Meneekö sitten maksa yhä vain pahemmaksi?
Jos maksakirroosia sairastava juo
5
155
Vastaukset
- Anonyymi
Alkoholista menee huonommaksi. Ilmeisesti on kivulias tila.
- Anonyymi
Varmasti menee.
- Anonyymi
Aivan varmasti menee huonommaksi, eikä vain huonommaksi vaan poksahtaa kokonaan. Se on sitten henki pois tuskallisimman kautta.
- Anonyymi
No senhän sanoo järkikin että viina on aiheuttanut maksan sairauden , niin jos juo niin varma kuolema on seuraus.
Miksi yleensä viinaa on juotava Siinä ei ole mitään ihmisen elimistölle tarvitsevaa ainetta , ainoastaan tuottaa sairauksia jotka ovat vakavia .
Pistää joskus vihaksi kun lukee näistä juomareista joille viina näyttää olevan hyvin tärkeä elämässä ja vielä kehutaan kuinka paljon ollaan juotu. Kai elämässä nyt muutakin sisältöä luulisi olevan kun maksaa Alkoon että saa lyhyen juopunustilan ja vahingoitta täten sisäelimiään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237