Hyvää perjantai iltaa

Rinssi auringonlaskuun ratsastaa. 🌄

69

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää viikonloppua rinssille. :) 🫂

      • Kiitos paljon ja samoin sinulle 🫂😊


    • Harmi kun jotkut kivatkin viestit poistuu...

    • Anonyymi

      Mun ratsastukset jäi tänään väliin. Olin niin väsynyt töiden jälkeen ettei vaan jaksanut lähteä tallille.

      • Minäkin ratsastin nyt peltisellä ratsulla toiseen kaupunkiin.


    • Anonyymi

      Hulluko?

    • Vaikka ilta on vielä nuori, hyvää yötä ja suloisia unia. ⚜️🤴

      • Anonyymi

        Hyvää viikonloppua Rinssille! Oot kyllä tän palstan ihkuin tyyppi, ystävällinen ja kohtelias.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää viikonloppua Rinssille! Oot kyllä tän palstan ihkuin tyyppi, ystävällinen ja kohtelias.

        Kiitos samoin ja kiitos kauniista sanoistasi. ⚜️


    • Anonyymi

      Hyvää yötä rinssiseni.v😚

      • Hyvää yötä rinsessani😘


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää yötä rinsessani😘

        Minähän asun kanssasi.
        Ihqupari, naimanaamat jo rapiat yli viisi vuotta.
        Sinut kyllä tunnistetaan. Outoutesi också.


    • Anonyymi

      Hyvinkö ratsastuksesi sujui? Menitpä aikaseen auringonlaskua katseleen. Ettei siellä sua vaan ooteltu ja jäit sinne viikonlopuksi:)

      • Anteeksi annoin ymmärtää väärin. En ollut tänään ratsastamassa, vaan ajelin auringonlaskun suuntaan pois kotoa. En ole myöskään naisen luona, ihan vaan sukuloimassa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Anteeksi annoin ymmärtää väärin. En ollut tänään ratsastamassa, vaan ajelin auringonlaskun suuntaan pois kotoa. En ole myöskään naisen luona, ihan vaan sukuloimassa.

        Minä se vaan tsemppasin sua perjantai-illan viettoon ratsuinesi. Ja omasta päästäni tuo ajatus lähti. Ei sulla ole mtn anteeksipyydettävää.
        Virkeätä lauantaita koko päiväksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä se vaan tsemppasin sua perjantai-illan viettoon ratsuinesi. Ja omasta päästäni tuo ajatus lähti. Ei sulla ole mtn anteeksipyydettävää.
        Virkeätä lauantaita koko päiväksi.

        Kiitos ja kivaa lauantaita sinulle. 🐴


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Tuntuu jotenkin tyhjälle kun ei ole mitään yhteyttä tai yhdistävää tekijää mieheen. En tunne häntä enää ikävöidessä enkä täälläkään. Kaikki viestit tuntuu vieraille. On outoa kun on jo ikävöinyt pitkään ja nyt ei enää olekaan mitään?

      • Kuulostaa ikävältä. Mistä lähtien aloit täällä kaivata häntä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuulostaa ikävältä. Mistä lähtien aloit täällä kaivata häntä?

        Viime vuodesta. Kyllä sinä tiedät tapauksen. Ehkä hän ei ollutkaan minulle se oikea. En tiedä miksi elämä kiusaa tällä tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viime vuodesta. Kyllä sinä tiedät tapauksen. Ehkä hän ei ollutkaan minulle se oikea. En tiedä miksi elämä kiusaa tällä tavalla.

        Viime vuodesta minäkin täällä olen ollut. Varmaan muistit. On vähän samoja tuntemuksia ollut itsellänikin. Silti jaksaa olla toiveikas. Satutan itseäni aina uudestaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Viime vuodesta minäkin täällä olen ollut. Varmaan muistit. On vähän samoja tuntemuksia ollut itsellänikin. Silti jaksaa olla toiveikas. Satutan itseäni aina uudestaan.

