Mikä avuksi

Anonyymi-ap

Olen iloinen, reipas, tunnontarkka nainen mutta kun tulee jokin ylipääsemätön asia jota en vaan osaa ja tietämätön miten tehdään ja näin käy kun lähetät papereita sinne sun tänne ja haet eläkkeelle pääsyä niin pinna vaan palaa ja itkukohtauksen kera. En yleensä itke. Mutta tulee tälläisessä tilassa niin ylitsepääsemätön este ja kaikki pitäisi suorittaa asiat alta pois ettei jää vaivaamaan.
Sen yönkin nukun huonosti enkä saa mielestäni asiaa pois mutta tiedän että pitää se pakosti tehdä. Ja kiukututta kun en vaan osaa ja pakko tehdä asia päiväjärjestyksedtä.
Olen yli 64 vuotias ja kaikki huoli kasaantuu suureksi ongelmaksi joka on pieni asia kuitenkin.
Yksin eläessäni on kaikki vastuu ja kuormittuu 100% mutta onko tässä jokin boun out? Helpottuu kyllä kun asiat on hoidettu. Ja elämä jatkuu normaalin mukaan.

3

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos haet eläkettä kelasta niin siellä kyllä neuvotaan papereitten kanssa.

• Anonyymi

Mulla on tuota samaa, siinä vähän kuin hätääntyy ettei tästä mitään tule. Onkohan siinä itkussa pelkoa ettei tämä onnistu. Luulen että on vain epävarmuutta, olisi paljon helpompi kun toinen sanoisi vieressä miten tehdä. Voi omalla kohdalla johtua siitä että olen tottunut tekemään kuten esimies sanoo, vaikka toki johdan oman työni aikataulut. Mutta jos tulee uusi asia, pitää joka tapauksessa saada lupa tehdä se määrätyllä tavalla vaikka kuinka ohjeita lukien perehtyisi siihen itsekin. Minussa ei ole johtaja-ainesta, olen suorittavan ja asiantuntija-tehtävien hoitaja. Kaiken talon ulkopuolelle menevän ja päätösvallan hoitaa esimies.
      Mutta vaikka vaivalla, joka ikinen asia kuitenkin tulee hoidetuksi, kai sullakin.

• Anonyymi

Stressi voi johtaa pahimmillaan olla kohtalokasta.
      Elämä on vaikeata ja mitä vanhemmaksi tullaan ei olla siinä iässä että kaikki sujuu leikiten ja tehdään kun huvittaa.
      Me tämän ikäiset eläkkeelle jäävät ja eläkkeellä olevat kannamme tunnollisesti vastuuta ja meidän tapojamme ei voi muuttaa enään toiseksi.
      Yksin pärjääminen on todellakin juuri täyttä vastuuta.
      Toivon, että jaksat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      31
      2858
    2. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      148
      2173
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      1637
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      388
      1220
    5. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      67
      1185
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      101
      1155
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      57
      1067
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      61
      1040
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      74