Siis Uskomalla Pyhä Raamattu ja Jeesus sä pelastut ja tulet Vanhurskas >>
Room. 10
4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
5 Kirjoittaahan Mooses siitä vanhurskaudesta, joka laista tulee, että ihminen, joka sen täyttää, on siitä elävä.
6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
Sovitus , Vanhurskauden tuleminen ja Lain noudattaminen menee näin.
14
59
Vastaukset
Yritätkö pystyttää Oma valevanhurskauden ja omauskoa ? Ei sillä tiellä pelastuu kukaan.. >>
1 Veljet, minä toivon sydämestäni ja rukoilen Jumalaa heidän edestänsä, että he pelastuisivat.
2 Sillä minä todistan heistä, että heillä on kiivaus Jumalan puolesta, mutta ei taidon mukaan;
3 sillä kun he eivät tunne Jumalan vanhurskautta, vaan koettavat pystyttää omaa vanhurskauttaan, eivät he ole alistuneet Jumalan vanhurskauden alle.
Alistu nyt Jumalan Vanhuŕskauden alle joka Sanoo Uskoo nyt pah ihminen JOH !!!MITÄ SINUN PITÄISI ´USKOA !! JUUU TÄMÄN >>
6 Mutta se vanhurskaus, joka uskosta tulee, sanoo näin: "Älä sano sydämessäsi: Kuka nousee taivaaseen?" se on: tuomaan Kristusta alas,
7 tahi: "Kuka astuu alas syvyyteen?" se on: nostamaan Kristusta kuolleista.
Se vaan ei onnistuu , koska ihminen on vain ihminen että voisi sillä tiellä vanhurskautta itseä >> nousta Taivaaseen tai mennä alas syvyyteen.SIIS MITÄ SUN TULIS USKOA ETTÄ PELASTUT >>>
8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;JOS TODELLA USKOISIT NIIN ALKAISIT HUUTAA >>
USKO NYT JO JA PELASTU >>
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
NO TUNNUSTATKO HERRASI IHMISTEN EDESSÄ ETTEI HÄN SITTEN SANO ETTÄ MENE POIS MINÄ EN OLE KOSKAAN SINUT TUNTENUT KUN HÄPEÄT MINUA.NIIN ??? KUKA USKOO PYHÄ RAAMATTU JA JEESUSTA MITÄ HÄN SAARNASI ELÄESSÄÄN ??
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?
15 Ja kuinka kukaan voi julistaa, ellei ketään lähetetä? Niinkuin kirjoitettu on: "Kuinka suloiset ovat niiden jalat, jotka hyvää sanomaa julistavat!"
16 Mutta eivät kaikki ole olleet kuuliaisia evankeliumille. Sillä Esaias sanoo: "Herra, kuka uskoo meidän saarnamme?"NO OLETKO NYT KUULLUTMITÄ PYHÄ RAAMATTU SANOO SINULLE JA ETTÄ SAISIT USKON JA PELASTUISIT JA SAISIT HÄNEN VANHURSKAUTTA >>
17 Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta.
18 Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kuulleet? Kyllä ovat: "Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin".
19 Minä kysyn: eikö Israelilla ole ollut siitä tietoa? Ensiksi jo Mooses sanoo: "Minä herätän teidän kiivautenne kansan kautta, joka ei ole kansa, ymmärtämättömän kansan kautta minä teitä kiihoitan".
20 Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".
21 Mutta Israelista hän sanoo: "Koko päivän minä olen ojentanut käsiäni tottelematonta ja uppiniskaista kansaa kohden"- Anonyymi
tuo on harhaoppia jota tuot julki >> kuuleminen Kristuksen sanan kautta>>
kristinuskovat ovat nenästävedettyjä, koska ei ole olemassa mitään "Kristuksen sanaa", vaan tuo on valhetta ja kristinuskovat valehtelevat aina ja kaikkialla!!.
- Anonyymi
Shalom!
Joka niitä kuulee (lukee) ja NOUDATTAA on suurin taivasten valtakunnassa.
Joka noudattaa minun sanojani se rakastaa Minua ja ISÄÄ.
Eikö rakkautta Jumalaa kohtaan saa olla, vaan ainoastaan pyrkimys pelastaa oma elämänsä. Niin ei toiminut Jeesus Joka oli kuuliainen aina ristinkuolemaan asti.
Niin eivät toimineet alkukirkon Jumalaa rakastavat marttyyrit jotka sanaa totellen kieltäyty palvomasta keisaria ja uhraamasta kolmea viljan jyvää.
Olivatko kaikki he väärässä kun rakastivat Jumalaa itsensä kieltäen?
Ehkä?- Anonyymi
Shalom!
Jo Makkabealaisen aikoina lakia tarkoin Noudattavat tuhottiin. Ja samoin Qumran myöhemmin. He tosin rakastivat Jumalaa, mutta eivät saaneet elää.
Armon ansiosta meillä on ollut yltäkylläisyys pitkään, mutta maailmassa monet ovat kurjistuneet sen tähden ja tuhoutuneet jotta meillä olisi yltäkylläisyys. Se viittaa jopa Babylonin porton ja Danielin neljännen pedon rooliin. Ne jotka seuraavat Jeesuksen Tahtoa Isä ja Jumala Rakastaa >> 4 Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo.
- Anonyymi
Niinkö menee? Missä on valitus siitä, etteivät muut usko niin kuin sinä ihmisen synnittömyydestä?
- Anonyymi
Tässä aloittajalle karua totuutta kristinuskosta.