        Muistan hyvinkin. En vain tunne enää sitä tunnetta mikä on ollut aiemmin. Täällä ei mitään vastauksia tule mihinkään kysymyksiin ja vaikka olisikin niin ei tunnu että olisi häneltä. Mitään uutta en näe enkä koe hänessä tai häneltä joten mikään ei ruoki enää tunnetta ja se kuivuu kasaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistan hyvinkin. En vain tunne enää sitä tunnetta mikä on ollut aiemmin. Täällä ei mitään vastauksia tule mihinkään kysymyksiin ja vaikka olisikin niin ei tunnu että olisi häneltä. Mitään uutta en näe enkä koe hänessä tai häneltä joten mikään ei ruoki enää tunnetta ja se kuivuu kasaan.

        Olen varmaan vastaillut sulle vuoden aikana monet kerrat. Ilman tätä nickiä. Onkohan mun jutut ollut niitä jotka tuntui häneltä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen varmaan vastaillut sulle vuoden aikana monet kerrat. Ilman tätä nickiä. Onkohan mun jutut ollut niitä jotka tuntui häneltä?

        Veikkaisin niin. Monet kerrat ollut. Mutta eipä sillä väliä. Luulin että minun ja miehen yhteys olisi ollut jotain taianomaista mutta taisi olla vain omaa kuvitelmaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaisin niin. Monet kerrat ollut. Mutta eipä sillä väliä. Luulin että minun ja miehen yhteys olisi ollut jotain taianomaista mutta taisi olla vain omaa kuvitelmaa.

        Niin sinä tiedät minkä nimistä olen kaivannut... Täällä on mennyt monta kertaa sekaisin toisten kanssa, kun on niin samanlaisissa tilanteissa useampi kirjoittaja. Minäkin kuvittelen että on jokin yhteys olemassa tähän kaipaamani ihmiseen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sinä tiedät minkä nimistä olen kaivannut... Täällä on mennyt monta kertaa sekaisin toisten kanssa, kun on niin samanlaisissa tilanteissa useampi kirjoittaja. Minäkin kuvittelen että on jokin yhteys olemassa tähän kaipaamani ihmiseen.

        Tietenkin tiedän. Mutta en enää oikein jaksa ikävöidä sitä kaivattuani miestä. Ihan toivoton tapaus kun ei enää nähdä ja ei tunneta. Täällä huutelu on niin turhaa kun ei saa vastauksia mihinkään. Eniten sattuu ajatus luulin meillä olevan jotain erikoista meidän välillä ja ei ollutkaan mitään muuta kuin katseita ja siinä se.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin tiedän. Mutta en enää oikein jaksa ikävöidä sitä kaivattuani miestä. Ihan toivoton tapaus kun ei enää nähdä ja ei tunneta. Täällä huutelu on niin turhaa kun ei saa vastauksia mihinkään. Eniten sattuu ajatus luulin meillä olevan jotain erikoista meidän välillä ja ei ollutkaan mitään muuta kuin katseita ja siinä se.

        Eikö sitten ole mahdollista, että vielä kohtaisitte sattumalta?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eikö sitten ole mahdollista, että vielä kohtaisitte sattumalta?

        En tiedä yhtään ja vaikka kohtaisin niin auttaisiko se mitään. Ajattelin hänen olevan kaksoisliekkini. En tiedä enää onko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtään ja vaikka kohtaisin niin auttaisiko se mitään. Ajattelin hänen olevan kaksoisliekkini. En tiedä enää onko.

        Kohtaamalla uudelleen se selviäisi. Minäkin ajattelin omani olevan kaksoisliekki... Ei tätä ole muulla osannut selittää itselleen, kun ei mielestä katoa ja se ensikohtaaminen oli niin maagista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kohtaamalla uudelleen se selviäisi. Minäkin ajattelin omani olevan kaksoisliekki... Ei tätä ole muulla osannut selittää itselleen, kun ei mielestä katoa ja se ensikohtaaminen oli niin maagista.

