Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta vaimoa Kouvolan asemalta. Ja järkkää vielä yllätyksenkin! <3

Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/ensitreffit-alttarilla-kouvolan-komistus-miikka-yllattaa-henni-vaimon-sie-oot-toivonut-sita?s24

13

3941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo tuollaiset ohjelmat ovat parasta unilääkettä.
      Mulle riittää 2-5 sekuntia ja olen REM-vaiheen unessa, samantein.
      Suosittelen.

    • Anonyymi

      Mut se naama. Pitkä parta harraa asfalttia, törkee lärvi. Kyl siloposki naista miellyttää enempi......

      • Anonyymi

        Harkimon pojalla ja Larilla samanlainen parta sekä Larmilla.


    • Anonyymi

      On jo eronneet.

    • Anonyymi

      Komea mies tuo Miikka. Ottaisin!

      • Anonyymi

        Pari jatkaa avioliittoaan ohjelman jälkeen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kuinkahan monen avioliitto kestää. Tämä on iso muutos molemmille.

    • Anonyymi

      Parempi tämäkin kuin flopannut Robin.

    • Anonyymi

      Tämä pari jatkaa, Henni muuttaa Korialle.

    • Onko tämä jokin tv ohjelma? Ensimmäiset treffit hääalttarilla? Miten tuollainen voisi koskaan toimia.

    • Anonyymi

      Ei kukaan "selväjärkinen" lähde mukaan tuommoiseen formaattiin. Ohjelmaan osallistuvat joko sellaiset henkilöt, joille julkisuuden henkilöksi pääsemisestä on tullut jonkinlainen pakkomielle, ja kun ei muuten pääse telkkariin, niin sitten pitää osallistua tuommoiseen. Ja sitten sellaiset epätoivoiset ihmiset, jotka ovat menneet vuosien pakko sinkkuudesta sekaisin, ja näkevät tämän ohjelman viimeisenä oljenkortena löytää joku. Pettyvät sitten pahasti, kun se tuntematon tyyppi, jonka nai, ei ollutkaan mieluinen. Eihän se tietenkään voi mieluinen olla, kun et tunne koko tyyppiä, ja menet silti naimisiin. Avioliitto on instituutiona tuollaisille ihmisille vain pelkkä vitsi.

      • Anonyymi

        En silti...En tuomitse näitä epätoivoisia sinkkuja. Käy vaan sääliksi, ettei kumppania ole löytynyt muuten.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3119
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2781
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2588
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2568
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1713
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1667
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1525
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1396
    Aihe