Väite: Kristinusko on syntiä ja on ateistinen oppi ja Herra Jumalaa vastustava oppi, joka johtaa iankaikkiseen eroon Herra Jumalasta.
Mitä kristinusko on?
Kristinuskovat tunnustavat Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalaksi ja Vapahtajaksi Raamatun mukaan ja jotka sen vuoksi pyrkivät yhdessä täyttämään yhteistä uskoaan yhden Jumalan, Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen kunniaksi
Raamatun mukaan ja Apostolisen uskontunnustuksen mukaan
----------------------------
Yleistyvä käsitys kristinuskosta v2022 Suomessa
Kristinuskoa pidetään jo nyt valtaväestön keskuudessa lapsia vahingoittavana ja yhteiskuntaa tuhoavana. Lapsia ei saa pelotella helvetin tuomiolla tai Jumalan vihalla ja rangaistuksella. Lapsia ei saa syyllistää ja opettaa heidän olevan syntisiä, pahoja ihmisiä, joiden tekoja ja ajatuksia Jumala vihaa, vaikka tahtookin rakkaudessan antaa anteeksi ja opettaa tekemään hyvää sekä karttamaan pahaa. Kristittyjen käsitys hyvästä ja pahasta kriminalisoidaan, niin että monet kristittyjen arvot ja moraali tuomitaan rikokseksi, josta rangaistaan sakolla tai vankeudella.
Uskostaan kiinni pitävät kristityt tuomitaan tulevaisuudessa uskonsa vuoksi vankeuteen, mutta tuomiot ovat Suomessa lieviä, korkeintaan kaksi vuotta ehdotonta vankeutta. Ensimmäisestä rikkeestä selviää sakolla ja ehdollisella vankeudella, mutta toistuvasta uskonnon harjoittamisesta, levittämisestä ja opettamisesta saa ehdottoman vankeustuomion.
On myös hyvin mahdollista, että kristinuskon harjoittaminen luokitellaan jatkossa mielisairaudeksi, jolloin Raamatun kertomuksia totena pitäviä ihmisiä suljetaan mielisairaalaan pakkohoitoon.
Yhteenveto:
Lähtekää ulos kirkoistanne ja hylätkää kristinusko oman itsenne ja oman etunne tähden, rakastakaa yli kaiken Herraa Jumalaa.
Herran oppia todisteeksi ihminen Jeesuksen Kristuksen kautta, että mitä teidän kannattaa tehdä tulevina päivinä:
5. Moos. 6:5
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
Matt. 22:37
Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi'.
Mark. 12:30
ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi ja kaikesta voimastasi'.
Luuk. 10:27
Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
Luuk. 16:13
Ei kukaan palvelija voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa."
----------
Kristologiaa ja teologiaa seuraavassa todisteeksi, että kristinusko on syntiä ja valhetta Jeesuksesta kristuksesta ja Raamatusta:
Tässä on oppi Kristuksesta Teille:
korjatkaa kristologianne totuuden mukaiseksi,
Jeesus on ihminen, välimies, aina.....aina ihminen.
Jeesus on ollut ja on aina ihminen, luotu Mariasta yliluonnollisen sikiämisen ja yliluonnollisen raskauden kautta, Jeesus on yksi persoona.
Hän on miehen pää.
Ihminen Jeesus Kristus on Herra Jumalan hengen temppeli, Hänen pyhän henkensä temppeli.
Teologia:
Jumala on nimeltään Herra, yksi persoona aina ja iankaikkisesti, iankaikkisesta iankaikkiseen.
Eikä ole muita persoonia Herrassa.
Hän on luoja, yksin kaiken luonut ääneen sanotulla, puhumallaan omilla sanoillaan kuten Jesaja kirjoittaa Jes. 55:11.
Yhteenveto:
Kristinusko on yhteiskuntaa turmeleva syöpäkasvain.
Kristinusko on havaittu ihmisten keksimiin taruihin ja valheisiin perustuvaksi uskonnoksi.
Herra Jumalan kasvattamat järkevät ja hyvin koulutetut sekä opetusta saaneet ihmiset [hengelliset, uudet luomukset, taivaskelpoiset ] eivät enää pidä totena luterilaisen Kirkkoraamatun kertomuksia.
Kristinoppi ja kristinusko ovat syntiä, koska ovat vastoin Herran tahtoa ja koska hylkäävät Herran Jumalan.
Paavali kirjoittaa lähemmin tarkemmin ihmisten hylkäämästä Herrasta ja Herran hylkäämistä ihmisistä Room. 1: 18-32.
Joten lähtekää ulos kirkoistanne ja hylätkää kristinusko oman itsenne ja oman etunne tähden, rakastakaa yli kaiken Herraa Jumalaa.Ihan oikein !! Lähtekää Kaikkista ekumeenia kirkkoista ulos,, niinkuin Jumala vaati uskovista tänä päivänä. Tiedän että kirpaisee jättä saatana ja hänen joukkoja ja Seuraa Jeesusta Ristille ja kokea Hänen Kuolema ja ylösnousemus Kuolemasta tässä ajassa ..
Ymmärrättekö miten vaarallinen ajassa eletään kun uskova menee massaan mukaan ja antaa heidät ja massa määrä mikä on oikein ja mikä väärin eikä Jumala ? Kysykää kaikki Jumalalta !!!!!
- Anonyymi
Lakiliitto oli ja meni.
Hebr. 8:12,13.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503354Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5512077Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841956Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481220