onko joku tilannut tuolta. Onko ok pulju?
kondomiverkkokauppa.fi kokemuksia
6
2858
Vastaukset
- Anonyymi
On ihan hyvä kauppa. Hyvä valikoima kondomeja. Saisi olla liukkareita enemmän valikoimassa, mutta muuten hyvä suomalainen verkkokauppa. Ei valittamista.
- Anonyymi
Hyvin toimii. Suosittelen.
t. Iso Jorma - Anonyymi
On hyvä. Löytyy Xl kumeja yms.
- Anonyymi
Olen tilannut ja nopeasti tuli paketti. Taisi mennä alle 2 vuorokautta. Hyviä kondomeja ja päivämäärät oli juuri niin kuin verkkosivuilla luki (kannattaa siis tarkistaa tuo, jos tilaat isomman määrän tai paketin kondomeja). Firma on Suomalainen.
- Anonyymi
On ihan legitti kauppa. Kaikki meni ok.
- Anonyymi
Olen tilannut useammankin kerran. Tamperelainen mies pyörittää tätä firmaa toiminimellä. Toimitus oli nopea. Muutama päivä meni. Sain myös nopeasti vastauksia kun kysyin muutamasta tuotteesta sähköpostitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756