Meinatko saada omiin voimiin pois synti sun elämästä ? Ei Onnistu ! Eihän Jeesus , olisi Vapauttaja

Ja näkehän myös ilmoituksesta että Hän on syntienpoisottaja >>
Joh. 1:29
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
>>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
Hepr. 9:28
samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
Hepr. 10:4
Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
Room. 11:26
POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >> 1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.

11

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jeesus ei ole Vapauttaja, Jeesus on syntinen sovitus ja Jeesus on syntiuhri ja Jeesus on ihminen, aina ihminen, yksi persoona..

Herra Jumala on Vapauttaja. Hänestä on kaikki.

1. Joh. 2:2
      Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien.

Ihminen Jeesus Kristus on syntiemme sovitus. Ihminen Jeesus Kristus oli syntiuhri,
      maksu synneistämme.

Kaikki on Herrasta, Herra Jumalasta!!!
      2. Kor. 5:18
      Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta
      2. Kor. 5:19
      Sillä [Herra] Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa
      Kol. 1
      19 Sillä [Herra] Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi
      20 ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovittaisi itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

Tuollaista tällä kertaa, olkaa hyvät!

• Anonyymi

jatkan vielä teille..

Ps. 55
        22 (55:23) Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

Vanhurskas teidän pitää olla, jotta Herra on Teidän kanssanne.

Miten Teistä tulee vanhurskas Herran tahdon mukaan?

• No en mä voin sille mitään Rakas että sulla ei ole eikä tahdo löytää Hän joka Vapauttaa sinua .

Vaan kirjoitat liirum laarum puolustaakseen sun syntielämä joka vie helvettiin.

Kirjoitettu on >> Joh. 8:36

Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.

• Anonyymi kirjoitti:

jatkan vielä teille..

Ps. 55
        22 (55:23) Heitä murheesi Herran huomaan, hän pitää sinusta huolen, ei hän salli vanhurskaan ikinä horjua.

Vanhurskas teidän pitää olla, jotta Herra on Teidän kanssanne.

Miten Teistä tulee vanhurskas Herran tahdon mukaan?

Jatkat siis vielä vahan testamenttiläisenä ja otat ja puolustat sinun syntielämä sieltä sitten . Et tulee sillä tiellä Vanhurskas.

Mutta lue uuden aloitteen jonka teen ,, miten ihminen tulee Vanhurskas !!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No en mä voin sille mitään Rakas että sulla ei ole eikä tahdo löytää Hän joka Vapauttaa sinua .

Herra ei ole kanssanne, koska tuotm julki harhaoppeja kommentissasi seuraavasti
        >>Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi>>

• Anonyymi kirjoitti:

Joko olet löytänyt Synninpoistaja ja Vapauttaja ???

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

No en mä voin sille mitään Rakas että sulla ei ole eikä tahdo löytää Hän joka Vapauttaa sinua .

Hah! Taas Savis epätulkitsee toisten kirjoituksia oman agendansa mukaan....

• Anonyymi

Ethän unohda, että Jeesus oli myös samaan aikaan karitsa, itsensä uhraava Jumala ja ylipappi sekä uhrin vastaanottava Jumala, joka lepyytteli itse itseään omalla uhrillaan. Näin ainakin, jos pitää häntä kolmiyhteisenä Jumalana.

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa ?? Että Poika ei voi tehdä sua Vapaiksi ?? Ja Pyhä Raamattu on harhaoppi niinkuin väität tuo on >>> >>Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi>>

• Anonyymi

Ei tarvi. Ihminen on syntinen olio vaikka voissa paistaisi. Sitä ei muuta mikään. Siksi: Jeesus.

• Siis sulle on Syntienpoistaja ja Vapauttaja sarjahahmo tai ilma vaan ?? Miksi Jeesus sano sulle Te Parannus jos se ei ole sitten mahdolisuus jättää synnit taakse ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3715
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3300
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3132
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2760
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      50
      2322
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      66
      1889
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      27
      1829
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      37
      1824
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1719
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1698
    Aihe