        Ja sitten kun tulin tänne, yhdistin kyllä voimakkaasti tietyt jutut siihen mitä meidän välillä tapahtui. Aika ja paikka. Kaikki mainittiin täällä vielä silloin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kohtaamalla uudelleen se selviäisi. Minäkin ajattelin omani olevan kaksoisliekki... Ei tätä ole muulla osannut selittää itselleen, kun ei mielestä katoa ja se ensikohtaaminen oli niin maagista.

        En oikein osaa sanoa enää. Hyvä ettei olla nähty niin ei ole laittanut bensaa liekkeihin kun tunne alkanut hiipumaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja sitten kun tulin tänne, yhdistin kyllä voimakkaasti tietyt jutut siihen mitä meidän välillä tapahtui. Aika ja paikka. Kaikki mainittiin täällä vielä silloin.

        Saattoi minullakin olla silloin tekemistä asian kanssa. Tietysti mukailin asioita sen toivossa että hän se olisi kenelle juttelen. Koskaan en sanonut mitään kaupasta tai muusta nimellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saattoi minullakin olla silloin tekemistä asian kanssa. Tietysti mukailin asioita sen toivossa että hän se olisi kenelle juttelen. Koskaan en sanonut mitään kaupasta tai muusta nimellä.

        No minä luin kyllä paljon tunnisteita silloin, mm siitä kaupasta ja oli usein puhetta että pitäisi nähdä uudestaan yms. Oli selvää että oltiin oltu työkavereita jne. Oli varmaan virhe tämä prinssinä ja susi hukkana esiintyminen. Taisi mennä uskottavuus.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No minä luin kyllä paljon tunnisteita silloin, mm siitä kaupasta ja oli usein puhetta että pitäisi nähdä uudestaan yms. Oli selvää että oltiin oltu työkavereita jne. Oli varmaan virhe tämä prinssinä ja susi hukkana esiintyminen. Taisi mennä uskottavuus.

        Minä sanoin myös työkaveri yms. Kauppaa taas en. Mutta mahtuuhan suomeen kaupassa työskenteleviä aika monta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoin myös työkaveri yms. Kauppaa taas en. Mutta mahtuuhan suomeen kaupassa työskenteleviä aika monta.

        Niitä on varmasti enemmän kuin muita työntekijöitä... Mutta kerron silloin useasti miten kohtasimme ensimmäistä kertaa. Myös siitä että kun kerroin hänelle ollevani häneen ihastunut, ja sen jälkeen tiet erosivat. Ja minulle tuli käsitys, että hän olisi halunnut selvittää minun kanssa asiat, koska mini asia meni ihan päin honkia sen jälkeen. Siksi koitin ottaa yhteyttä häneen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niitä on varmasti enemmän kuin muita työntekijöitä... Mutta kerron silloin useasti miten kohtasimme ensimmäistä kertaa. Myös siitä että kun kerroin hänelle ollevani häneen ihastunut, ja sen jälkeen tiet erosivat. Ja minulle tuli käsitys, että hän olisi halunnut selvittää minun kanssa asiat, koska mini asia meni ihan päin honkia sen jälkeen. Siksi koitin ottaa yhteyttä häneen.

        Niin ja minä sanoin silloin tuon saman. Siksi luulit että hän on täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minä sanoin silloin tuon saman. Siksi luulit että hän on täällä.

        Ei pelkästään se. Varmasti sekoitin myös sinuun usein, mutta täällä alkoi vilistä paljon muutakin tunnistettavaa. Hänen sukunimeen viitattu usein. Minun kotipaikkakunta on mainittu. Yms ja ihan varma siitäkin että minuun fb:tä on stalkattu ja täällä vihjailtu mitä siellä näkyy...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei pelkästään se. Varmasti sekoitin myös sinuun usein, mutta täällä alkoi vilistä paljon muutakin tunnistettavaa. Hänen sukunimeen viitattu usein. Minun kotipaikkakunta on mainittu. Yms ja ihan varma siitäkin että minuun fb:tä on stalkattu ja täällä vihjailtu mitä siellä näkyy...

