Täällä ei siis ollut

Mitään minulle. Koskaan. Hyvää yötä.

25

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rinssi on niin herkkis... kauniita unia!

    • Anonyymi

      On ollut varmaan. Herkät ihmiset ihanimpia!

      • Mistä päättelet, että on ollut? Minulle on hoettu, että lopeta haaveilu ja olen ahdistelija ja ei hän täällä ole jne jne.


    • Hänen kuvassa näkyy parisänky joka on sotkuisena. Lopetan haaveilun tähän.

      • Ei ole vale. Siinä on hotellihuone, jossa on sängyt laitettu yhteen. Tyytyväinen ilme on kuvaajalla itsellään. On varmasti ollut ihana yö.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole vale. Siinä on hotellihuone, jossa on sängyt laitettu yhteen. Tyytyväinen ilme on kuvaajalla itsellään. On varmasti ollut ihana yö.

        No jokos ymmärrät olevasi liian vanha☹


      • Anonyymi

        Se on auki, sillä kosteus pitää kuivua kunnolla. Muuten aina petattuna. Rinssille tämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on auki, sillä kosteus pitää kuivua kunnolla. Muuten aina petattuna. Rinssille tämä.

        Tuo nyt ei ollut pointtina vaan se, että on selvästikin nukuttu jonkun miehen kanssa hotellissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jokos ymmärrät olevasi liian vanha☹

        On se "hienoa" olla liian vanha. Oikeasti huvita enää yhtään mikään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole vale. Siinä on hotellihuone, jossa on sängyt laitettu yhteen. Tyytyväinen ilme on kuvaajalla itsellään. On varmasti ollut ihana yö.

        Katteletko muien kännyköitä? 😲


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katteletko muien kännyköitä? 😲

        Katson eräältä sivulta julkisia kuvia. Ei ole laitonta.


    • Anonyymi

      Hyvää keskipäivää sinulle kruunupää. täältä jostain. Ole hyvä.

      • Kiitos samoin. Hyvää ja hyvää. Keskipäivää täältä jostain. Minun elämässä enää mitään hyvää ole.


    • Anonyymi

      Kukaan norminainen ei laita tuommoisia kuvia someen ja jos laittaiskin niin on hitonmoinen huomiohoora, joka kandee todella ignooraa. Taitaapi siis olla keksitty juttu!

      Normaalimpaa päivänjatkoa.

      • Anonyymi

        Ehkä se olikin Onlyfansin tili... 🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se olikin Onlyfansin tili... 🤭

        Siinä on kyllä kaikki vaatteet päällä kuitenkin. Se on peilin kautta otettu kuva.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä on kyllä kaikki vaatteet päällä kuitenkin. Se on peilin kautta otettu kuva.

        Nii mut ku kaikesta vähänki pervoista kuvista maksetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii mut ku kaikesta vähänki pervoista kuvista maksetaan

        No ei ole yhtään pervo kuva kyseessä. Ihan normi selfie.


    • Anonyymi

      On varmasti nukuttu miehen kanssa mitä sitten? Olet saanut pakit jo.

      • Niin. Hänen vuoksi palstalle tulin ja jäin. Kun luulin hänen olleen täällä. Semmosta paskaa on elämäni.


    • Anonyymi

      Ei pahalla sulle joku palstaprinssi, mutta kun olen lukenut noita sun kommentteja, niin sanoisin, että ihan " pöljä" olet.
      Kannattais lopettaa ja keskittyä elämään omaa elämääsi . Se sun joku Netta ei kuule pittaa susta paskojakaan.

      • En ole pöljä. Minä olen vaan rakastunut.


    • Anonyymi

      En tiedä miten prinssi on palstalle aikanaan edes päätynyt tai miksi kuvitteli kaivattunsa tänne koskaan kirjoittaneen.
      Mutta jos ihan oikeasti haluat päästä joskus yli tuosta yksipuolisesta kiinnostuksestasi niin lopeta sen somen seuraaminen.

      • Anonyymi

        Tämä on ihan hyvä vinkki. MUTTA joskus sekään ei toimi. En seuraa somessa tms. Ja silti pyörii mies mielessä. Joskus vaan kolahtaa ja lujaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on ihan hyvä vinkki. MUTTA joskus sekään ei toimi. En seuraa somessa tms. Ja silti pyörii mies mielessä. Joskus vaan kolahtaa ja lujaa.

        Niin juuri tekee


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe