Linkki: https://youtu.be/nLTU-JjhbSA
Minkälaista on nukahtaa rattiin? Entä onko olemassa keinoja ehkäistä ylipäätään rattiin nukahtamista? Tässä videossa pyrin antamaan mm. näihin kysymyksiin vastaukset! Minulla on valitettavasti myös ihan omakohtaistakin kokemusta tästä rattiin nukahtamisesta, joten tämä video tulee olemaan liikenneaiheisen vlogin lisäksi myös eräänlainen storytime-video! Kannattaa siis ehdottomasti katsoa tämä video!
Nukahdin RATTIIN! Mitä tapahtui eräänä heinäkuisena yönä vuonna 2014? // LIIKENNEVLOG & STORYTIME
2
71
Vastaukset
- Anonyymi
Helposti tuosta ilmiöstä pääsee. Ostat vaan Audi Quattron, joka kulkee 250km/h, ja myös ajat sitä nopeutta, niin ei nukkumatti pääse juuri yllättämään.
Audi King
-Teiden King- 💪 - Anonyymi
Rekkakuskien vanha hyvä ohje varsinkin talvella. Karvahattuun lunta sisäpuolelle ja lakki päähän. Sulava lumi pitää mielen virkeänä.:-DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824