        On kuule muitakin jotka asuu samoissa paikoissa. Sukunimiäkin on usealla. Kaupassa työskentelee usea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On kuule muitakin jotka asuu samoissa paikoissa. Sukunimiäkin on usealla. Kaupassa työskentelee usea.

        Silti liikaa sattumia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Silti liikaa sattumia.

        Ihan miten haluat uskoa. Pakit kertoo silti jotain että ei ihan kaipaus ole molemminpuolista. Täälläkin pyörii satoja ellei enemmänkin ihmisiä ja siihen joukkoon mahtuu monta samanlaista kaipaajaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten haluat uskoa. Pakit kertoo silti jotain että ei ihan kaipaus ole molemminpuolista. Täälläkin pyörii satoja ellei enemmänkin ihmisiä ja siihen joukkoon mahtuu monta samanlaista kaipaajaa.

        No, minä en pysty hänen kaipaamista kuitenkaan lopettamaan tuosta vaan, enkä tunteitani sammuttamaan. Kai minun pitää ensin livenä nähdä hänet miehensä kanssa, ennen kuin omat tunteet kuolee pois. Miten paljon sekin tulee sitten satuttamaan ...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No, minä en pysty hänen kaipaamista kuitenkaan lopettamaan tuosta vaan, enkä tunteitani sammuttamaan. Kai minun pitää ensin livenä nähdä hänet miehensä kanssa, ennen kuin omat tunteet kuolee pois. Miten paljon sekin tulee sitten satuttamaan ...

        Mutta älä ainakaan luule että se täällä olisi ollut. Tämä oli minun pointti. Helposti menee sekaisin täällä palstalla kun monta samaa tilannetta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta älä ainakaan luule että se täällä olisi ollut. Tämä oli minun pointti. Helposti menee sekaisin täällä palstalla kun monta samaa tilannetta.

        Sen takia, en ole enää uskaltanut omia yhtäkään aloitusta täällä enää. On aika ulkopuolinen ja yksinäinen olo. Aivan kuin livenäkin aina joka paikassa. 😢


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sen takia, en ole enää uskaltanut omia yhtäkään aloitusta täällä enää. On aika ulkopuolinen ja yksinäinen olo. Aivan kuin livenäkin aina joka paikassa. 😢

        Hyvä niin. Parempi itsellesi siis kun luulla että kaikki täällä olisi häneltä.


    • Jonkun palstalaisen kanssa kirjoittelin sähköpostillakin vielä talven aikana. Mahtaako vielä muistaa? Onko vielä täällä hän?

      • Anonyymi

        Varmasti tuokin joku ihan ventovieras ollut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti tuokin joku ihan ventovieras ollut.

        Vaikea sanoa varmaksi mitään. Hän lopetti viestittelyt yks kaks. En tiedä onko enää ollut palstalla. Ehkä ei tiedä että olen prinssi nikillä kirjoitellut viime aikoina.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Vaikea sanoa varmaksi mitään. Hän lopetti viestittelyt yks kaks. En tiedä onko enää ollut palstalla. Ehkä ei tiedä että olen prinssi nikillä kirjoitellut viime aikoina.

        Eli ette ole tunteneet. Siksi lopetti viestittelyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ette ole tunteneet. Siksi lopetti viestittelyn.

        Ei välttämättä ollut syynä se.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei välttämättä ollut syynä se.

        Mikä sitten oli? Kerro kun tiedät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten oli? Kerro kun tiedät.

        En sanonut että tiedän. Kerran lopetin palstalle kirjoittelun, niin häneltä tuli muutaman päivän päästä viesti, että hän tietää kuka N on ja pyysi takaisin palstalle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En sanonut että tiedän. Kerran lopetin palstalle kirjoittelun, niin häneltä tuli muutaman päivän päästä viesti, että hän tietää kuka N on ja pyysi takaisin palstalle.

        Olitko aikaisemmin hänelle sanonut että kaipaat N naista? Pyytää takaisin palstalle. Kuka sellaista pyytää toiselta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olitko aikaisemmin hänelle sanonut että kaipaat N naista? Pyytää takaisin palstalle. Kuka sellaista pyytää toiselta?

