Vaahtoa suussa
Löysin sattumalta tämän viestin, joka oli kirjoitettu v.2016. Päätin ottaa tämän uudelleen käsittelyyn, koska luulen, että tämä voisi kiinnostaa muitakin ja joku voisi antaa tähän selityksen ja enkä joitakin hoitokeinoja.
Mistä voisi olla kyse, että suusta tulee toisinaan todella paljon vaahtoa? Välillä sylki on täysin normaalia. Jos sen nielaisee siitä seuraa jotakin seuraavista: mahakivut, oksennus, ripuli, migreeni, epilepsiatyyppinen kouristuskohtaus, kyvyttömyys liikuttaa itseään, todella voimakas väsymys, pää tuntuu ärtyneeltä ja muisti pätkii.
En syö lääkkeitä, pesuaineen käyttö on minimissään, en syö luontaistuotteita, syön normaalia ruokaa, en ole tekemisissä minkään kemikaalien kanssa. En tiedä mistä tämä johtuu.
Tämä on minun tilanteeni
Olin hämmästynyt, sama vaiva kuin minulla. Minulla valkeaa vaahtoa tulee todella paljon, suu on melkein koko ajan täynnä limaa. Asiaa on tutkittu sen verran, että tulehdusta tai muuta selittävää syytä ei ole löytynyt.
Olen sitä mieltä, että vaiva on osittain stressin aiheuttamaa. Olot joissa elän ovat ankeat. Asunnon vetoisuus ja ilman laatu, nokea, pölyä ym. epäpuhtauksia pilaavat hengitysilman aika perusteellisesti. Muistan milloin tämä vaiva alkoi, muutin asuntoon johon ei olisi pitänyt muuttaa. Elän päivän kerrallaan pohtien erilaisia parannuskeinoja. En ole niitä löytänyt.
Vaahtoa suussa
Anonyymi-ap
0
505
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1172426Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401552Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6441028- 106993
- 71962
- 98906
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76710- 70706
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31696