Vai oletko mielisairas ja makaat halvassa armossa ja nautit synnistä.Hoetko että tässä mennään ja muuta en tarvi kuin valearmon joka kantaa mua..
Pakentko jo syntiä ?
1
169
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Paavali kirjoittaa:
"yksi on kuollut kaikkien edestä, siis myös kaikki ovat kuolleet",
susi julistaa:
"eivät suinkaan KAIKKI ole kuolleet, vaan ainostaan ne, jotka uskovat (eli MINÄ)."
Kun Paavali kirjoittaa:
"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa",
susi julistaa:
"ei suinkaan KAIKKIA ole sovitettu Jumalan kanssa, vaan ainostaan ne, jotka uskovat (eli MINUT)."
Kun Paavali kirjoittaa:
"Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, 10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat, 11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra",
susi julistaa: "eivät suinkaan KAIKKI tunnusta Jeesuksen Kristuksen herrautta Isän Jumalan kunniaksi, vaan ainostaan ne, jotka uskovat (eli MINÄ)."
Kun Paavali kirjoittaa:
"Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi",
susi julistaa:
"ei hän suinkaan KAIKKIA armahda, vaan ainoastaan niitä, jotka uskovat (eli MINUA)."
Kun Paavali kirjoittaa::
"Sillä hänessä luotiin KAIKKI, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, KAIKKI ON LUOTU HÄNEN KAUTTANSA JA HÄNEEN, 17 ja hän on ennen kaikkia, ja HÄNESSÄ PYSYY KAIKKI VOIMASSA",
susi julistaa:
"eivät suinkaan KAIKKI ole Kristuksessa, vaan ainoastaan ne, jotka uskovat (eli MINÄ)."
Kun Paavali kirjoittaa:
"Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi 20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa KAIKKI, hänen kauttaan KAIKKI sekä maan päällä että taivaissa",
susi kirjoittaa:
"ei Hänen kauttaan suinkaan KAIKKIA sovitettu, vaan ainoastaan uskovat (eli MINUT)."
Aina ja KAIKKIALLA, missä Paavali julistaa ilosanoman koskevan erottelematta KAIKKIA, susi ilmestyy paikalle tekemään Paavalin ilosanomaa tyhjäksi.
Siinä missä Jeesus tuli tekemään tyhjäksi perkeleen teot, susiteologi tekee sen minkä ehtii tyhjäksi ilosanomaa Jeesuksen teosta.
Ja kaiken tämän megalomaanisen narsisminsa JÄLKEEN sudella on otsaa vihjaista, että se, joka tuo esille Paavalin ilosanomaa, joka koskee KAIKKIA, julistaa KORVASYYHYYN!!!
Suden UMPINARSISTINEN oppi EI ole suden mukaan korvasyyhyoppia, kun taas julistus, jossa julistaja ei katso olevansa piirunkaan vertaa paremmassa asemassa kuin yksikään toinen ihminen, ON sitä.
Tämä on nurinkurisuudessaan niin törkeä ja törkeydessään niin nurinkurinen väite, että sitä ei voi oikein verrata mihinkään muuhun kuin täysin mielikuvitukselliseen tilanteeseen, jossa Donald Trump julistaa, kuinka EPÄITSEKÄS hän on ja kuinka itsekkäitä niin monet muut ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662198Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381823Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711440Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211414Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211054Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.731049Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1581015Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1011008En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9892- 73872