        Tottakai kerroin hänelle ketä kaipaan...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tottakai kerroin hänelle ketä kaipaan...

        Eli miten itse näkisin tilanteen on se että hän on ollut joku ulkopuolinen ja ajatellut ettet olekaan se hänen kaivattu ja sanonut vain mene takaisin palstalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli miten itse näkisin tilanteen on se että hän on ollut joku ulkopuolinen ja ajatellut ettet olekaan se hänen kaivattu ja sanonut vain mene takaisin palstalle.

        No ei se noin mennyt.... Alussa jo tuli selväksi että hän ei ole minun kaivattu ja siitä huolimatta juteltiin pitkästi. Hän kaipaili saman nimistä kuin itse olen. Kävi kerran kysymässä myöhemmin, kirjoitanko palstalla Joni nimellä? Kerroin että en. Siihen loppui viestitelyt.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ei se noin mennyt.... Alussa jo tuli selväksi että hän ei ole minun kaivattu ja siitä huolimatta juteltiin pitkästi. Hän kaipaili saman nimistä kuin itse olen. Kävi kerran kysymässä myöhemmin, kirjoitanko palstalla Joni nimellä? Kerroin että en. Siihen loppui viestitelyt.

        Eli varmaan kaipasi sitten tuota Jonia eikä sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli varmaan kaipasi sitten tuota Jonia eikä sinua.

        Luuli sinun olevan se täällä. Ja ei ollutkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli varmaan kaipasi sitten tuota Jonia eikä sinua.

        Niin vaikka ei Jonista puhunut mitään ensin, vaan Janista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuli sinun olevan se täällä. Ja ei ollutkaan.

        Se olisi tullut alkuun selville. Siinä oli joku muu syy, miksi kysyi sitä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin vaikka ei Jonista puhunut mitään ensin, vaan Janista.

        Niitäkin useampi saman niminen löytyy. Kuten sanoin helposti menee sekaisin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se olisi tullut alkuun selville. Siinä oli joku muu syy, miksi kysyi sitä.

        Kysyi mitä? Aika hankala tietää kun en tiedä mitä olet sille sanonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niitäkin useampi saman niminen löytyy. Kuten sanoin helposti menee sekaisin.

        No ei mennyt sekaisin kun juteltiin sähköpostilla silloin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No ei mennyt sekaisin kun juteltiin sähköpostilla silloin.

        Tarkoitan siis palsta ja se sähköposti. Se luuli että olet Joni todennäköisesti ja et halunnut paljastaa koko nimeä oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyi mitä? Aika hankala tietää kun en tiedä mitä olet sille sanonut.

        Tuolla jo aikaisemmin kerroin, että kysyi olenko kirjoittanut palstalla Joni nimellä? Vaikka kaipaili kuitenkin Jania.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuolla jo aikaisemmin kerroin, että kysyi olenko kirjoittanut palstalla Joni nimellä? Vaikka kaipaili kuitenkin Jania.

        En osaa sanoa mikä tuossa on. Veikkaan että Joni ollut se kaivattu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan siis palsta ja se sähköposti. Se luuli että olet Joni todennäköisesti ja et halunnut paljastaa koko nimeä oikein.

        Hänelle paljastin koko nimeni alusta asti. Hän ei kertonut kuka on. Oli aika epäreilua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hänelle paljastin koko nimeni alusta asti. Hän ei kertonut kuka on. Oli aika epäreilua.

        Sellaista se on. Minäkään en halua paljastaa täällä sen takia mitään itsestäni kun useimmat myös tykkäävät huijata sitten tiedoilla huvikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sellaista se on. Minäkään en halua paljastaa täällä sen takia mitään itsestäni kun useimmat myös tykkäävät huijata sitten tiedoilla huvikseen.

        Tietysti niin. Luotan liian herkästi ihmisiin.


    • Miksi tämä nostettiin? Ei näy uutta viestiä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      325
      3847
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      274
      2206
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1535
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe