmaksi muutu. 🤦‍♂️
      Tunteet
      84
      939
    6. Kerroin kaverille

Että olen rakastunut sinuun. Se vastasi, että eihän siihen saa rakastua! Sanoin, että no miks ei, ihminenhän se hänkin on.
      Ikävä
      34
      893
    7. Tietysti ihastuin sinuun

Olet mies minulle luotu
      Ikävä
      52
      884
    8. Onko kaivattusi tumma vai vaalea

Onko hän pitkä vai lyhyt?
      Ikävä
      62
      853
    9. Kuka höperö uskoo

Joihinkin kaksoisliekkeihin ja telepatioihin? Samaa sarjaa kuin kaikki erityisherkkyydet ja enkeliterapiat. Täyttä huuhaata.
      Ikävä
      66
      764
    10. Hei rakas nainen

Anteeksi, jos oon sotkenu kaiken. Erehdyin luulemaan että hän on se oikea :( Sain nyt varmuuden ettei oo. Toivottavasti et oo vielä kadonnu täältä. Ra
      Ikävä
      23
      726
    Aihe